Zase se ozval zvuk mého budíku. "Pane bože „ zaklapla jsem ho . Dneska toho mám hodně zjistila jsem když jsem se po víkendu koukla do diáře. ”kurva„ zkouška. Můj plán natočit video a sestříhat . Jít do školy na prokletou zkoušku na kterouh jsem zapomněla. Rozhovor pro časopis frida . A práce . Je 8:00 tudíž jsou všichni ve škole . Šla jsem do koupelny a proběhla raní hygiena ( make-up, čištění zubů , oblíknout se ,umýt se). Ustlala jsem si a šla dolů . Dneska máme emmu nejmladší vychovatelku.
Je moc milá a trpělivá.Já: ahoj , bylo by něco k jídlu ?
Em: ahoj , ano a stíháš všechno ??
Já : ano a sedla jsem si ke stolu
Em: co si dáš ?
Já : asi Jablko a půjdu natáčet.
Em: lizo, už pár dní skoro nejis na ale dneska si dáš oběd.
Já : oběť nestíhám a na víc je to moje věc to jablko nechci jdu točit čau.
Em: lizoo , počkejJá už byla na hoře a připravovala camery . Vše nachystáno jde se na věc. Dotočila jsem a začala stříhat. Bylo 10:00 když jsem měla hotovo. ” do prdele„ zas nestíhám v 10:15 mám zkoušku . Oblekla jsem si slabou vestu pres uple černé kalhotu z bílím crop topem. Vzala tašku a běžela do školy.
Uff je 10:13 . Ve třídě jsem se pozdravila se svou partou a uviděla nový spolužáky nak jsem to neřešila . V partě jsem já , brácha , Nela , Emma , sindy , break . Alex ( kluk), alex (holka ). Já a break jsme hlavní . Elisku nezamluvila bys nám ten bar na dnešek . Alexi nejsem elisek jsem liza , bell a nebo babe ale to jen pro .. mně přerušil mně break. Jo zamluvim na kolikatou? Na 16:00 . Ok . Trrr sedím z Breakem .
B: učila ses ?
J: ne .Učitelka vejde do třídy a hned mně vyvolá. Slečno tai dneska za pět a popravdě z mi hodiny propadate. Ale ale. Sednout . Vydělá jsem jednoho kluka se trochu zasmát. Neznala jsem ho . Celá třída hned nadávala na učitelku začala mně bránit.
B: to bude v pohodě doucim tě
J: vypadám že chci do ucko ?
B: ne, promiň babe .
J: v pohodě od tebe doucko nechci.Učitelka odešla pro něco a já šla za paní šprtkou.
J: ty , vysvětlí mi to zítra v 6
Š: ano paní .Profesorka přišla a já byla na odchodu . Pá zamávala jsem na třídu. Čau řekli Zborově . Naschledanou slečno tai. Zbohem a tu pětku si strčte do prdele.
Jsem venku a jdu na rozhovor ale první musím zarezervovat bar.
J: čauky , přijdu za 2 hodiny a od 4 rezervuju bar
Š: ok, pá.Mobil jsem si zandala do kapsy a šla směr studio. Vešla jsem tam a hned jsme začli.
Me: ahoj zdravím všechny ( kamery jedou)
They: čau lidi dneska je tady slibovaný host Elizabeth tai.
Me: ano , čauky ještě jednou začni se ptát.
They: co tvoje kariéra na yt pokročilá ó dost co jsem koukal od poslední návštěvy tady u nás.
Me: jo to je hodně zajímavá otázka . Začínala jsem přesně před rokem z 1tis. Odběrateli. Byla jsem šťastná a nevěděla jsem že to posunu až jsem. Potom začali odběratele stoupad a za čtvrt roku jsem měla 100tis odběratel. To bylo nejtěžší období pro mne hlavně na psychiku. Objevili se první hatri a šikana ve škole. Ten čas jsem chtěla skončit z yt. Jsem ráda že jsem šla dál a teď mám neskutečných 500 tis odběratel . A je to mega pořád odběratele stoupaj.
They: krásné řečeno ty jsi teď slavila hranici pul milionů odběratel a ty vlastně nejsi jenom yt Berka ale i úspěšná zpěvačka z 4 songy?
Me: songy mám 3 a čtvrtý se připravuje.
They: ó promiň , a jak stíháš školu? Me : individuální plán 2x do týdne ve škole a jinak naky zkoušky a tak.
They : zajímavé , teď trochu drzá otázka máš kluka?
Mě: ne nemám a nikdy jsem neměla.A pak to pokračovalo ještě z pár otázkami . Po skončení jsem se rozloučila a šla do práce.
