"Ahjussi,berhenti kt sini je la"kata Jihoon pd pemandu teksi itu lalu turun teksi itu.Dia cuba mencari tempat itu tetapi apa yg dia nmpk ialah kawasan hutan.Dia call Hong Gi"Hoii kt mana kau simpan chingu aku.Aku dh smpai ni tapi aku x nmpk apa2 bangunan pun kt sini."."Wahh cepatnya kau.Malangnya,kau dh kena tipu dgn aku.Hahahahha" jwb Hong Gi lalu end call."Hoii aku x habis ckp lagi la sial!!!"jerit Jihoon.Dia buntu kerana x tau nk buat apa skrg.Tiba2 kepalanya dipukul dari belakang.Jihoon pengsan lalu dicampakkan ke dalam gaung di situ oleh si pemukul."Bersemadilah kau dgn aman.Hahahahha"katanya lalu pergi dari situ.
Keesokan paginya,pihak SM terkejut apabila mendapati Jihoon dan Guanlin tiada di hotel itu.Mereka mencari di merata tempat setelah call berkali2 x dpt tetapi ttp x jumpa mereka."Haishh mcm mana ni?"kata Taeyeon,salah seorang artis SM."Xpe,kita tunggu selama 12 jam.Kalau diorang x muncul jgk,kita report polis "kata Encik SM."Hmm harapnya xde apa2 yg jadi pd diorang"kata Kibum iaitu manager mereka.
12 jam telah berlalu,akhirnya pihak SM report polis."Hmm Encik SM kena bagitau parents Jihoon jgk ke?"tanya Seohyun."Mestilah,parents dia kena tau jgk walaupun berita ni menyedihkan diorg"jwb Yuri."Then,mcm mana dgn konsert malam ni kalau diorg xde"tanya Hyoyeon pula."Hmm ntahlah,pihak SM x ckp plk"jwb si Sooyoung.
Ketika Puan Park sedang menyiram bunga,dia mndpt panggilan drpd seseorang.Dia menjawab call itu."Ni omma Jihoon ke?"tanya si pemanggil."Ya,saya.Ada apa ye?"tanya Puan Park."Saya manager dia.Saya nk bagitau yg Jihoon dan Guanlin telah hilang.Kami dah buat report polis utk cari diorg"kata manager tu.Puan Park terus end call lalu terduduk sambil menangis."Andwaeyoo...hikhik.Jgnla apa2 jadi kt anak aku tu dgn Guanlin"kata Puan Park sambil menangis.
Beberapa jam kemudian,polis telah memaklumkan kpd pihak SM bahawa Jihoon telah dijumpai di dalam gaung dan telah dibawa ke hospital XX tetapi Guanlin masih tidak ditemui.Mereka terus bergegas ke hospital.Parents Jihoon turut ke sana.
Skip>>>
Guanlin:(nangis)Kau ckp kau xkan apa2 kan dia.Tapi,apasal kau tolak dia ke dalam gaung haaa setannn!!
Hong Gi: Alaaa aku saja nk buat kau rasa apa yg aku rasa apabila kehilangan org tersyg.(tarik rambut Guanlin)
Guanlin:Kau mmg sial!!!Kau x patut buat mcm tu.Kau bunuh je la aku skrg kalau itu yg boleh puaskan hati kau
Hong Gi: Ikutkan mmg mcm tu plan aku.Tapi,aku tukar fikiran.Aku nk seksa kau dulu.Biar kau mati slow2.Lagipun,chingu kau tu masih hidup.Dia sempat diselamatkan.
Guanlin:Kau mmg kejam!!Hikhikhik....
Hong Gi:Yes,I am.Kau mereput je la kt sini ya. Sedarlah yg kau xde sesiapa lagi kt dunia ni.You're alone.Keluarga kau dh tinggalkan kau.Kau fikir kau skrg tinggal dgn parents chingu kau,dh buat kau jadi sebahagian drpd keluarga diorg.Mmg x lah,ntah2 diorg x fikir pun keadaan kau skrg.Sibuk fikirkan keadaan chingu kau je.Kau ni hanya menumpang sahaja.Faham x MENUMPANG.Hahahhaha.
Lalu,Hong Gi keluar dari bilik itu meninggalkan Guanlin yg masih terkurung di situ."Kenapa aku x boleh bahagia mcm org lain?Kenapa aku asyik ditimpa musibah?Oh tuhan,aku x sanggup laluinya lagi"kata Guanlin lalu menangis.
YOU ARE READING
Nothing without you
Fanfiction2 orang sahabat baik bersama-sama berusaha mencapai impian mereka untuk menjadi penyanyi. Malangnya,mereka terpaksa berpisah atas sebab yang tidak diketahui. Adakah mereka akan bertemu semula? Bagaimana dengan impian mereka?