Akhirnya,keputusan pertandingan akan diumumkan."Baiklah,keputusannya sudah ada di tangan saya... Tempat ke-3 jatuh kpd...............................................Kini,saya akan umumkan tempat pertama jatuh kpd Jihoon&Guanlin...chukkahae"kata pengacara yang berbadan dua itu.Mereka berpelukan sesama sendiri kerana tidak menyangka semua ini terjadi."Fyi,pemenang bukan sahaja dapat wang tunai...malah mereka akan menjadi trainee di bawah SM Ent.Mulut mereka terus melopong kerana impian mereka bakal tercapai.
Puan Park:Chukkahae my son and Guanlin...I know that you will win this competition.
Jihoon:Gomawo omma
Guanlin:Ahjumma,mana omma saya...dia cakap dia akan dtg dgn ahjumma.
Puan Park:Ouhh...omma kamu tetiba ada hal yg x boleh dielakkan.Sbgai tanda kemenangan kamu berdua,omma nak masak special dinner bersama nanti..setuju?
Mereka berdua mengangguk setuju.
Di rumah Guanlin
Puan Lai:Guanlin...omma rasa omma x boleh join dinner kat umah Jihoon la.Kamu pergi seorang saje ye.
Guanlin:Waeyo?Omma ada hal ke?
Puan Lai:Haah
Guanlin:Sejak belakangan ni,omma selalu ada hal... Omma xde masa byk pun dgn Guanlin..lagipun omma tahu kan yg Guanlin akan jadi trainee di SM Ent...semestinya kita akan jarang jumpa sbb Guanlin akan duduk di apartment yg disediakan utk trainee.
Puan Lai:Mian,tapi kamu kena faham jgk yg omma sememangnya mmg sibuk skrg...xpe nanti kita akan luangkan masa bersama ok.
Guanlin mula berasa tersisih drpd ommanya kerana mereka jarang meluangkan masa.Kdg2 ommanya balik lewat dan keluar awal pagi.Itu membuatkan Guanlin curious dgn tingkah laku ommanya.
YOU ARE READING
Nothing without you
Fanfiction2 orang sahabat baik bersama-sama berusaha mencapai impian mereka untuk menjadi penyanyi. Malangnya,mereka terpaksa berpisah atas sebab yang tidak diketahui. Adakah mereka akan bertemu semula? Bagaimana dengan impian mereka?