Part 27

80 9 0
                                    

Hampir 2 bulan Jihoon masih koma,begitu juga dgn Guanlin yg masih dikurung oleh Hong Gi. Dia diseksa dengan teruk.Malah,badannya juga semakin kurus."Hey,kau tgk badan kau yg kurus penuh kesan kena pukul,masih lagi xnk makan.Aku dah belikan mknn tu,mkn je la.Yg kau xnk mkn ni dah knp sial!!! "Kata Hong Gi sambil tarik rambut Guanlin."Appo!!Hikhik...Mslhnya kau bagi maknn yg dah basi. Kau fikir aku nak mkn ke?? Kau mmg kejam!!"rintih Guanlin.Panggg!Hong Gi terus menampar pipi Guanlin sehingga berdarah mulutnya."Bersyukur la sikit.Sekurang-kurangnya aku bagi kau mkn jgk walaupun basi.Hahahhahhha.Kau fikir kau duduk hotel,nk mknnn yg sedap je.Lantak kau lah,lps ni aku xnk bwk mknn lagi."kata Hong Gi lalu berjalan keluar dari bilik tersebut."Kau mmg x guna!!! Hikhik...better aku mati je.Aku x sanggup hidup diseksa lagi."kata Guanlin sambil menangis menanggung seksaan.

Di hospital XXX

Puan Park sentiasa berada di sisi anaknya.Ibu mana yg gembira kalau anaknya terlantar di hospital.Apa lagi kalau anaknya tu dlm keadaan 'tidur yg berpanjangan'."Jihoon ahh,ppalli ireona.Omma rindu Jihoon.Dah lama kamu tidur ni."kata Puan Park sambil memegang tangan Jihoon.Dia menundukkan wajahnya tanda dia sedang menangis lagi. Tiba2,tangan dlm genggaman Puan Park bergerak perlahan.Puan Park terus mengangkat kepalanya lalu melihat Jihoon."K-kamu dah sedar.Syukurlah...Omma panggilkan doktor jap."kata Puan Park lalu memanggil doktor."Baguslah,nmpknya Jihoon dlm keadaan yg stabil.Mujurlah dia tidak mengalami amnesia"kata Doktor Choi kepada Puan Park."Syukurlah kalau mcm tu.Kamsahamnida doktor."ucap Puan Park."Cheonma.Kalau ada apa2,panggil saya.Saya keluar dulu."kata Doktor Choi lalu keluar dari bilik wad tersebut."O-omma,mana appa?"tanya Jihoon."Ouhh dia otw ke sini. Skjp lagi sampailah tu.Kamu lapar x?"tanya Puan Park sambil mengusap kepala Jihoon."Hmm lapar sgt2"balas Jihoon sambil mengembungkan pipinya."Aigoo,omma keluar kjp nk beli mknn.Jgn ke mana2 ye."pesan Puan Park."Nae,jgn risaulah.Jihoon xkn pergi mana2 pun".kata Jihoon.Puan Park pun keluar utk membeli mknn."Chakkaman,mcm mana dgn Guanlin.Dia masih x ditemui ke?Jgn2 dia masih lagi ada dgn penculik tu.Andwaee...Guanlin ahh.Mian, aku x dpt selamatkan kau waktu tu.Aku mmg chingu yg x boleh diharap."kata Jihoon lalu menangis sendirian.Walaupun Jihoon baru saja sedar,dia masih teringatkan chingunya yg dlm masalah.Dia berasa dirinya x guna kerana terperangkap oleh si penculik itu.

Berdekatan dgn tempat Guanlin diculik,ada sepasang mata yg memerhatikannya."Nmpknya,dia dah keluar.Inilah masanya utk aku bertindak."katanya lalu meluru masuk ke dalam tempat itu dan mencari di mana Guanlin dikurung.Dia membuka pintu bilik Guanlin dikurung."K-kau siapa?Apa yg kau nak?"soal Guanlin dlm keadaan yg x bermaya."Nanti aku bagitau siapa diriku.Now,aku akan bwk kau keluar dari neraka ni."katanya lalu memapah Guanlin yg lemah itu.Lebih kurang 10 minit,mereka sampai di kereta orang itu.Dia meletakkan Guanlin di dlm kereta lalu dia pun masuk ke dlm kereta dan pandunya."Kita nk pergi mana ni?"tanya Guanlin."Hospital.Kau perlu dirawat terlebih dahulu.Jgn risau,kau akan selamat.Aku dah call polis utk menangkap penculik tu.Dia xkn kacau kau lagi"katanya sambil memandu."Gomawo ahjusshi..."kata Guanlin lalu pengsan."Alamak,pengsan plk dia ni.Aku kena cpt ni bwk ke hospital"katanya lalu pandu dgn laju.

Nothing without youWhere stories live. Discover now