Sedar tak sedar sudah seminggu aku berada di sini. Masa berjalan begitu sahaja. Aku yang sedang menanti untuk boarding melihat jam di pergelangan tangan. Hmm.. Lagi 45 minit. Apa aku nak buat ni? Aku menoleh ke kiri dan kanan. Rata-rata penumpang dengan dunia masing-masing. Ada yang sedang ralit membaca buku, ada yang fokus melihat skrin telefon pintar, ada juga yang sedang termanggu. Aku tersengih sendiri bila teringat kisah dua malam lepas...
***
Sedang aku bermalasan di atas katil sambil menonton televisyen, pintu bilikku tiba-tiba diketuk. Aku bangkit dan memulas tombol pintu. Naim dengan pakaian tidurnya berdiri dihadapan pintu sambil tersengih.
"Kenapa Naim?" Ujarku.
"Malam ni nak tidur dengan Hairul boleh?" Dia masih lagi tersengih macam kerang busuk.
"Masuklah", balasku seraya membuka lebar pintu bilik sambil melihat gelagatnya seperti anak kecil malam itu. Pelik.
"Hairul tengah buat apa?" Soalnya sambil melabuhkan punggung di birai katil. Aku ikut sama melabuhkan punggung di sebelahnya.
"Takde apa. Tengok TV je. Tapi bosan. Kenapa Naim tak tidur lagi?"
"Entah, tiba-tiba tak boleh tidur. Tak rasa mengantuk", matanya terus melekat di kaca televisyen. Aku kembali merebahkan badan di atas tilam empuk itu. Emm.. Nyaman.
Aku tiba-tiba terjaga daripada tidur apabila terasa ada deruan udara panas yang menampar belakang tengkukku. Tak sedar entah bila aku terlelap. Telefon pintar di meja sisi aku capai lantas melihat jam di atas skrin. 230 pagi. Tangan Naim hangat melingkar dari belakang memelukku dengan kejap.
Sedang aku cuba untuk melelapkan mata kembali, tiba-tiba putingku diraba dan digentel dari dalam baju. Udara panas berterusan menampar belakang tengkukku. Bulu romaku terus meremang. Badan terasa panas. Darah menyerbu naik ke muka. Aku turned on! Naim tahu mana titik kelemahanku. Cis, patutlah dia nak tidur sekali malam ni! Ada udang di sebalik mi rupanya. Aku mendesah. Lantas aku memalingkan badan menghadap Naim.
"Awak buat apa ni?" Soalku sambil memandang tepat ke dalam matanya. Sudah gaharu cendana puleks aku ni. Haha. Samar cahaya bulan yang menerjah masuk ke dalam bilik membuatkan suasana terasa sedikit romantis. Aku merenung ke dalam mata coklat Naim. Terukir senyuman nakal di bibirnya.
"Takde apa. Mana ada Naim buat apa-apa", balasnya. Tangannya masih memeluk dan meraba belakangku. Malu-malu aku terus menyerang bibir Naim. Ceh malu-malu pulak. Ye lah. Dah lama tak macam ni dengan Naim.
Naim membalas ciuman dan mainan lidahku. Aku menjadi semakin bernafsu. Tanganku terus menyerang batangnya dari luar seluar yang telah keras sejak tadi. Opss.. Basah. Sesekali terdengar erangan Naim. Aku terus menolak Naim dan naik ke atasnya. Bajunya aku cabut. Terus aku menyotnyot putingnya. Naim terus mendesah. Aku menutup mulutnya dengan sebelah tanganku. Takut-takut keluarga dia terdengar, mampus kami nanti. Naim mencabut bajuku, kemudian tangan kekarnya menjalar masuk ke dalam seluar dan meramas punggungku. Sesekali jarinya bermain di permukaan lubang membuatkan aku terkemut-kemut dan menonggek. Emph..
Kini giliran aku pula dihimpit Naim. Dia menolak aku sehinggan terbaring dan menyerang telinga dan leherku. Ahh.. Shit. Aku semakin tidak keruan. Jariku mencengkam belakang tubuhnya.
"Ahh... N-Naim.." Aku mendesah.
"Emm?"
"S-sedap.. Ahh..." Telinga, leher, dan puting tu diserang berterusan tanpa belas kasihan. Mata hitamku hilang. Seluar yang dipakai ditanggalkan oleh Naim. Dia mengangkat kakiku ke atas dan membenamkan mukanya di celahan punggungku. Lidahnya bermain-main di lubangku. Dia perlahan-lahan mencucuk lidahnya ingin menerjah masuk.
"Ahh.. Shit", aku mendesah kuat. Terus Naim masukkan jarinya ke dalam mulutku. Aku menghisap kuat jarinya menahan diri daripada membuat lebih banyak bising. Aku dapat merasakan lubangku basah dengan air liurnya. Sebasah batangku yang lebat mengalirkan air mazi tika ini.
