O pár měsícu později
co se stalo? Od tý chvíle kdy jsme se dali dohromady uteklo už 6 měsícu. Ptáte se jestli jsme se vyléčila? Tak ne ale nádor neroste. Z Marcusem jsem strašně moc štastná bydlíme spolu a čekáme miminko. Holčičku jsem ve třetím měsíci. Brácha a sindy taky čekají miminko bude to chlapeček. "Lásko jsem doma,, zavolala na mně Marcus. já k němu přišla a přivítala ho dlouhým polibkem. "ahoj,, řekla jsem . on mi pohladil ještě bříško a oba jsme šli do kuchyně. tam jsem mu ohřála obět a začli jsme si povídat. "Takže jak dopadla prohlídka?,, zeptal se Mac. "Jo v pohodě miminko je zdravé a nádor neroste,, řekla jsem . on se usmál . "A jak se bude jmenovat?,, zeptal se mac. "Na to je ještě čas a ani nevím,, řekla jsem . on kývl a když dojedl šli jsme sekoukat na filmy. Koukali jsme zrovna na osmáci nepláčou. je to hezký film miluju ho. A kdo u toho bulel? jasně že já. A potom jsme se koukali na ledově otři dvě.
TRRR TRRR . z\čal zvonit mobil. "Ano?,, zeptala jsem se. "Ahoj segra my se Btwsindy přijdeme,, řekl Tom. "Jasně,, řekla jsem . v tu chvíli z koupelny vyšel Mac. Tom to tipl já se koukla na Maca a řekla "Příjde brácha,, on se zasmál. "Muj taky,, to už jsem se smála i já.miminko začalo kopat a já přiběhla za marcusem a jeho ruku dala na mé bříško. on se usmíval a pak mně políbil. mezi tím se ozval zvonek a tak jsem je šla přivítat. "Čau brácha, sindy a tinusi,, řekla jsem. "Ahoj segra ,, řekl Tom. všichnijsme šli do kuchyně. "ehm...my se sindy vám chceme něco říct včera jsme měli prohlídku a doktor přišel na to že čekáme dvojčátka holku i chlapečka,, řekl tom štastně. já ho šla hned obejmout. Btw. Sindy je taky ve třetím. Takhle jsme si povídali asi do osmy . pak jsme to rozpustily a šli spát.
o 6měsícu později
Za týden mám termín porodu . pořád nevíme jmeno no a moje rakovina se zhoršila ale pořád žiju. Věci už mám zbalený a jsem celá nervozní z porodu . Na všechny skoro křičím a td. Sindy už porodila před dvouma týdny . Má chlapečka Toma a Holčičku Emily. Tom a sindy i z dětmijsou pořád u nás ."Segra klid vše proběhne v pořádku,, uklidnoval mně zase brácha. "Tome já se bojím,, řekla jsem . "Neboj tvuj velký bráška se o tebe vždy postará. , řekl . "Jsi starší o dvacet minut!,, zasmála jsem se a Tom se mnou. najednou mnou projela ostrá bolest z břícha. chytla jsem se za něj . "Segra ,, křikl tom . mně vytekla voda! já rodím! "Macu segra rodí budeš táta,, řezval na celý barák Tom. Ta bolest byla neuvěřitelná . Mac se přiřítil a hned vzal tašku a vedl k autu.
nasedl a já taky jeli jsme směr nemocnice. "Lásko všechno bude vpořádku dýchej . Nádech Výdech,, říkal pořád dokola Mac. přijeli jsme do nemocnice a tam na recepci oznámili že rodím přivezli nám vozík a jeli se mnou na pokoj. přišel za mnou doktor. Já se strašně potila a ta bolest byla neuvěřitelná. "Tak maminkoted pojedeme na sál , máte vysoké bolesti což je odezva vaší rakoviny,, řekl doktor. A jeli jsme na porodní sál. Lehla jsem si a vše začalo. už to trvá pul hodiny a nic . Nejde mi to . "slečno musíme proez císařák a nebo vytáhnout kleštěma,, řekl doktor. "Prosím ještě mi dejte šanci,, řekla jsem zadýchaně. doktor svolil a příchodem další silné kontrakce jsem zatlačila jak nejvíce to šlo. "Výborně maminko ještě jednou,, udělala jsem to znovu a před očima se mi mžilo. "naposled,, křikl doktor. a já zatlačila ze všech svých sil . Slyčšela jsem dětský pláč. Sestřička mi ukázala miminko já se slabě usmála. A cítila že svoje poslání na zemi mám ukonce . Upadala jsem do bezvědomí ...
nezabíjejte mně
ČTEŠ
YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -
FanfictionZnáte ten pocit čemu se říká bolest? Mnoha lidí si myslí že se nejde změnit. ae oni pravdu nemájí. Z málé poslušné holčičky se stane Bad girl ... ale ta Bad girl je jen přetvářka. vnitřku ní se skrývá dívká z mnoha jizvami . A kdo že to je? No EL...