C":
~Tae
"Joo pelataan!" Hoseok innoistui ja läimäytti kätensä yhteen.
"Käy mulle," Yoongi mutisi kaikkien muiden nyökytellessä.
"Me ollaanki sopivasti piirissä," Jungkook hihkaisi ja lähti keittiöön hakemaan pulloa.Kun Jungkook tuli takaisin, kaikilla oli jotenkin salamyhkäiset ilmeet. Pyöräytin silmiäni ja Jungkook istui alas. Tämä pyöräytti pulloa, joka pysähtyi arkailevan Jiminin kohdalle.
"Totuus," Jimin vastasi, ennen kuin kukaan edes kerkesi avata suutaan. Hoseok ja Namjoon vilkaisivat toisiinsa ja Jimin nielaisi.
"Jos saisit tai joutuisit päättää, nii perhe vai Yoongi...?" Hoseok jätti tahalleen lauseen leijumaan ilmaan, kuulostaen salamyhkäiseltä.
"Etsä voi tollasta kysymystä kysyä!?" Yoongi raivosi puolituntemattomalle pojalle. "-Sitäpaitsi, etsä tiiä et Jiminin..." Yoongi tajusi lopettaa lauseensa, kun Jimin oli kastellut tämän kauluksensa. Namjoon vilkaisi merkitsevästi Hoseokiin, mutta Seokjin vetäisi Namjoonin hiuksista, kuin kertoakseen että nyt oli huono hetki.
"Kyl sä pystyt siihen," Yoongi kannusti mutisten Jiminiä ja kuivasi tämän kyyneleitä. Vilkaisin Jungkookia, joka oli kalmankalpea. Hän varmaan tiesi tästä. Ajattelin hieman mustasukkaisena.
"Mun vanhemmat on kuollu..." Jimin sopersi ja sai uuden itkukohtauksen.
"Olen pahoillani," Seokjin lohdutti ja raahautui Jiminin luo.
Poika rauhoittui lopulta ja käänsi katseensa takaisin kohti piirin keskustaa.
" Valitsen siis Yoongin..." Hän vaikersi ja tarrasi Yoongiin lujemmin. Jimin pyöräytti haparoivin sormin pulloa. Seurasin pullon liikettä ja kauhukseni se pysähtyi kohdalleni.
"Totuus vai tehtävä?" Jungkook kysyi varovasti.
"Totuus," vastasin reippaasti ja käänsi katseeni hellyyttävään Jungkookiin. Kysymys kuului kuitenkin takaani;
"Sun ja Jungkookin välillä on selvästikki jotai säpinää... Nii mitä se on?" Namjoon täräytti kysymyksen takaraivooni. "-Siis ku teillä on noita epämääräsiä katsekontakteja 24/7," Tämä jatkoi.
"Siis... Ei meijän välillä...oo mitään... ainakaan mun tietääkseni..." Sopersin kiusaantuneesti. Namjoon hyväksyi vastaukseni ja viittasi pulloon. Pyöräytin sitä vastahakoisesti.Olin juuri huokaisemassa, kun pullo pysähtyi Jungkookiin.
Värähdin.
"ToTe?" Yoongi kysyi pojalta vaistomaisesti.
"Tehtävä," tämä vastasi hetken miettimisen jälkeen.
Nielaisin. Hoseok ja Namjoon pitivät selvästikkin jotain salaliittoa, kun noin vilkuilivat virnuillen.
"Sun ja Taen pitää pussata!" Hoseok vihelsi.
Jungkookin silmät suurenivat ja tämä katsoi epäuskoisena poikiin."Hei 'cmoon, te tapasitte vasta!" Pistin väliin.
"Siks onki helppo," Namjoon naurahti ja saatoin vain kuvitella mitä hän olisi voinut laittaa Jungkookin tekemään.
Jungkook hivuttautui lähemmäs minua."Anna anteeksi Tae," Tämä kuiskasi kun olimme kasvokkain ja painoi silkkisen sileät huulensa omilleni. Ne painuivat pehmeästi, höyheneen kevyesti, ja sitten ne katosivat. Olisin tahtonut sen jatkuvan ikuisiiksiin ja jäin haapuilemaan hänen peräänsä. Suoristauduin tuntien muiden polttavat katseet. Avasin silmäni ja huokaisin onnesta.
