Jungkook ve Sun beraber eve girdiklerinde derin nefes verdiler.İkisi içinde yorucu bir gündü.Jungkook gülümsemeye başladığında Sun şaşkınca baktı.Neye güldüğünü merak ediyordu.
''Neye gülüyorsun?''
Jungkook koltukta Sun'a yaklaştığında başını dizlerine koydu.Sun'un elleri Jungkook'un saçlarında yerini bulduğunda oynamaya başladı.
''Ben gittikten sonra neler konuştunuz?''
Sun utançla kafasını başka yerlere çevirdiğinde bir yandan da gülümsedi.
''Sadece bilirsin.''
''Saçma bir şeyler.''
Jungkook kocaman gülümsediğinde Sun'un avuç içlerinden öptü.
''Bugün markette Jongin ile karşılaştım.''
Sun'un gözleri kocaman açıldığında dikkatlice dinlemeye başladı.
''Neden bu kadar şaşırdın ki?''diye çatıştığında Jungkook dudaklarını büzdü.
''Yoksa onu mu sev-'' cümlesini tamamlayamadan dudaklarında hissettiği baskıyla gülümsedi.
Sun dikkatlice sevdiği adamın gözlerinin içine baktı ve gülümsedi.
''O daima arkadaşım kalacak Jungkook.''
Jungkook sinsice sırıttığında parmağındaki yüzüğüne baktı ve Sun'un elleri ile birleştirdi.
''Bizde bir zamanlar arkadaştık.''alayla dediğinde Sun'un dizlerinden kalktı.Bu sefer ilk adımı atan Sun olduğunda Jungkook biraz şaşırdı.Sun kollarını Jungkook'un boynuna dolamıştı.
''Her önüme gelen arkadaşıma aşık olmuyorum Jungkook.''
Jungkook Sun'un bedenini koltukla buluşturduğunda odaya kahkahasını bıraktı ve kulağına eğilip fısıldadı.
''Bu iyi.''
''Benden başka bir adamı sevseydin deli olurdum.''Sun'un konuşmasına izin vermeden dudaklarına buse kondurup geri çekildi.Saçlarını kulağının arkasına attığında uzun bir süre yüzünü inceledikten sonra yüzünün her bir ayrıntısını teker teker öptü.
''Seni seviyorum.''
Sun gülümsedi ve koltukta Jungkook için yanında yer açtı.Jungkook Sun'un belini sıkıca sardığında çenesini omzuna koydu ve boynuna öpücük kondurdu.
''Ben de seni seviyorum Jungkook.''
sen talı bir liseli, bense hayatı olmayan bir serseri.hor görme be liseli, bu serseri bir liselinin eseri. yo ye
DSFGİŞÖFDİŞHLFDİŞGKDŞİGDGDS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best friend ➥jeon jungkook
Fanfiction''çok yakınsın bacaklarımı hissedemiyorum. Ellerimin soğukluğunu veya bu odanın boşluğunu hissedemiyorum çünkü hissettiğim tek sensin''