takže tohle není další kapitola ale jednodílovka na přání je to pro n @DeniskaGunnarsen je to moc super holka která mně podpořuje ve psaní <3
Ahoj jmenuji se Kate je mi 16 a chodím do třídy z gunnarsenami . Nejsem nejhnusnější patřím mezi ty hezčí lidi třídy jenomže on si mně není schopný všimnout!! kdo? Ten nejhezčí kluk na světě Martinus gunnarsen . Miluju ho už dlouho ale co chcete dělat ze sukničkářem školy?
je zase ponděli a já se chystám do školy . Tu mučírnu nesnáším !!! už při chystána vyrážím do školy cestou podkám svojí kamarádku carol a kamaráda Jusse. Juss je trochu jiné orientace ale co že? "No ale stejně holka měla by sis najít někoho jiného ,, řekla Carol . jo jí se to řekne když chodí z gunnarsenem prvním. "Ale fakt holka pujdeme lovit spolu,, řekne juss. Já se usměju a poděkuju. Marcus gunnarsen je super člověk . "Čau lidi jak je ? ,, zavolá na nás Mac. i když se semnou baví Mac jeho bratr mně přehliží. "Ale jo jde to ,, řekla jsem si spíš pod nos. "Víš jak nerad tě vidím smutnou? ,, zeptal se."Já vím , ale on je tak krásnej ,, začala jsem se rozplivat .
"Bro pojd sem,, zavolal Martinus na Marcuse který se právě líbal z Carol . "Hej nebud svině a počkej chvíli,, řekl mezi polibky Mac já a juss jsme jen přihlíželi. "Ale to jeho tělo,, řekl Juss a prohlížel si Maca. já se začala smát. "Jussi on má Carol,, řekla jsemmezi smíchem . "Já vím ale tady je hodně kluku,, řekl. já ho vzala kolem ramen . "Hej vy dva země volá Carol a Maca,, řekla jsem . "Jo sorka co ste probírali ?,, zeptala se carol. "Jak tvůj kluk má podle Jusse bezvadný tělo ,, řekla jsem a Mac hodil škovaný výraz. já se musela začít smát. "Tak hele Jussi mám tě ráda ale on je můj majetek jenom můj majetek,, řekla Carol. Při tom majetnicky objala Maca. On měl na tváři spokojený výraz.
"Hej lidi dneska pořáda brendn párty ,,zakřičel někdo. Já a Carol jsme hned začali dmlouvat co si vezmeme abi jsme vypadali jako sestry k nám se hned přidal Juss a Mac nás jen se smíchem pozoroval. "Ne vezmeme si ty černé !,, zakřičela jsem já . "Ne ty červené !,, zakřičela Carol . "Ne ty černe,, křikla jsem zas já . "červené,, "černe,, "červené,, " černe,, zakřičela jsem . Mac se nám smál a Juss přemýšlel jak nám má pomoc. " V ČERNÝCH BUDEME VYPADAT SMUTNĚ !!!,, křikla Carol. "A V ČERVENÝCH JAK KDYBYSME ŠLI DO CIRKUSU !!! ,, křikla jsem já. Marcus vybuchnul smýchy. "No tak holky obě milujete ještě fialovou vemte si ty fialový k tomu červený naušničky a černý narámky,, řekl Juss a my jsme k němu skočili a objali ho . Nacož jsme si z Carol plácli. stoupla jsem si na své místo když v tom do mně někdo strčil a já skončila na zemi. "Co děláš vole ?,, křikl Mac a ukázal na mně. "Je promin já si tě nevšiml jsem martinus ale to ty víš ,, řekl mi Martinus Gunnarse! on na mně promluvil ! tohle se musí zapít ! "T- to J- je V - V pohode ,, vysoukala jsem ze sebe srozumitelnou větu. on mně zvedl a koukl se mi do oči. Měl krásné oči. Zase jsem se rozplývala nad jeho krásou. On se na mně usmál a políbil mi ruku . Omg tak tohle musíme oslavit . On si vzal svýho bratra a odešli.
"Carol koukni na ní , ted se toho jejího pohledu nezbavíme,, řekl Juss. nacož jsem ho bouchla do ramene .
Pohled Tinuse
Wau ta holka je fakt krásná její oči ,postava , dlouhé nohy vlasy. Je hodně podobná Amali. Amali byla moje první holka která mně podvedla a od tý doby měnim jednu holku za druhou. "Hej Macu ? jak se jmenuje ta holka a ona je tady nová?,, je pravda že jsem jí tu nikdy neviděl. "ne není tu nová chodí snami do třídy už od první třídy Kate Smith a na tu zapomen,, řekl mi hned. "Je to můj život !,, řekl jsem mu. " Už by ses měl vzpamatovat a začít se chovat jako dřív ne jako děvkař, a jí nechášbýt je to moje kamarádka,, řekl rozhodně Mac. Asi má pravdu život jde dál . Jen jsem se usmál a šel do třídy. Hned po zvonění do třídy přiběhla Carol , Juss a Kate. Nemyslel jsem si že by chodili pozdě. Jen se nakoukli do třídy jestli tu není učitel a pak si oddychli a vydali se ke svým místum. Kate sedí vzadu . všichni už seděli teda skoro všichni protože kate šla jako poslední a do zadní lavice to tak trochu nestihla . protože přišel učitel kterého máme na Matiku a hned jí vyvolal."AAAAA slečna Smith,, řekl . "doprdele,, slyšel jsem jak zaklela. šla k tabuli učitel jí napsala náký příklady který jsme probírali minulou hodinu, popravdě já bych to nedal. " No tak za pět Slečno Smith a pozvu si tatínka ,, řekl a já viděl jakse zděsila. "P-Proč T-Tátu ?,, zeptala se. "Protože slečno Smith tohle už je páta pětka kterou jsem vám dal a je vidět že s tatinka máte respekt,, řekl . ona si vzala žákovskou a šla si sednou k Carol. Carol jí hned začala utěšovat. fakt nevím proč se tohotolik bojí.
ČTEŠ
YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -
FanfictionZnáte ten pocit čemu se říká bolest? Mnoha lidí si myslí že se nejde změnit. ae oni pravdu nemájí. Z málé poslušné holčičky se stane Bad girl ... ale ta Bad girl je jen přetvářka. vnitřku ní se skrývá dívká z mnoha jizvami . A kdo že to je? No EL...