Part 11

105 9 0
                                    


(Situasi on call)

Dongman:Bos,kami dah check seluruh bandar Korea tapi x jumpa betina tu dgn anaknya.

Unknown:Hmm nampaknya dia dah lari ke luar negara.Satu tindakan yg bijak tapi itu x bermakna aku x boleh dpt dia.Aku x kira,aku nak kau dgn anak2 buah kau cari dia jgk.

Dongman:Tapi bos...

Unknown:Kau jgn nk melawan boleh x.Ke kau nak aku pancung kepala kau yg macam adudu tu?

Dongman:Kami akan cari dia smpai dpt.

Di KLIA

Guanlin dan ommanya telah tiba di Malaysia.Mereka menunggu kawan ommanya untuk mengambil mereka.

Puan Seo:(melambaikan tangan ke arah Puan Lai dan Guanlin)

Puan Lai:Haa tu pun kawan omma.Kajja

Mereka pun pergi ke arah Puan Seo.
Puan Lai dan Puan Seo berpelukan kerana lama tidak bertemu.Sebenarnya,mereka berdua berkawan sejak kecil lagi tetapi Puan Seo perlu berpindah ke Malaysia sewaktu mereka berusia 20 tahun kerana ayah Puan Seo dpt kerja di sana.Tetapi,mereka masih berhubung sehingga skrg.

Skip>>>

Puan Lai dan Guanlin tinggal di rumah Puan Seo memamdangkan beliau tinggal seorang diri sejak kematian suaminya.

Guanlin:Omma,kita akan tinggal di sini sampai bila?

Puan Lai:Kita akan tinggal di sini selama beberapa tahun.

Guanlin:Apa!!! Omma,apa yg berlaku?Kenapa kita pindah ke sini?

Puan Lai:Mian my baby,I can't tell you the reason now.But,omma akan pastikan kamu selamat walaupun omma terpaksa gadaikan nyawa omma.

Guanlin:Omma...(menangis kerana terharu)

Skip>>>

Di sekolah Jihoon

Puan Song:Jihoon,apa nak jadi dgn kamu ni?Keputusan peperiksaan kamu merosot dgn teruk.

Jihoon:Mian.Saya akan berusaha lebih selepas ni.

Puan Song:(mengeluh)Saya nak kamu jumpa saya lepas sekolah.Arasseo?

Jihoon:Nae

Nothing without youWhere stories live. Discover now