jjk;
bugün iyi misin?
loppy; evet.
jjk;
yanında olmamı ister misin?
loppy; buna gerek yok.
*
Jungkook evin içinde dolanırken gidip gitmemek hakkında sürekli düşünüyordu. Biliyordu Jungkook o şuan odasında tek başına ağlıyordu.Çünkü bugün babasının ölüm yıl dönümüydü. Annesi de büyük ihtimalle babasını ziyarete gitmişti. Sun oraya gitmezdi hiçbir zaman , ne zaman gitse yaşadıkları güzel anılar bütün beynini kaplıyor bir daha kendine zor geliyordu. Askılıkta duran siyah kapşonu vücuduna geçirdiğinde Hei'ye bir şeyler söyleyip evden çıktı.
Hava diğer günlere karşın daha soğuktu.Jungkook bunu daha ilk adımında fark etmiş kapşonuna daha çok sinmişti. Bir kaç yürüyüşten sonra apartmana vardı. Her zaman anahtarlıklarını koydukları vazoların içinden anahtarı aldı ve yavaşça açmaya başladı.
Çok ses çıkarmadan açtığında ayağı yardımı ile kapattı. Üstündekini bir kenara koyduktan sonra derin nefesler alarak yavaşça Sun'un odasına doğru yürüdü. Odaya yakınlaştıkça ağlama sesleri daha çok yükseliyordu. Jungkook bir kaç süre durduğunda kapıyı yavaşça açtı. Sun kızarmış gözleri ile Jungkook'a baktığında ağlaması dahada şiddetlendi. Jungkook Sun'un yanına oturmuş yavaşça kafasından tutup göğsüne yerleştirmişti.Eliyle saçlarını okşadığında hafif bir buse kondurdu. Odaya sessizlik hakim olurken Jungkook kollarının arasındaki Sun'a baktı. Elindeki fotoğraf çerçevesine bakıyor babasının yüzünü okşuyordu.Kollarını Sun'dan ayırdığında baş parmağını çenesine koymuş kendisine bakmasını sağlamıştı.Böyle zamanlardan nefret ediyordu Jungkook,Ne zaman Sun'un ağladığını görse o dahada kötü oluyordu.
''Beni bırakmayacağını söylemişti.''
Jungkook Sun'un yanaklarından akan gözyaşlarını sildi.
''Her şey istediğimiz gibi olmuyor ama''
Sun yatağa uzandığında bedenini diğer tarafa çevirdi. Jungkook yanında yerini aldığında belini sıkıca sardı.Şuan neler yaptığı umurunda değildi.Açıkta kalan omzuna öpücük kondurmuştu.Sun baştan aşağı Jungkook'un etkisine kapılırken sadece öylece durdu. Belkide bir kaç dakikada olsa her şeyi unutmak istiyordu.Sevdiği adamın kollarında. Yüzünü Jungkook'a çevirdiğinde Jungkook gülümsemiş yüzünün her bir ayrıntısını ezberlemek istermişcesine doya doya bakmıştı. Jungkook'un parmakları Sun'un yüzünde dolaşırken Sun gözlerini kapattı.
''Ağladığını görmek bok gibi hissettiriyor''
Jungkook Sun'un nefes alışverişini bile yüzünde hissettiğinde dudaklarını Sun'un dudakları ile birleştirdi. Sun hafifçe gözlerini açtığında Jungkook'a baktı.
''Seni sevdiğimi daha ne kadar saklayacağım?''
Sun'un yanaklarından yaşlar aktığında yutkundu ve konuşmaya başladı.
''Bu ne demek oluyor?''
Jungkook bir süre durdu.
''Bu senden hoşlanıyorum demek oluyor Sun''
Sun gözlerini kocaman açtığında bir kaç süre öylece kaldı. Jungkook böyle tepki vereceğini biliyordu hatta hazırlamıştı da kendini,Daha sonra hiç beklemediği cümleler duydu,bir an her şeyi yanlış duyduğunu bile zannetmişti.
''Ben de senden hoşlanıyorum Jungkook''
* hadi yine iyisiniz* sağlofdişsfkaifkdişsgködgds
* vatana millete hayırlı olsun *
BU ARADA NE DEMİŞLER
BİLMİYOM
GİTTİM
BYE ♥,
* küçük bir sorun oluştu bu yüzden tekrar yükledim♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best friend ➥jeon jungkook
Fanfiction''çok yakınsın bacaklarımı hissedemiyorum. Ellerimin soğukluğunu veya bu odanın boşluğunu hissedemiyorum çünkü hissettiğim tek sensin''