Tiga Belas

509 16 0
                                    

Mulut aku terlopong tatkala kereta meluncur masuk ke dalam perkarangan rumah. Pergh! Ini rumah ke istana? Eh. Lupa. Naim memang daripada keluarga yang kaya pun. Abang Amri menolongku mengangkat keluar bagasi dari dalam kereta. Huh! Berat juga rupanya bag aku ni. Packing macam nak lari dari rumah. Padahal tak sampai seminggu pun dekat sini. Heheh. Aku menarik bag. Muncul wanita lebih separuh abad dari sebalik muka pintu.

"Jemput masuk", Mak Mah ingin mengambil beg daripada tanganku.

"Ehh.. Takpe", aku segera menolak pertolongannya dengan lembut. Janggal. Sebab semua benda aku dah biasa buat sendiri.

"Mak Mah, ini Hairul. Hairul, ini Mak Mah", manja Naim memperkenalkannya kepadaku. Ooo.. Inilah Mak Mah. Dia merupakan pembantu rumah keluarga Tengku Naim Shah. Mak Mah telah berkhidmat dengan keluarganya sejak Naim masih bayi lagi. Dialah yang mengasuh dan banyak menghabiskan masa dengan Naim kerana ibunya juga seperti bapanya. Sibuk menguruskan bisnes keluarga. Naim telah menganggap Mak Mah seperti ibunya sendiri.

"Jom Hairul", aku mengikuti langkah Naim menaiki anak tangga untuk ke tingkat atas. Sangkanya hanya satu tingkat atas, rupanya Naim membawanya naik ke satu tingkat lagi.

"Ni bilik Hairul", Naim memberhentikan langkah seletah berapa ketika melewati koridor. Dia membuka pintu bilik tersebut. Aku terlopong lagi. Ni bilik tetamu ke studio apartment ni?

"Sebelah ni bilik saya. Kalau nak apa-apa masuk je. Hairul rehatlah dulu", sambungnya. Aku masuk lantas melabuhkan punggung di birai katil. Tenggelam. Woi. Empuknya. Ni tilam ke air? Hairul memerhati sekitar bilik. Terdapat sebuah katil bersaiz King, dua buah sofa, sebuah smart tv tergantung di dinding, pantri yang lengkap, pintu keluar ke balkoni, dan juga walk-in wardrobe. Eh jap. Mana bilik air? Aku bangun dan berjalan menuju ke walk-in wardrobe tersebut. Ternampak lagi sebuah pintu di dalamnya. Pintu ni pergi mana? Tombol dipulas. Sekali lagi aku terpegun. Bilik air mewah yang dilengkapi dengan jacuzzi dan jubin mahal. Sungguh luas. Lebih besar dari keluasan bilik di rumah. Pintu ditutup kembali.

Aku berjalan menuju ke balkoni. Pintu dibuka. Pemandangan ke arah belakang rumah yang dilengkapi dengan kolam renang dan juga gym berkaca di sebelahnya. Oh. Balkoni bersambung ke bilik Naim rupanya. Aku melangkah ke arah biliknya. Tanganku menggapai tombol dan sedia untuk dipulas. Niatku terbantut apabila aku ternampak Naim melalui kaca di pintu. Darah terus menyerbu ke atas. Mukaku merah. Terus aku patah semula masuk ke bilik.

Satu persatu pakaianku dilucutkan. Adik yang separa menegang tidakku hiraukan. Aku melangkah menuju ke bilik air. Air diisi sehingga hampir penuh ke dalam jacuzzi. Masa untuk berendam! Hehe. Telefon pintar dibawa bersama. Sambil merehatkan badan, aku menatal susur masa Twitter dan Instagram. Syok betul kalau hari-hari hidup macam ni. Berangan.

Selesai mandi dan mengenakan pakaian, aku mencapai remote TV. Butang ditekan. Mencari-cari siaran yang menarik minat. Aku melabuhkan punggung dibirai katil. Aku berhenti pada siaran HBO. Captain Marvel. Antara movie kegemaran ku dalam Marvel Universe. Leka menonton siaran di TV, aku tidak sedar masa telah menganjak ke malam.

Naim mengetuk pintu bilik mengajakku turun untuk makan malam. Kami berjalan beriringan turun ke bawah. Makan malam telah siap terhidang oleh Mak Mah. Bau harum makanan menusuk hidungku. Ibu bapa Naim juga turut berada di meja makan. Perut mula berbunyi minta diisi. Naim menoleh ke arahku.

"Amboi. Kuatnya bunyi", aku hanya tersengih seperti kerang busuk. Semua yang berada di meja makan tersenyum.

"Haa.. Siapa nama tadi? Hazrul? Amik, amik. Amik lauk tu", Tengku Hariz Shah mempelawaku.

