sixty nine

9.5K 573 64
                                    

Sun kızgın bakışlarını etrafta gezdirdiğinde Jungkook gülümsedi.Ellerinden tuttuğunda gözlerinin içine baktı.

''Ne oldu yine?''

 Tuttuğu elleri geri çektiğinde Jungkook'a baktı.

''Sana her defasında demiyor muyum?''

Jungkook sırıttığında gelen cevabı dinlemeye koyuldu.

''Dışarı çıktığımızda bu kadar yakışıklı olmayacaksın diye!''

''Sabahtan beri kızlar seni yiyor resmen.''

Jungkook etrafı gözlediğinde kollarına Sun'un bedenini aldı.

''Senden başka birilerini göremiyorum da neredeler acaba?''

Sun bir şeyler diyeceği sırada Jongin'in sesini duydu.Başını Jungkook'un göğsünden kaldırdığında gelen iki kişiye baktılar.Bugün Jongin ve kız arkadaşıyla birlikte çifte randevu yapacaklardı.

Jungkook gelen kişilerle birlikte gülümsediğinde yanlarına gittiler.Jongin Ve Jungkook birbiri ile görüştüğünde bir mekana gelip oturdular.

''Jongin kız arkadaşın çok tatlıymış!''dediğinde Sun Mia gülümsemiş bakışlarını Jongin ile buluşturmuştu.

Jongin gergince ensesini kaşıdığında masadaki sudan bir yudum aldı.

''Arkadaşız biz.'''

Sun kocaman gülümsediğinde heyecanlanıp masada duran Mia'nın ellerinden tuttu ve parıldayan gözlerini onunkiler ile buluşturdu.

''Bizde bir ara Jungkook ile arkadaştık.''

''Şimdi ise''dediğinde parmağındaki yüzüğü gösterip kıkırdadı.Mia utanmış kızaran yanaklarını saklamak için binlerce yol aramıştı.O sırada Jungkook Sun'un sevimliliğini izliyor arada kendi kendine gülümsüyordu.

Masaya sipariş ettikleri içecekler geldiğinde bir süre herkes sustu.Jongin'in eli Mia'nın eli ile sürtüştüğünde ikisi de birbirine bakmış gülümsemişlerdi.Jungkook Sun'un kulağına eğildiğinde fısıldadı.

''Gelecekteki çocuklarımızı izliyormuş gibi hissediyorum.''

Sun sesli bir kahkaha attığında mekandaki tüm bakışlar ona döndü.Herkesten özür dilediğinde masanın altından Jungkook'un bacağına yavaşça vurdu.Acı ile inlediğinde Jongin ve Mia Jungkook'a baktı.

''Ne yapıyorsunuz?''dediğinde Jongin,Jungkook içeceğini yudumlamıştı.Sun bacağındaki Jungkook'un ellerine baktığında yutkundu.

''İyiyiz sen napıyorsun?''

Jungkook Sun'un cevabına gülümsediğinde ellerini Sun'un bacağından çekmiş beline yerleştirmişti.Sun irkildiğinde olduğu yerde kıpırdamaya başladı.Mia utangaç bir şekilde konuşmaya başladı.

'' Bir sorun mu var Sun?''

''Ah burada çok toz var sanırım.''demesiyle Jungkook'un ellerini çektirmeye çalışmıştı.

Jongin ve Jungkook ayağa kalktığında Sun derin nefes verip Jungkook'a baktı.Göz kırptığını gördüğünde kaşlarını çattı.

''Yarın hep birlikte tatile gidiyoruz!'' 




best friend ➥jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin