Part 17

87 9 1
                                    

Jihoon sedang bersiar2 di sekitar Sungai Han.Dia menunggu seseorang yg ingin berjumpa dgnnya."Haishh,mana mamat ni,kata pukul 2 petang.Ni nk masuk pkl 3 x nmpk byg2 dia lagi.Smlm beria nk sgt jumpa aku time call."keluh Jihoon.Tiba2 ada seorang lelaki mendekati Jihoon dan menyapanya.
"Sorry bro,aku lambat.Ada hal sikit tadi.Tetiba perut buat problem."kata lelaki itu.Jihoon memandangnya pelik sbb lelaki itu memakai mask."Gwaenchana,dh biasa.Apa kata kita duduk kt pondok tu,boleh berbual."balas Jihoon.Mereka pun pergi ke arah pondok itu.

Jihoon:Haa,nape kau nk jumpa aku.Kenal pun x ada hati nk jumpa.

Lelaki:Siapa kata kau x kenal aku.(lelaki itu membuka masknya)

Jihoon:Guanlin ahh(terus memeluk Guanlin sambil menangis).Mana kau pegi selama ni?Kau tau x aku rindu kau!!

Guanlin:Mian,mak aku ada hal yg urgent sampai x sempat nk bagitau family kau.

Jihoon:Jgnlah tinggalkan aku lagi.Kau je satu2 nya sahabat yg aku ada.Kalau kau tinggalkan aku,sapa nk jadi sahabat aku.

Guanlin:Aigoo,dah tu trainee kt SM Ent tu kan kawan kau jgk.Oops,lupa plk yg skrg kau dah jadi penyanyi,not a trainee.

Jihoon:Ye la,tapi x sama mcm kau(menangis lagi)

Mereka masih berpelukan sambil disaksikan oleh orang ramai yg lalu-lalang di situ sambil memikirkan pasangan gay sedang meluahkan perasaan.

Nothing without youWhere stories live. Discover now