Lapan

777 17 0
                                    

Naim fokus menikmati makan malamnya dihadapanku. Langsung tak angkat kepala. Kebulur betul nampaknya. Takkan la ada submission lagi tengah hari tadi.

"Tadi tak lunch ke?" Soalku. Naim hanya menggeleng.

"Submission lagi?" Naim menggeleng lagi.

"Habis tu, kenapa tak makan?"

"Takde selera", jawabnya ringkas.

"Tak sihat ke?" Soalku pantas.

"Tak selera sebab takde Hairul nak teman makan", suaranya perlahan.

"Apa dia?" Aku acah-acah tidak mendengar. Padahal tengah tahan senyum ni.

"Takde apa", Naim membuat muka selamba. Suapan diteruskan. Aku memandang Naim. Lama. Haih. Terus ingatannya terarah kepada kejadian dua malam lepas.

***

Aku memang lemah kalau dekat telinga dengan tengkuk ni. Naim masih belum berhenti. Batangku di dalam tuala mencanak. Ah, lantaklah!

Dari telinga dan tengkuk, kini Naim 'menyerang' pula bibirku. Aku membuka sedikit bibirku membiarkan lidah Naim bermain dengan lidahku.

Umphh! Terdengar Naim mendengus. Kesedapan barangkali. Terus tanganku menuju ke bawah. Batangnya sudah keras di dalam seluar. Meronta-ronta mahu keluar. Aku membuka zip seluarnya dan menyeluk tanganku masuk.

Aku sedikit tersentak. Besarnya! Perlahan-lahan aku mengusap batangnya. Naim mendengus lagi. Heh, sedap la tu. Baru kau tahu Hairul siapa. Dengan segala tenaga yang aku ada, aku menelentangkan Naim. Kini, badannya pula aku tindih. Baju, seluar, dan brief boxernya pantas aku buka. Tuala yang aku pakai tadi entah hilang ke mana. Aku menindihnya semula.

Puting Naim menjadi sasaranku. Perlahan-lahan aku menjilat dan menggigitnya. Naim mendesah, sedikit kuat. Aku mengintai sedikit wajahnya. Aku tersenyum. Kau nak sangatkan? Meh sini aku bagi. Hairul merangka sesuatu dalam kepalanya. Dia tersengih nakal. Tanganya pantas melakukan 'tugas'.

Batang Naim diusap lagi sambil lidahku bermain dengan lidahnya. Aku turun. Batang Naim aku jilat. Saja tease. Naim memegang kepalaku, seakan tidak sabar. Aku memegang pula kedua belah tangannya menjauhi kepalaku. Batangnya kukulum. Punggungnya terangkat sedikit.

"Ahhh.. Aahhh...", Naim mengerang. Aku meneruskan lagi. Setelah beberapa minit...

"Nak... pancut..", segera aku berhenti. Naim mengangkat kepala memandangku.

"Kenapa stop?"

"Saja", balasku tersenyum nakal. Mukanya tampak sedikit kecewa.

"Now is your turn", arahku. Naim menghempapku. Terukir senyuman nakal di wajahnya. Keningnya diangkat2. Dadaku dicium dan digigit pelahan. Aku menampar bahunya. Matilanak kalau ada 'cop'.

Turun naik kepala Naim menghisap batangku. Aku meramas rambutnya kesedapan. Kini lidahnya bermain-main di lubangku. Oh, damn! Aku dah boleh agak apa tindakan seterusnya. Jarinya dimasukkan perlahan.

Aku hampir separuh gila. Mana taknya, dah lama tak mendapat. Naim tahu memainkan peranannya. Bibirku dikucup, lidahku dimain. Dari satu menjadi dua. Kini, tiga jari Naim berada di dalam. Aku mendesah.

Perlahan-lahan Naim membenamkan batangnya. Aku sedikit tersentak. Mukaku berkerut. Sakit. Naim yang perasan keadaanku terus mencium bibirku dan bermain dengan lidahnya. Sedikit. Sedikit. Lama-lama batang Naim habis dibenamkan. Aku tersentak lagi. Sedap. Batangnya melanggar G-spot aku. Aku menggeliat sedikit.

Naim meneruskan dayungan. Semakin lama semakin laju.

"Aahhh.. Ahh", kami mengerang.

"Oh, yes! Hit my spot. Hit it", kini aku berubah watak. Tak lari seperti bitch.

"Come on baby, hit me hard", Naim melajukan lagi dayungannya. Hentakkannya semakin kuat. Aku mendengar dia mendengus.

"Okay, stop", arahku. Naim tercengang.

"Baring", kataku lagi seraya menolak lembut tubuhnya kebelakang. Naim hanya menuruti. Aku naik ke atas Naim. Perlahan-lahan aku duduk di atas batangnya membenamkan ke dalam lubangku. Terdengar erangan Naim. Lagi kuat. Aku pula yang melakukan pergerakan. Badanku turun naik.

"I'm coming. Aahhhh...", nafas Naim kencang. Terasa cecair panas dalam lubangku. Aku juga terpancut semasa Naim pancut tadi. Handsfree woih! Habis basah melekit badan kami. Aku terbaring disebelah Naim. Ternampak senyuman kepuasannya.

"Hairul? Dengar tak ni?" Aku sedikit tersentak.

"Ye? Apa dia?"

"Berangan apa? Teringat benda hari tu ek?" Soalannya tepat kena batang hidungku. Mukaku menjadi merah.

"Hah! Betullah tu kan?" Naim tersengih nakal.

"Kalau nak lagi malam ni boleh dapat", katanya bersahaja ingin mengusikku. Mataku bulat memandang ke arahnya. Naim hanya tergelak.

"Huh, gila. Tanya apa tadi?"

"Tak. Takde apa. Abaikan", Naim hanya menggeleng.

"Jom balik bilik, sayang", baki minuman dalam cawan aku sedut habis. Huh? Sayang? Aku tak silap dengar kan?

Bayang (boyXboy)Where stories live. Discover now