Guanlin perlu stay di hospital utk rawatan sepenuhnya kerana badannya kekurangan nutrisi.Lelaki yg menyelamatkannya berada di situ utk menemaninya.5 minit kemudian,Guanlin telah sedar."Baguslah kamu dah sedar.Kamu dah rasa ok?"tanya lelaki itu."Ok sikit.Gomawo sbb selamatkan saya.Btw, siapa ahjusshi ni?"tanya Guanlin pula."Kim Han Bin.Oppa kpd omma kamu.Bapa saudara kamu."jawab HanBin."Mwo??Mcm mana pakcik ada kt sini?"tanya Guanlin."Sebenarnya,pakcik dah lama perhatikan kamu.Pakcik rasa bersalah sbb menjual saeng sendiri.Pakcik seolah-olah hidup x tenang dan sentiasa bersendirian.Pakcik pergi ke kelab malam tmpt omma kamu utk carinya.Malangnya,Joon Gi bagitau yg dia dah lari.Pakcik rasa marah sgt kpd dia.Dia boleh buat x tau je. "balas Hanbin sambil menangis memikirkan perbuatannya."Pakcik mmg x guna.Gara2 pakcik,omma saya hancur.Skrg ni dia dah xde,saya dah xde sesiapa nk bergantung lagi,tau x!!Nk menyesal pun x guna.Nasi dah jadi bubur."marah Guanlin pada Hanbin lalu meraup muka."Then,apa jadi lepas tu?"tanya Guanlin."Pakcik dihalau keluar daripada rumah sbb gagal membayar sewa.Pakcik merempat tepi jalan.Pakcik cuba utk cari dia di mana2 tmpt tapi x jumpa.Pakcik menjadi gelandangan.Tapi,x lama kemudian,pakcik jumpa dgn seorang perempuan ni.Dia yg membantu pakcik.Perempuan tu ialah isteri pakcik.Dia yg bantu pakcik menjejaki kamu dan omma kamu.Tapi,pakcik x berani utk berjumpa dgn omma kamu .Pakcik hanya perhatikan dari jauh dari omma kamu lahirkan kamu sehinggalah skrg.Pakcik rasa menyesal skrg sbb x smpt nk minta maaf padanya.Jebal,pakcik betul2 menyesal.Mianhaeyo."kata Hanbin dgn penuh penyesalan.Guanlin hanya berdiam diri.Dia berasa runsing.Dia berasa sgt marah pada perbuatan pakciknya dulu.Tapi,skrg dia nmpk perubahan pakciknya.Malah,pakciknya yg selamatkan dia."Huhh,baiklah saya maafkan pakcik."balas Guanlin lalu memeluk Hanbin."Gomawo sbb maafkan pakcik."kata Hanbin membalas pelukan Guanlin.
Jihoon akhirnya dpt keluar drpd hospital.Dia kini berehat di rumahnya selama seminggu sebelum meneruskan rutin hariannya sebagai idol dan pelajar.Semasa keluarga Park sedang makan malam,tiba2 Jihoon bertanya "Omma,appa...Jihoon nak tanya something boleh?"."Apa dia?"tanya Encik Park."Guanlin masih x dijumpai lagi ke?"Akhirnya persoalan yg sering bermain di mindanya keluar juga.Encik Park dan Puan Park memandang antara satu sama lain.Mereka dah agak yg Jihoon akan bertanya sebegitu."Hmm mian syg.Dia masih hilang.Pihak polis masih dlm proses mencarinya "jwb Puan Park dgn tenang."Dia diculik.Jihoon nk selamatkan dia t-tapi ada org pukul Jihoon.M-macam mana keadaan dia skrg.Omma,appa..Jihoon nk cari dia.Jebal,Jihoon risaukan dia"kata Jihoon sambil menangis kerisauan. "Kami pun risaukan dia.Kita hanya mampu berdoa utk keselamatannya.Appa yakin,dia pasti akan dijumpai dgn selamat."balas Encik Park sambil menenangkan Jihoon."Mcm mana kalau dia terseksa skrg?Penculik tu pasti mengapa-apakan dia.Jihoon x sanggup tgk Guanlin terseksa."kata Jihoon lalu naik ke atas menuju ke dalam biliknya kerana xde selera nk makn lagi.Puan Park dan Encik Park mengeluh kerana x tau nk buat apa.Mereka risaukan anak mereka.Mereka xnk Jihoon stress memikirkan Guanlin."Betul ckp Jihoon tu,kalau Guanlin.."kata Puan Park tapi kata2 nya dipotong oleh Encik Park."Jgnlah fikir bkn2.Kita kena berdoa utk keselamatan Guanlin.Saya dpt rasakan yg dia masih hidup.Kita kena sentiasa ada utk beri semangat kpd anak kita supaya x stress fikirkan Guanlin.Mcmlah awak x tau yg diorg tu sgt rapat. "kata Encik Park kpd isterinya."Hmm betul jgk ckp yeobo.Mian,saya terlalu ikut emosi"balas Puan Park lalu mengemas meja makan setelah selesai makan.
YOU ARE READING
Nothing without you
Fanfiction2 orang sahabat baik bersama-sama berusaha mencapai impian mereka untuk menjadi penyanyi. Malangnya,mereka terpaksa berpisah atas sebab yang tidak diketahui. Adakah mereka akan bertemu semula? Bagaimana dengan impian mereka?