Jihoon disahkan koma.Puan Park terduduk lalu menangis kerana sedih apabila mendengar berita itu."Sabar yeobo,kita kena kuat.Kita kena doakan kesembuhannya.Anak kita perlukan sokongan kita."kata Encik Park utk tenangkan hati isterinya.Pada masa yg sama,beliau fikirkan di mana Guanlin berada."Haihh,Jihoon dah ditemui tapi Guanlin pula masih hilang.Harapnya dia x apa2"kata Encik Park dalam hati.
Berita mengenai mereka menjadi salah satu isu semasa yg paling sensasi.Pihak media juga sering berkerumun di bangunan SM.Pihak SM telah mengadakan sidang media supaya tiada apa2 spekulasi yg x tentu hala dikeluarkan."Buat masa ini,Jihoon telah ditemui dan skrg dia berada di hospital.Guanlin masih dalam proses pencarian.Saya harap tiada spekulasi yg buruk dikeluarkan.Terima kasih."kata Encik SM kepada para wartawan yg dtg.
Begitu juga di sekolah mereka. Kawan2 Jihoon sering melawat Jihoon di hospital.Di sekolah Guanlin,mereka semua mendoakan supaya Guanlin ditemui.
Skip>>>
Hong Gi:Kau nk tau x Jihoon tu koma.Haishh x puas hati betul.Sepatutnya dia tu mati.
Guanlin:Huhh,kau tu yg patut mati.Bukannya dia.
Hong Gi:Hmm perlu ke aku tamatkan riwayat dia kt sana
Guanlin:Jgn sesekali kau nk sentuh dia or kau akan mati.
Hong Gi: Mati??Hahahhaha.Kau tgk keadaan kau skrg.Kau tu diikat.Mcm mana nk bunuh aku.Fyi,aku akan seksa kau kt sini.Kau x boleh terlepas dari tempat ni.
Guanlin:Kau mmg x layak dipanggil manusia.Kau tu syaitan yg bertopengkan manusia.Aku akan cari apa2 cara sekalipun utk keluar dari sini.(ketap gigi)
Hong Gi:Cubalah kalau berani.Aku akan pergi hospital dan..
Guanlin:Jangan!!!Seksalah aku tapi jgn apa2 kan dia.
Hong Gi:Hahahhahaha.Tahu pun takut.So,readykan diri kau utk diseksa secara fizikal or mental.
YOU ARE READING
Nothing without you
Fanfiction2 orang sahabat baik bersama-sama berusaha mencapai impian mereka untuk menjadi penyanyi. Malangnya,mereka terpaksa berpisah atas sebab yang tidak diketahui. Adakah mereka akan bertemu semula? Bagaimana dengan impian mereka?