"Hairul, uncle. Hehe", tanganku mencedok lauk di hadapan. Tapi bukan ke dalam pingganku, sebaliknya ke dalam pinggan Naim. Hagitu. Isteri kenalah layan suami dia. Eh. Naim memandang ke arahku. Keningnya terangkat sebelah.

"Uncle dan auntie sihat?" Soalku sambil tangan mencedok lauk ke dalam pingganku.

"Alhamdulillah, sihat. Beginilah kami. Maaf la Hairul. Kami ni busy sikit waktu siang. Ada masa waktu malam je. Tak dapat nak banyak entertain awak", jawab ibu Naim. Raja Hanum Sofea. Gitu. Family kerabat ye mereka ni.

"Eh. It's okay, auntie. Saya faham", suapan diteruskan. Terasa kekok sikit. Maklumlah, tak biasa dengan etika makan beradab sangat. Kat rumah memang tak pernah kisah.

Makan malam diteruskan selang seli dengan perbualan berkisar tentang kehidupan kami di universiti, perniagaan mereka dan juga kisah Naim semasa kecil. Makan malam hari ni diakhiri dengan pencuci mulut kuih puteri mandi.

"Kami naik dulu mummy daddy".

"Okay, good night, dear", balas Raja Sofea.

Kami meninggalkan meja makan. Aku membuntuti satu persatu langkah Naim naik ke atas.

"Esok kita nak ke mana?" Soalku.

"Emm.. Esok kita pergi food hunting la pagi-pagi. Kita pergi makan roti titab dekat Kopitiam Kita".

"Apa tu?"

"Nanti esok awak tahu la", balasnya. Kami berpisah menuju masuk ke bilik masing-masing. Aku menggosok gigi dan mengenakan pijama sebelum tidur. Entah bila aku terlena pun tak tahu. Sedar-sedar Naim mengetuk pintu bilikku untuk kejut bangun Subuh. Suami mithali.Eh.

********

Naim POV

Setelah menunjukkan bilik untuk Hairul bermalam, aku terus melangkah masuk ke bilikku. Nak berehat jap sambil-sambil merangka aturcara untuk mereka esok. Hehe. Semuanya last minute planning. Malas nak siapkan awal-awal. Aku sendiri pun tak tahu sangat nak bawa Hairul pergi mana. Bukan ada apa sangat pun kat sini. Kalau nak food hunting iya la boleh bawa si Hairul cuba berbagai jenis authentic local food. Hmm.

Tiba-tiba adik Naim separa bangun. Aih. Kenapa ni? Semalam kan dah muntah? Ish. Perlahan-lahan Naim menggosok adiknya dari luar seluar. Semakin lama semakin mengembang. Naim memejamkan matanya menikmati. Telefon pintar dicapai. Aplikasi Twitter dibuka. Akaun ditukar ke akaun dark side (DS) miliknya. Eh. Tipulah kalau korang takde akaun DS nak naughty-naughty. Haha.

Skrin telefon ditatal. Melihat-lihat kalau ada posting yang menarik. Hehe. Matanya tertancap di satu posting yang cukup menarik minatnya. Pautan ditekan lantas membawanya ke satu laman lucah. Aih. Siapa laki ni. Sedapnya. Perempuan ni pun cantik. Butang main terus ditekan. Naim menonton adegan tersebut dengan penuh nafsu. Seluar dan brief boxer yang dipakainya tadi entah sudah hilang ke mana. Ha. Terkejut ke? Jangan lupa Naim ni pernah ada girlfriend tau! Haha.

Baju pula ditanggal. Perlahan-lahan Naim mengusap 6 pack dan batang 7-inci miliknya. Kulitnya yang putih dan mulus membuatkan sesiapa saja tengok boleh meleleh air liur. Haha. Usapan yang tadi perlahan kini bertambah laju. Selaju degupan jantungnya yang mengepam adrenaline ke seluruh badan. Batangnya semakin mengembang seperti nak meletup. Naim masih setia menggosok. Ahhh ahh.. Naim mendesah. Air nikmat 8 das melimpah keluar dari batangnya yang sedari tadi menahan. Terkena sikit mukanya. Jauh. Hehe. Selebihnya meleleh di atas badan dan 6 packnya. Seksi. Aumm. Eh.

Naim terbaring terkulai lesu. Heh. Tak guna punya hormon. Eh. Nafsu. Dia menarik nafas dalam-dalam dan menghembus perlahan. Matanya semakin kuyu. Lelehan air mani tadi dilap dengan bajunya. Tanpa disedari ada sepasang mata telah memerhati perbuatannya tadi.

Bayang (boyXboy)Where stories live. Discover now