Jungkook belinde hissettiği kollarla gülümsedi.Bedenini Sun'dan tarafı çevirdiğinde bakışlarını bir süre yüzünde gezdirdi.
''Buradan ne kadar güzel göründüğünü söylemiş miydim?''
Sun gülümsemiş parmaklarını Jungkook'un yüzünde gezdirmeye başlamıştı.
''Seninde buradan ne kadar yakı-'' der demez Min odaya sevinçle dalmış gördükleri karşısında bir süre ağzı açık bir şekilde kalmıştı. Sun direkmen yatakta doğrulmuş Jungkook ise birkaç küfür savurmuştu.
''Özür dilerim.''
''Siz devam edin.''
Sun yatakta doğrulduğunda ilerideki masadan anahtarını alıp hırkasını üstüne geçirdi.
''Ah bir şey yapmıyorduk Min.''
''İçeri gelebilirsin.''
Jungkook Sun'un yanına gidip ellerinden tuttuğunda boynuna ufak bir öpücük kondurdu.
''Kendisi bu güzel ortamı ayarlayıp''
''Ve sonra bozması değişik.''
Sun birlikte tuttuğu ellere baktığında gülümsedi.
''Çocuğun üstüne bu kadar gitme Jungkook.''
Jungkook ve Sun kapıdan çıktığında Min sırıtmış Jungkook'un omzuna elini koymuştu.
''İyileşmiş görünüyorsun.''
''O kadar iyiyim ki şuan seni dövebilirim.'' demesiyle Min odaya gitmişti.
''Yarın evlilik meselesi hakkında konuşacağımızı biliyorum.'' demesiyle Sun'un belinden tutup kendine yakınlaştırmıştı.
''Veya hayatımıza yeni bir adım atacağımızı da ''
''Benimle birlikte yeni bir hayat kurmayı seçtiğin için''
''Teşekkür ederim Sun.''
Sun dolan gözleriyle Jungkook'a baktığında kafasını sevdiği adamın göğsüne koydu.
''Seninle yeni bir hayat kurmak''
''Benim hiç ulaşamayacağım hayallerimden biriydi.''
''Asıl ben teşekkür ederim.''
''Seni seviyorum.''
Jungkook kollarını beline sıkıca sardığında gülümseyip saçına öpücük kondurdu.
''Ben de seni seviyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best friend ➥jeon jungkook
Fanfiction''çok yakınsın bacaklarımı hissedemiyorum. Ellerimin soğukluğunu veya bu odanın boşluğunu hissedemiyorum çünkü hissettiğim tek sensin''