Part 15

97 7 0
                                    

Jihoon berada di sebuah taman(mls nk state nama taman) utk shooting lagu debutnya yg berjudul 'nothing without you'.

Kim Heechul(pengarah mv):Alright,akhirnya dh habis jgk shooting kita.Jadi,sila kemas barang2 anda.

Kru2 mengemas barang utk kembali ke SM Ent.Jihoon memberitahu pada Heechul yg dia mahu bersiar2 sebentar di sekitar tempat tu."Arasseo,tapi jgn lama sgt"kata Heechul lalu beredar pergi.Jihoon pergi ke sebuah bangku di taman itu.Dia mengeluarkan gambar dia dgn Guanlin.Dia rindukan sahabatnya itu."Chingu yahh,bogoshippeo.Kau nak tau x,aku dah melancarkan lagu debut aku.Yg specialnya lagu tu pasal friendship kita.Balikla ke sini semula.I'll be waiting for you."kata Jihoon sambil memegang gmbr itu."

Skip>>>

Di Hotel Mania,keluarga Jihoon sedang dinner di situ utk meraikan kejayaan Jihoon yg bakal debut.

Encik Park:Chukkahae Jihoon ahh,finally impian Jihoon tercapai jua

Jihoon:Gomawoyo.Jihoon akan buat yg terbaik utk membanggakan omma dan appa.

Puan Park:Aigoo my son,ni yg buat omma makin sygkan kamu.

Mereka makan dgn senang hati di hotel tersebut.Riuh hotel tu dgn gurau senda mereka.

Skip>>>

Di Lapangan Terbang Incheon,kelihatan seorang lelaki memakai pakaian serba hitam."I'm back"kata lelaki itu.Dia masuk ke dalam sebuah kereta yg disewanya utk pulang ke rumah.

Hmm agaknya siapa lelaki tu😕

Nothing without youWhere stories live. Discover now