Mereka telah pulang ke rumah masing2.Jihoon sgt happy berjumpa dgn parents dia semula setelah lebih 5 bulan tidak bertemu.Tetapi Guanlin berasa sebaliknya.
Guanlin pov
Guanlin masuk ke dalam rumah.Seperti yg dijangkakan,ommanya tiada utk menyambutnya walaupun dia telah wassap ommanya utk memberitau kepulangannya."Apalah nasib aku ni,ada omma tapi mcm tiada.Kenapa omma cpt berubah??Ada apa2 yg berlaku ke?"soal Guanlin dlm hati.
Di rumah Jihoon
Puan Park:Jihoon shii,makanlah byk2.Omma masak semua lauk kegemaran kamu.
Jihoon:Gomawo omma.Sayang omma ketat2
Encik Park:Aikk omma je?Appa ni kamu benci la ye
Puan Park:Yeobo ni mengada2 lah plk.Semestinya Jihoon syg kita berdua.
Mereka makan malam dgn penuh gembira seperti keluarga bahagia yg sepatutnya.
Skip>>>
Unknown: Kau ni dah kenapa?Aku dah kata yg kau x boleh berhenti buat keje ni.
Puan Lai:Aku dah x sanggup.Gara2 keje ni,hubungan aku dgn anak aku renggang.
Unknown:Do I care?Kau mesti buat kalau kau nak langsaikan hutang 'dia'.
Puan Lai mengeluh dan keluar dari tempat sampah itu.
Skip>>>
Guanlin terjaga drpd tidurnya apabila terdengar bunyi pintu terbuka.Dia keluar dari biliknya.Dia melihat ibunya masuk ke dalam rumah.
Guanlin:Ingatkan dah x tau rumah kat mana?(kata dlm nada sinis)
Puan Lai:Mian my baby,omma tau omma salah.Omma minta maaf.Tapi skrg,omma nak kamu kemas barang2 kamu.
Guanlin:Waeyo omma?Kita nk pergi mana?
Puan Lai:Buat je apa yg omma suruh.Nanti omma cerita
Guanlin:Tapi...
Puan Lin:Xde tapi2..ppalliwa
Guanlin terus packing bajunya walaupun dia tidak tau sbb ape.Setelah itu,,mereka keluar dari rumah secepat mungkin sebelum diketahui oleh 'unknown'.
YOU ARE READING
Nothing without you
Fanfiction2 orang sahabat baik bersama-sama berusaha mencapai impian mereka untuk menjadi penyanyi. Malangnya,mereka terpaksa berpisah atas sebab yang tidak diketahui. Adakah mereka akan bertemu semula? Bagaimana dengan impian mereka?