Tiba-tiba Naim berhenti menyerang punggungku. Dia berdiri dan melondehkan seluarnya. Bingkas aku bangkit daripada katil dan melutut di hadapannya. Batangnya yang basah dek air mazi berdenyut di hadapan mukaku menantikan aksiku yang seterusnya. Aku menjilirkan lidah menjilat perlahan batangnya sambil dia menunduk memandangku. Aku kemudiannya memasukkan batangnya ke dalam mulutku hingga ke panggal. Naim mendesah. Aku mengeluarkan batangnya kembali dan terus menghisap seperti lolipop sambil memandang ke atas ke arahnya sambil membuat puppy eyes. Naim melihat ke arah ke dua bibirku yang sedang mengurut batangnya sambil menggigit bibir. Mukanya sangat tidak keruan.
Setelah puas menikmati batangnya, aku terus naik ke atas katil dan terus mengangkat ke dua belah kakiku. Memahami kehendakku, Naim datang menghampiri dan menjilat lubangku sebelum memasukkan batangnya. Cubaan pertama terasa sedikit perit, mungkin sebab dah lama tak kena. Aku memegang pinggang Naim menghalangnya daripada meneruskan tusukan. Dia terus merebahkan badannya di atasku sambil mencium bibirku. Lidah kami bergeseran dan memenuhi setiap ruang mulut masing-masing. Dia tiba-tiba berhenti dan memandang ke arahku.
"Kenapa?" Soalku.
"Tak sakit?" Balas Naim.
"Sakit apa?" Aku terpinga.
"Ni..." Balasnya sambil menggerakkan pinggulnya. Terasa batangnya bergerak keluar masuk di dalam lubangku. Ahh.. Baru aku faham. Naim pandai mengalihkan tumpuanku. Sambil asyik bermain lidah, dia dah benamkan seluruh batangnya ke dalam lubangku.
"Ahh... Emm.. S-sedap d-daddy", aku mengerang kesedapan. Batang Naim melanggar-langgar prostatku.
"Emm.. Apa dia? Daddy?" Soalnya sambil melajukan sedikit tujahan. Mungkin teransang sbb aku memanggilnya begitu. Aku yang tidak sedar apa yang terkeluar daripada mulut tadi tersengih malu memandangnya.
"Call me that once again, I'll..."
"Emph... Ahh.. Daddy. Emm, yes.. Daddy", belum sempat Naim menghabiskan ayatnya, aku terus mendesah dan memanggilnya begitu. Hentakkan Naim menjadi semakin laju dan kuat. Aku tahu aku telah meransangnya. Bibirnya terus menyerang bibirku. Semakin kuat aku mengemut.
"Ahh.. Baby, don't do that".
"Do what?" Balasku. Sengaja tease dia.
"Jangan la kemut kuat sangat. Tak tahan", terus aku kemut dengan kuat.
"Ahh... Baby.. I'm-I'm gonna c- Oh, fuck! Oh, fuck! I'm cumming!" Dapat aku rasakan kembang kuncup kepala batang Naim memancutkan berdas-das mani ke dalam lubangku. Dia masih menghayunkan pinggulnya.
"Oh, yeah daddy! Breed me. Ahh.. Shit. I'm cumming!" Badanku terketar dan mengejang. Kini aku pula yang terpancut kerana sensasi hentakkan batangnya yang mengenai prostatku. Naim terkulai di atasku. Batangnya masih keras di dalam lubangku. Aku mencium dahinya.
"Thanks", ucapnya. Aku membelai-belai rambutnya. Sudahnya kami berdua pun tertidur bogel berpelukan hingga ke pagi kerana keletihan.
Malam sebelum aku pulang pun telah berlakunya aktiviti yang sama. Ishish.. Naim ni. Eh, Hairul ni. Eh, diaorang ni.. Haha.
Naim menghantarku sehingga ke pintu perlepasan. Sebelum aku melangkah masuk, sempit dia membisikkan sesuatu ke telingaku. Terbuntang mataku mendengarnya. Cepat-cepat Naim melangkah pergi sambil tersipu malu meninggalkan aku.
Pengumuman untuk boarding mengejutkan aku daripada lamunan. Segera aku bangkit dan beratur untuk masuk ke pesawat yang bakal meninggalkan bumi Cik Siti Wan Kembang ini dengan beribu kenangan.
YOU ARE READING
Bayang (boyXboy)
RomanceNaim yang hadir sebagai roommate baru sedikit sebanyak mengganggu jiwa Hairul. Dalam diam Hairul mula menyukai roommate barunya itu. Amaran: akan ada beberapa chapters yang ada 18sx melampau. #First time menulis. Tak tahu la best ke tak.