𝓉𝓌𝑒𝓃𝓉𝓎 𝓃𝒾𝓃𝑒

17.5K 1.1K 236
                                    

Jungkook bedenini yatağa bıraktığında derin nefes verdi.Bedenini pencereden tarafı çevirdiğinde direkmen Sun'un apartmanı gözüküyordu. Yastığı yumruklarının içine aldığında gözlerini kapattı.

O sırada Hea üzgünce odaya geldi ve yatağın başına oturdu. Elini Jungkook'un saçına koyduğunda bir kaç süre oynadı. Jungkook inatla gözlerini açmıyor sadece öyle duruyordu.

''Az önce gelen kız sevgilin miydi?''

Jungkook başını olumsuz anlamda salladı.

'' Öyleyse hoşlandığın biri''

dediğinde Hea Jungkook bir süre durdu daha sonra gözlerini açıp konuşmaya başladı.

''Arkadaşım''

'' Seni kıskanmış olmalı ''

dediğinde Hea Jungkook gülümsedi ve Hea'nın gözlerinin içine baktı.

''Pek sanmam''

'' Öyleyse neden bu kadar tepki göstersin ki?''

Jungkook ne diyeceği hakkında düşündü fakat bulamadı. Daha sonra Hea'nın gözlerinin dolduğunu gördü. Endişeyle yataktan kalktığında biraz daha ona yaklaştı.

''Noldu?''

Hea elinin tersi ile gözünü sildikten sonra gülümsedi.

''Bir şey olmadı sadece sana her baktığımda abini görüyorum gibi oluyor''

''Sana sarılabilir miyim?''

Jungkook kollarını kocaman açtığında Hea bedenini o kollarının arasına soktu.

'' Beni her ne kadar parçalasa da onu sevmekten vazgeçemiyorum''

''Bunca senedir'' dedi ve yutkundu Hea

''Fotoğraflarımızı bile silmeye kıyamıyorum''

Jungkook abisini en son Hea'nın koreden gittiğini duyduğundan beri görmüyordu. Çoğu kez aramış her yeri bakmış ama olumlu bir sonuç dahi bulamamıştı.  

Jungkook gülümsedi ve yanaklarını sildi.

''Ağlarken çok çirkinsin''

''Benim için gülmeyi dene''

*

Sun bütün gün boyunca morali bozuk gezerken Jongin onu eğlendirmek için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Daha sonra yeşilliklerin arasında piknik yapmaya karar verdiklerinde Sun bedenini çimlerin arasına yatırdı. Jongin bu haline sırıtıyor dünyanın en güzel manzarasıymış gibi izliyordu.

''Sonunda güldüğünü gördüğüme göre rahat ölebilirim''

Sun Jongin'i yanına çağırdığında Jongin Sun'un yanında yerini aldı.

'' Çünkü bulutlar buradan çok güzel görünüyor''

Jongin bulutlara bakmak yerine Sun'a bakınca gülümsedi.

''Evet buradan bulutlar çok güzel görünüyor''

*


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


* birkaç bölümdür yapmıyordum*

bugünkü köşemiz;

  "ben seversem destan, kızarsam katliam olur" 

sdafgdiaşsLSAŞİKDŞSAİ

A<SŞLQAWSKLDİŞASLFİŞA



best friend ➥jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin