💗3💗

251 11 0
                                    

T-ta-tat-tati?

Otočila jsem se a tam viděla toho baztarda. Nenáviděla jsem ho a bala jsem se ho. Odstoupila jsem o pár kroků dozadu.

Ano snad se nebojíš svého tatínka který tě tak moc miluje a už vlastně nejsi pod zákonem a jsi krásná dívka.

Nech si to pro své devky a mně nech na pokoji.

Nebezpečné se přibližoval já se bála . Stuhla jsem nevěděla co mám dělat.

Shh ,  mluv tiseji ty víš co chci  .

Byl úplně u mně a začal na mně sahat. Já se probrala a utíkala . Moc se ho bojím  brečela jsem a volala ó pomoc. On byl rychlejší a chytl mně .

Kurva Elizabeth drž hubu ty víš že si to vezmu  . Chci abi jsi při tom byla při smyslech.

Prosím půst mně .  Brečela jsem a bála se byl silnější . Zasrany bastarde půst mně.!!!

Jak si mně to nazvala ?? Už jsem cítila jen bolest na tváři a pak následně na břiše a tak dále. Brečela jsem zase to bolelo všechny vzpomínky se vraceli ležela jsem na zemí on mně svazal a nebezpečné se začal přibližovat .  Kroutila jsem se ale nepomohlo to.

Shh bude to rychlí a pak i ukončení bude rychlí .

Pust mně prosím.  Já nechci zabil si mámu svině!!

Zabila jsi jí ty . A já si vemu to co mi patří.

To nevezmes ozvali se dva známý hlasy . Ano break a brácha a mezi nima mac a tinus.  Jdete k ní řekl Break na maca a tinuse.  A oni si vzali otce. Otec utekl ze slovy vím kde jsi .

Brečela jsem klepala se nenechala na sebe sáhnout. Přistoupil ke mně Break a brácha šel pro auto. 

Shhhh , všechno bude pořádku kluci tě rozvazou a já budu u tebe jo dokut tvůj brácha nezajede přímo sem, jen jsem  přikývla a kluci mně rozvázali . Já se vrhla k Breakovi.  Co bych bez nich dělala . Byla bych po smrti. Brácha zastavil před námi a kluci mi pomohli do auta tam jsem usnula.

Pohled Breaka a Toma.

Break je něco jako brácha . Jeli jsme do decaku a Bell by měla být už tam. Máme ó ní oba strach. Když tam nebyla toma napadlo že bude u hřbitova . Tak jsme jeli tam cestou jsme potkali kluky tak jeli snami. Byli jsme blízko hřbitova a já (break ) slyšel její křik. Zastav tady , dělej Tome slyšíš jí? Jo jdeme.

Přiběhli jsme a viděli jí svázanou a jak jí bije. Rozdělili jsme se já tom  rozbijeme držku tomu debilovy . A kluci jí rozvazou. Ten debil utekl a Bell se tam klepala a svijela bolestí . Přišel jsem k ní a Tomovi řekl ať přijede autem rovnou jsem .on prikivl a já jí uklidnil a kluci ji rozvazali. Tom prijel a ja jí dal do auta.

Ona my následně usla na kline.

Pohled Marcuse

Šli jsme z brachou po silnici a najednou se řítí Tom a Break.
Privzali nás do auta a jeli někam ke hřbitovů. Když jsme vystoupili a běželi k křiku tam mi srdce vynechalo pár úderu. Holka kterou miluji je svázaná a někdo jí mlátí . Když ten chlápek odběhl . Nechala na sebe sáhnout jen Breaka. V autě mu usnula na klíně a já žárlil. Tahle princezna bude jen moje.

To je konec tyhle kapitoli a doufám že se aspoň trošku bude líbit . Vím že je ó nic ale prostě má hlava vymyslela tohle
Váš banánek.

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat