"Guanlin ahh"kata Jihoon.Air matanya mula bertakung pada tubir matanya.Lantas,dia terus memeluk Guanlin."Kau tahu x aku rindu sgt2 kt kau.Mujurlah kau selamat.Maafkan aku sbb x dpt selamatkan kau.Hikhikk"kata Jihoon sambil menangis."Gwaenchana...aku baik2 je. Now,aku dh selamat.Jgnlah risau lagi."balas Guanlin lalu membalas pelukan Jihoon.Lebih kurang 3 minit,mereka meleraikan pelukan."Jom masuk ke dlm rumah.Aku nk kau cerita mcm mana kau boleh selamat."kata Jihoon sambil mengelap air matanya."Nae.."jawab Guanlin lalu mereka pun masuk ke dalam rumah.
Sesampainya mereka masuk ke rumah,Guanlin terus menceritakan kepada keluarga Park dari a-z mcm mana dia boleh terselamat.
Puan Park:Kesiannya kamu...Ahjumma x sangka ada orang sekejam tu.Ahli keluarga sendiri pun nk dibunuhnya.Mmg x berhati perut.
Encik Park:Betul tu. Guanlin..mulai skrg kami akan jaga kamu sebaik mungkin mcm kami jaga anak kami Jihoon.Kami x akan biarkan sesiapa pun kacau kamu lagi.Kalau boleh,kami nk kamu panggil kami omma dan appa..boleh??
Guanlin:B-boleh omma,appa.Selama ni keluarga ni telah jaga saya dgn baik.Saya x tahu mcm mana nk balas jasa baik omma dan appa serta Jihoon.Saya fikir xde org yg akan syg saya slps omma meninggal..hikhik
Jihoon:Uljima chingu ahh.Kami semua ialah keluarga kau skrg.Jadi,apa2 masalah mesti kongsi dgn kami.Kami semua sygkan kau ketat,sendat,padat tau.Jgn sesekali fikir xde org sayang kau.
Maka,mereka pun berpelukan.Keluarga Park berjanji akan menjaga Guanlin dgn baik supaya tiada sesiapa berani melakukan perkara jahat padanya.Mereka tidak mahu pisang berbuah dua kali.
YOU ARE READING
Nothing without you
Fanfiction2 orang sahabat baik bersama-sama berusaha mencapai impian mereka untuk menjadi penyanyi. Malangnya,mereka terpaksa berpisah atas sebab yang tidak diketahui. Adakah mereka akan bertemu semula? Bagaimana dengan impian mereka?