12

168 13 1
                                    

Pohled Breaka:

dost po mně vystartovala ...já jí pořád miluju ale já jí podved. A ještě k tomu stou děvkou čekám dítě . bože proč jsem takový kretén?  protože si se narodil ozvalo se mé  podvědomí . Jak jsem jí to mohl udělat? Včera jsem si všiml že Marcus na ní pokukuje musím je dát dohromady aspon at je štastná.  zvedl jsem mobil a vytočil Maca.( M-Mac, B- Break)

M- no?

B- čau kámo, hele včera jsem si všiml že na El koukáš zamilovaně

M- no ...jako , sorry ale jo zamiloval jsem se do ní

B- kámo neboj ona tě má taky ráda , já si to posral ted máš možnost

M- dík  já musím čus

 řekl a típl to . jeho hlas byl nervozní . no nic šel jsem si ještě lehnout . jsi strašný lenoch .ozvalo se mé podvědomí .

"ticho bude !,,

Pohled El

Ráno jsem se probudila do slunečnýho dne. natož jsem se musela usmát. . Šla jsem do mý koupelny vykonat raní hygienu . Na sebe jsem si oblíkla crop-top z nápisem Princess a černé kratásky.  šla jsem se dolu na snídat . "Ahoj strejdo ,liz ,, řekla jsem a sedla si. "Ahojky dneska jedeme na to vyšetření ,, řekl strejda. "jo jo počítám s tím,, řekla jsem a vzala si rohlík a mazací sýr. "Čaute všichni,, přišel dolu rozcuchaný brácha . takhle mu to slušelo .  "Čau brácha,, řekla jsem a on se na mně podíval a pokývnul hlavou at pokračuju. "no jen neodvezl bys mně za půl hodky na hřbitov za mamou ?,, řekla jsem .on se usmál a kývl hlavou na náznak souhlasu.

(...) ... jdeme právě k hrobu mámi. Hrob je udržovaný protože tam furt někdo chodí a upravuje ho. "ahoj mami , zase jsem se přišla podívat,, řekla jsem a pohladila náhrobek . kytku dala do vázy a starou dala vedle hrobu až odejdeme tak jí vyhodím. Sedla jsem si na zem a Brácha taky. "Jak se máš v nebi? my se tady máme docela dobře,, řekla jsem . zase jsem vstala a šla upravit hlínu a zasazený kytky. "Mami  , já mám konečně holku je fakt milá ,, řekl brácha a já se musela usmát. "tady z Beth, žijeme a pomáhame si  pořád na tebe vzpomíname ,,  jsem ráda že brácha taky mluví . "No a můj vztah z Breakem to je ten kluk jak jsem ti vyprávěla je fuč ,, řekla jsem . " Otec je onečně ve vězení a nás si vzal  do peče strejda já mám rakovinu a možná za nedlouho budu s tebou neby ale rozhodla jsem se lečit tak snad se vylečím,, řekla jsem . ještě asi dvacet minut jsme si tam z mámou povídali a pak jsme jeli do nemocnice.

(...)... "takže slečno , výsledky jsou dobrý rakovina se nešíři a pomůžou chemoterapie,, řekl doktor. já se usmála. "děkuju pane doktore,, řekla jsem .  ještě chvíli jsme tam sepisovali naky papíry a pak vyrazily domu.

"tak co?,, vyhrkl strejda hned co jsme přišli. "Nešíři se a pomůže chemoterapie,, řekla jsem . Chemoterapie je taková kapačka která dostáva  látky proti rakovině do místa kde se nachází , často to je unavné a člověk by po chemoterapii měl mýt dvě hodinky klid...

Takže ahojky dneska kratší kapitolka ... budu dělat ask tak pište otázky . vím že příběh je o ničem ale dopíšu ho Podle mně zbývá asi 1š kapitolek + epilog ... nechte votes , comm a může te mně doporučit přátelům  Banánek <3

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat