A visszatérés

213 20 3
                                    

(Obito)

A szívem a torkomban vert; a végtagjaim remegtek, mint a kocsonya. Nyolc sötét köpenyes ninja tárult a szemünk elé, s a retteget Kyuubi-val a háttérben sokkal ijesztőbbek voltak, mint úgy alapból. Egy hosszú, fekete hajú, magas férfi lépett előrébb, s a kunai-ját előrántva rátámadt a sensei-re. Minato sensei védekezésképpen előrántott egy kunai-t, s a két fegyver csikorogva ért egymáshoz. Farkasszemet néztek; s ekkor villant be egy emlék az Akatsuki köpenyes férfiről. Ő Uchiha Madara, Itachi szépapja. De... Lehetetlen, hogy életben legyen, ráadásul ilyen fiatal állapotban, hiszen ez a fickó az I. és a II. Hokage-vel élt, akik már bő 100 éve halottak. Hogy lehet itt? És mit akar tőlünk? Miért kellenek neki a Bijuu-k?

- Milyen gyönyörű látvány... - hallom a hangját a távolból. – A kegyetlen szörnyeteg Róka pusztít; a háttérben lángolnak a házak; ártatlanok lehelik ki a lelküket, miközben a főfronton harcoló ninja kétségbeesetten nézz rám... - utalt Minato sensei-re Madara.

- Nincs jogod megidézni a Kilencfarkút és elpusztítatni vele a falut! – szólt vissza Minato sensei az ellenségének.

- Hahaha! Lehet, hogy jogom nincsen a démon megidézéséhez, de már megtettem... És nem tehetsz semmit sem ellene! – és ekkor megvillant a Mangekyou Sharingan-ja és hirtelen a démon felénk fordult és a falut elhagyva felénk lépkedet.

- „Baszki! Meghalunk! Kakashi, hol vagy már?!" – remegett a retinám. Ha Kakashi nem ér ide és nem alakul át sárkánnyá, hogy felvegye a harcot a Kilencfarkúval... Meghalunk és ezt nem viccből mondom.

- És egyébként... Nincs jogod megállítani, Negyedik! – ordított Madara a sensei-jel. – Kakuzu, Hidan, Kisame... Támadás! – és ekkor a 3 említett alak előlépett az Akatsuki-sok közül, s közülük kettő felénk rohant.

Rin-nel előrántottunk egy kunai-t, hogy azokkal felfogjuk az ellenségeink fegyvereit. Velem szembeni Shinobi egy Eső vidéki szökött Shinobi volt, s a hatalmas vörös, három pengéjű kaszájával készült lecsapni rám. Nagyon nagy szerencsém volt, hogy gyorsan reagáltam, mert ha csak egy másodperccel később rántom elő a kunai-t, kapásból ketté vág a fickó. Rin-nél is hasonló volt a helyzet; Az ő ellen fele egy szökött Ködrejteki Shinobi volt, s nagy valószínűséggel a volt Kardforgatók tagja, merthogy a Samehada kardot vágta hozzá Rin-hez, - amit egyébként Rin a saját kunai-ja segítségével fel tudott fogni, - ami a Ködrejteki Kardforgatók egyik kardja. A harmadik tag, akit Madara említett az túl rohant rajtunk, majd a földön szenvedő Kushina-chan-on és láttuk, hogy az új szülött kicsihez rohan. Rin-nel egyszerre tágult ki a szemünk, amikor végig futott az agyunkon, hogy mire készül az idősebb és titokzatosabb Akatsuki tag: meg akarja ölni az újszülött kicsit. Fogaimat vicsorgatva meredtem az ellenségemre. Nem tudok elugrani, mert azonnal felvág a kaszájával; Rin is hasonló helyzetben van, hiszen őt a kard vágná ketté; Minato sensei-t szintén feltartják; Kushina-chan pedig képtelen mozogni.

- NE! NE, TEDD! – üvölti kétségbeesetten és sírva Kushina-chan.

- A francba! – dünnyögtem magamban dühösen.

És csatt! Valami csattant, de nem is kicsit. Nem mertem hátrafordulni, mert nem akartam látni, hogy mi van mögöttem. Az egész testem remegett; hideg verejték folyt le a homlokomon; a gerincemre jégdarabok fagytak. – És ekkor tűnt fel... Nem hallok sírást; Csak döbbentetett érzek a hátam mögül, s az ellenségeimen is észreveszem, hogy döbbenten néznek arra fele, amerre a társuk szaladt. Bátorkodtam én is megfordulni; és megláttam Kakashi-t, - Inazuma személyiségében, - hogy az egyik karjával fenntartja az ellenség fegyverét, ami egy kunai volt, s ez a fegyver mélyen beleállítódott Kakashi ball kézfejébe. A nem régiben felbukkant ninja másik keze mélyen benne volt az ellenség testében; olyan szinten, hogy teljesen át is szúrta a Vízesések földjéről érkezett szökött ninja testét. Messziről nem láttam Kakashi tekintetét, de éreztem, hogy elszánt és bosszúvágytól ég, hiszen a chakra-ja olyan magas, amilyennek még sosem éreztem. A már félig halott Akatsuki-s ninja-t elkezdte eltaszítani az újszülöttől, s közben az Akatsuki-s ninja vért öklendezett fel. Mondanom sem kell, hogy a legtöbb vér Kakashi karjára került.

Egy sötét alak mögé rejtőzve [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now