Hoseok vihelsi.
Kirosin hiljaa mielessäni. Kehonkieleni oli kertonut kaiken, mitä Namjoon ja Hoseok halusivat tietää. Jungkook pyöräytti pulloa ja se osui Seokjiniin.
"To," tämä vastasi itsevarmasti. Namjoonilla ja Hoseokilla ei näyttänyt olevan valmista kysymystä, kaikki joutuivat auttamaan sen keksimisessä."Ei me mitään kysymystä keksitä," Yoongi luovutti puoli tuntia,- sen jälkeen, kun Seokjin oli vastannut- ja kohautti olkapäitään.
"Meijän muutenki kantsis ehkä menää nukkuu, ku kello on jotain yks." Jungkook huokaisi ja laski päänsä käsiensä varaan.
"Joo," mutisin väsyneenä. Nousin vaivalloisesti seisomaan ja raahauduin kohti vessaa pesemään hampaat. Jungkook lahuusti perässäni ja törmäsi minuun, kun pysähdyin avaamaan vessan oven."Oho, sori," Jungkook mutisi puoliunessa ja horjahti.
"Ehkä on parempi et vien sut jo sänkyyn," huokaisin ja nostin pojan harteilleni.
Laskin tämän varovasti tämän omaan sänkyyn ja kömmin viereiselle patjalle."Hyvää yötä, TaeTae..." Jungkook sopersi, ennen kuin nukahti levolliseen uneen.
"Hyvää yötä, bunny," kuiskasin ja silitin pojan pehmeitä hiuksia.
Nukahdin ja kuulin viimeisenä, kun loputkin porukastamme työntyivät huoneeseen nukkumaan....
Herätessäni kaikki olivat jo menneet alas, kaikki paitsi minä ja Jungkook. Nousin istumaan heiluttaen kättä tämän silmien edessä. Olin varma että hän nukkui. Painoin nopean suudelman pojan otsaan ja istahdin takaisin, kuin en olisi tehnyt mitään. Jungkook hieroi silmiään unisena.
"Aika söpö tapa herättää joku!" Yoongi vihelsi ovelta ja näytti kuvaamansa videon, missä pussasin Jungkookia otsaan.
Aamiainen on valmista!" Yoongi kiljui kiirehtiessään minua pakoon, kun mulkoilin häntä paheksuvasti.
Huokaisin.
Silitin Jungkookin hiuksia ja tainnutin hänet takaisin uneen.
"Ei sun tarvii nousta vielä," kuiskasin pojalle lempeästi.Juuri kun olin nousemassa Jungkook tarttui käteeni.
"Älä mene vielä, TaeTae!" Hän vinkaisi.
"Okei, pysyn tässä," mutisin rauhoittavasti. Jungkook puristi kättäni tiukemmin ja pojalta vierähti kyynel.
"Tae, meijän pitää nähä tänään puistossa," Jungkook henkäisi.
"Okei..." sopersin yllättyneenä. Heilautin vapaalla kädelläni Jungkookin hiukset tämän ruskeiden silmien edestä ja silitin pojan pehmeää poskea."Tae, mulla on nälkä," Jungkook rikkoi hiljaisuuden ja nousi istumaan.
"Niin mullakin," vastasin yhtä kärsivästi. Nousimme seisomaan käsikädessä ja kävelimme ovelle. Käteni oli lipua Jungkookin otteesta, mutta tämä puristi sitä ja katsoi minuun.
"Mä pidän nyt sua kädestä!" Jungkook vinkaisi ja puristi kättäni lujempaa.| 732 |
Tästä tuli ny vähä lyhyempi osa ku edellisistä mut ihsm cx
EDIT//Anteeksi tästä luvusta! Tässä kaikki tapahtui hirveän nopeasti jne.
♡ Kiitos lukijoille ♡
YOU ARE READING
Perfect together | Taekook // Yoonmin // FIN
Fanfiction"Vittu, mä rakastan sitä poikaa" "Älä jätä mua" "Mä en selvii ilman sua" "Ota mut ees mukaas" "Älä tee tätä mulle" . . Hellurei ihmiset :"D . . . ⚠️Tarina sisältää vahvaa kielen käyttöä, kaksmielisiä kohtauksia ja itsetuhoisuutta⚠️ . . . Päivitys o...