Jsem tu jess muzez jít. Supr čau kočko drž se. Oblikla jsem si tu zástěru nebo co to je a kmitala kolem zákazníků , odepisovala na email a dělala něco do školy. Uteklo to jako voda a byli 4 hodiny . Se všemi jsem se pozdravila a zas kmitala.
Dj byl fakt dobrý takže kvalitní hudba. Babe pojď jsem zavolal break. Pojď se bavit. Mám práci prcku. To mi je jedno a tobě taky . Šla jsem za nima a kopla do sebe prvního panáka. A takhle ještě párkrát. Koho ste pozvali všechno? Celou školu. Já se tím nezabývala. .
Za chvíli se otevřeli dveře a já je chtěla vyhodit že je tu rezervace. Babe klid oni jsou hosti. Aha. Ve dveří staly ty dva kluci ze školy . Break Mav abi šli k nám . Proč ? Chci vědět co na ně řekneš pojď vztavej . A co když nechci. Tak tě zlechtam a nezapomeň na kom sedíš . Hmm fajn.
Čau breaku . Čau kluci . Tohle je naše liza , bell. Počkej tak co Bell nebo liza řekl zaskocene ten z pihou nad pusou. Elizabeth . Aha. Babe tohle je Marcus a Martinus . Čau . Ahoj a oba natahly ruku.Break ví co si ó tomhle myslim tak jsem jím tam dala panáka.. koukli se nechápavě ale kopli ho do sebe. Break udělal gesto ať si sednou a sám si sedl. Pojď babe a ukázal na klín. Ne a vyplazla jsem jazyk . Vážím snad tunu neblázni soupni se. Ale , ne ne jinak tě zlechtam. Zadávám se a sedla jsem si. .
Breaku nezminil ses že máš holku. Řekl tinus. Break naznačoval ať to neříká pozdě. Všichni stichly a koukali na mně. Vstala jsem a šla k němu. Nejsem jeho holka jen jsme hlavní vedoucí párty a dobří přátelé jasný. Jo okey klid. Prostě si to zapamatuj!!!
Babe klid zvedl a break a pro jistotu mně chytil. Na hoď to do sebe a uklidni se . Kopla jsem do sebe panáka a sedla si na nej. Po chvíli jsem se zvedla a šla se se sindy uklidnit na wc.Je v pohodě zeptal se tinus.
Je jen na pár věcí je háklivá a nikdy neměla kluka.a má krutou minulost všichni z party prikyvli. BREAKU dělej spadla. Kurva to je až tak opilá? Ona se na něj divné zakoukala a on asi věděl ó co jde . Marcus semnou ostatní lékárničku.BREAKU !! Křičela jsem . Už běžím . Si v pohodě zeptal se když doběhl. Hroz- hrozně to bolí. Jak se ti povedlo takhle spád..,a jeho zrak se otočil na nůž ležící vedle mně . Pochopil to a začal křičet : kde je ten parchant a jak zjistil kde jsi . Br-Breaku ja se ne-nechci znovu sch-schovavat vykoktala jsem a on mně vzal na ruku Marcus tam jen stal a zděšeně koukal. Break mně vzal a já brečela a bála se . Shhhh neboj jsme tu z tebou.
Ošetřil mně a podal mi panáka . Já ho do sebe kopla a vic se natiskla k němu.Co se vlastně stalo:
Před dvouma lety umřela máma a náš táta chlastal a ubližoval nám já ho udala a on přísahal že se pomstí.Pohled Marcuse.
Je fajn a hezká holka! Ty její oči a vlasy aw prostě všechno. Okamžitě jsem se do ní zabouchl. Nepochopil jsem breaka co jakou krutou minulost a proč vlastně nezbali takovou kočku. Je hezčí než já. A co se stalo on co všechno. Na breakovi jde vidět že jí bere jako sestru nebo že jí miluje.. liza je nádherná. Je šéfka a tak se mi líbí. Když jí break utišil začla si normálně povídat a smát se. Na nás ze začátku moc nemluvila ale pak nám dávala různý otázky . A pak řekla vítám vás v partě a obejmula nás . To znamená že si nás váží.
Mám z kluků radost umí se bavit. Party skončila a break mně doprovodil domů teda do decaku . Potom jsem si povídala z em udělala večerní hygienu a upadla do říše snů
ČTEŠ
YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -
FanfictionZnáte ten pocit čemu se říká bolest? Mnoha lidí si myslí že se nejde změnit. ae oni pravdu nemájí. Z málé poslušné holčičky se stane Bad girl ... ale ta Bad girl je jen přetvářka. vnitřku ní se skrývá dívká z mnoha jizvami . A kdo že to je? No EL...