[wattpad bölümü silmiş :'))))]
Gözlerimi hafif açtığımda karşımda Jungkook'un bedenini görmemle şok olmam bir olmuştu.Başım delicesine ağrıyordu.Ve ben neler olup bittiğini bile bilmiyordum.Fakat evimden farklı bir yerde olduğumu biliyordum.Bir hışım yatakta doğrulduğumda Jungkook'un bakışları beni buldu.
''Günaydın'' diye sırıttığında pür dikkat ona baktım.Bu sefer oda yatakta doğrulduğunda ellerini omzuma koydu.
''Bir süre beraberiz Sun''
Dediği karşısında ikinci şokumu yaşarken duyduklarımı sindirmeye çalışıyordum.Ne planlamıştı böyle?
''Bu ne demek oluyor''
''Beni evime götür !''
Yüzünü yüzüm ile buluşturduğunda burnumun üstüne hafif bir öpücük kondurup kıkırdadı.
''Evimizdeyiz zaten''
Bedenimi ondan geri çekerken o dahada çok yaklaşıyordu.Koltuğun üstündeki hırkayı bedenime geçirdiğimde dışarı çıkacağım sırada kolumdan tutmuş duvar ile kendi arasında sıkıştırmıştı.
''Üzgünüm Sun fakat buna izin veremem''
Kalp atışlarım gittikçe dahada hızlanırken kendimi kontrol etmeye çalışıyordum.Alayla sırıttığımda konuşmaya çalıştım.
''Öyle mi,Neden?''
''Seul'den uzağız,ve saat geç oldu.'' demesiyle kapıyı üstümüze kitlemişti.Yaptığı hareketler günden güne beni dahada şaşırtıyordu.Daha sonra annemin aklıma gelmesiyle çığlığı patlatmıştım.Etrafı darmadağın etmiş bir türlü telefonu bulamamıştım.En sonunda Jungkook'a baktığımda telefonu elinde sallıyor gülümsüyordu.
''Bizi kimsenin rahatsız etmesini istemiyordum.''
''Hem Min annene söylemiştir.''
Bulunduğumuz ortamdan balkona geçtiğimde derin nefes almaya çalıştım.Birkaç dakikadan sonra ayak sesleri duyduğumda aldırmamaya çalıştım.Elindeki kahveleri bir masaya bıraktıktan sonra omzunda duran pikeyi üstüme doğru örttü. Kollarını belime sardığında çenesini omzuma sabitledi.Nefes alışverişini ensemde hissedebiliyordum fakat kımıldayamıyordum.(ya da ayrılamıyordum).
Saçlarımı geriye doğru ittiğinde kulağıma doğru fısıldamaya başladı.
''Özür dilerim.''
''Yaptığım her şey için''
''Seni ağlattığım geceler için''
Göz alanım gittikçe bulanıklaşırken gözyaşı akıtmamak için kendimle savaşıyordum.Konu o olunca sürekli yenik düşüyordum.Sarılmayı bıraktığında bedenimi kendine çevirdi ve avuç içlerine yüzümü alıp burunlarımızı sürtüp gülümsedi.
''Hem Sun ailem seni merak ediyor.''
Gözlerim gittikçe büyürken konuşamıyordum.Beni ailesine mi anlatmıştı?Parmaklarını kollarımda gezdirdiğinde sadece öyle durdum.Dokunuşları beni ele alırken sesimi bile çıkaramıyordum.
''Seni seviyorum Sun''
''Ve ben seninle aile olmak istiyorum''
''Artık benim olur musun?''
* merhaba*
*hikayenin gidişatı baya uzadığı için birleştirmeyi düşünüyorum.*
*Bu arada sanırım en önemli not; Yakında final yapmayı düşünüyorum♥*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best friend ➥jeon jungkook
Fanfiction''çok yakınsın bacaklarımı hissedemiyorum. Ellerimin soğukluğunu veya bu odanın boşluğunu hissedemiyorum çünkü hissettiğim tek sensin''