Guanlin prepare utk lagu debutnya setelah habis tempoh dia menjadi trainee.
Jihoon:Finally,kau pun capai impian kau.
Guanlin:Tu la.X sabar rasanya nk promote lagu ni kt semua music show nanti.Aku harap org suka lagu ni.
Jihoon:Ehh mestilah orang akan suka.First time aku dgr lagu kau ni,aku dpt rasakan soul kau.
Guanlin:Ada2 je kau ni.Semua ni xkan berhasil tanpa sokongan kau.
Jihoon;Kita kan sahabat.Ofc la aku sokong kau.
Akhirnya,Guanlin akan mula debut stage di Inkigayo.Dia berasa nervous sgt,tapi dlm masa yg sama dia excited. Sudah tiba giliran dia,Guanlin mula naik ke ats pentas utk menyanyi.
Skip>>>
Pada malam itu,keluarga Park dinner di hotel yg mewah utk meraikan Guanlin yg telah debut.Sebelum ini,mereka meraikan kejayaan Jihoon.
Guanlin:Gomawo ahjumma,ahjussi dan Jihoon.Guanlin terharu sgt dgn semua ni.
Encik Park:Kamu tu dah jadi sebahagian drpd keluarga kami.Kejayaan kamu tu kejayaan bagi kami juga.
Puan Park:Betul tu Guanlin.Kami semua sygkan kamu.
Guanlin:Saya bersyukur sgt sbb masih ada yg sayangkan saya.Saya fikirkan lps omma mati,saya akan bersendirian.(air mata mula bergenang pada tubir matanya)
Jihoon:Aigoo Guanlin ahh,uljima.We will be always on your side.
Guanlin berasa sgt gembira dgn kehidupannya skrg.Pada masa yg sama,dia sgt rindukan ommanya."Omma,Guanlin dah berjaya capai impian Guanlin.Guanlin harap sgt omma dpt meraikan bersama Guanlin.Tapi Tuhan lebih sygkan omma,jadi omma pergi dulu meninggalkan Guanlin.Omma jgn risau sbb Guanlin x keseorangan.Keluarga Park anggap Guanlin mcm keluarga mereka sendiri."kata Guanlin dlm hati.
Di saat mereka sedang dinner dgn senang hati.Ada sepasang mata yg x lepas memandang Guanlin dgn perasaan dendam yg membara."Kau tunggulah budak.Kau akan menyusul omma kau utk meninggalkan dunia ini.Aku janji."katanya lalu pergi dari hotel itu.
YOU ARE READING
Nothing without you
Fiksi Penggemar2 orang sahabat baik bersama-sama berusaha mencapai impian mereka untuk menjadi penyanyi. Malangnya,mereka terpaksa berpisah atas sebab yang tidak diketahui. Adakah mereka akan bertemu semula? Bagaimana dengan impian mereka?