~Jimin
Kittasin neljättä lasiani alas kurkusta kellon näyttäessä kahta yöllä. Yoongi hoiperteli luokseni humalaisena ja halasi minua.
"Elpä jloin huori gais juiga hiedä", tämä mutisi ja yritti vetää puolityhjän lasin kädestäni.
Namjoon käveli viereemme ja nauroi:
"Vaikka se on ihan kännissä se silti suojelee sua." Katsoin poikaa ihmeissään.
"Miten sait selvää tosta sen puheesta?" Kysyin.
"On sitä tullu kuunneltua humalaisempienkin ihmisten juttuja", poika vastasi ja katsoi merkitsevästi Hoseokia joka nauroi Jungkookin kanssa kilpaa, sille miten Tae sammui suudellessaan Jungkookia. Olin aika varma että ainoat jotka muistavat tästä illasta jotain ovat Seokjin ja Namjoon. Join lasini tyhjäksi ja kävin täyttämässä uuden Seokjinin keittiössä. Kulautin sen samantien alas, joten täytin lasin uudestaan ja kun maistoin alkoholijuomaa hieman lasin reunalta, oloni ollessa hieman sekava. Naurahdin itselleni ja yritin kävellä eteenpäin, mutten muistanut sen olevan näin vaikeaa. Kompastelin olohuoneeseen asti, kunnes kaaduin Yoongin syliin sohvalle. Tämä naurahti ja tunki huulensa omilleni. Suutelin poikaa takaisin muiden hävitessä ympäriltämme. Asetin käteni Yoongin niskaan, johon ne olivat kuin luodut. Poika pörrötti hiuksiani ja tunsin lämpimien sormien päänahassani. Kosketus oli pehmeä, mutta intohimoinen. Nauroin mielessäni sille miten paljon rakastinkaan poikaa, jonka lämpöisessä sylissä istuin.Aamulla heräsin kauheaa päänsärkyyn, joka vain hyppäsi jostain nurkan takaa. Vingahdin ja liikahtelee, saaden Yoongin heräämään. Tämä mutisi minulle jotain unenpöppörässä ja kietoi kätensä ympärilleni. Käperryin pojan syliin ja yritin saada uudestaan unta.
"Kauhea päänsärky?" poika mutisi ja silitti vaaleanpunaisia hiuksiani. Ähkäisin ja takerruin kovemmin Yoongin valkoiseen t-paitaan. Hän huokaisi ja veti peiton paremmin päällemme.| 276 |
Ääääää
Soriiiii
Taas _LYHYT_ osa mut
Joo
Tuli se ees ulos (::
Mut sanokaa haluutteko
-Lyhyitä, jotka tulee ulos nopeemmin ( ehkä jopa kuukauden sisällä wow)Vai
-Pitkiä ja julkasuväli pysyis kutakuinki samana
(:
❤️ Kiitos lukijoille❤️
YOU ARE READING
Perfect together | Taekook // Yoonmin // FIN
Fanfiction"Vittu, mä rakastan sitä poikaa" "Älä jätä mua" "Mä en selvii ilman sua" "Ota mut ees mukaas" "Älä tee tätä mulle" . . Hellurei ihmiset :"D . . . ⚠️Tarina sisältää vahvaa kielen käyttöä, kaksmielisiä kohtauksia ja itsetuhoisuutta⚠️ . . . Päivitys o...