14

150 9 1
                                    

 pořád jsem přemýšlela a koukala na tři boží kluky.  Tom, Tinus, Mac ještě tady chybí dva lidi Break a mamka.  Znáte takový ten pocit když si uvědomíte něco co jste si měli uvědomit dřív? Ne? Já ted už jo . Miluju ho . Vím co je to pravá láska . pravá láska je to když na někoho musíte myslet ,žárlit a ten člověk vás vždy rozveselí . říká se že lásku si nemužež najít . ona si najde tebe . O kom ted mluvím? oklukovi z blond vlasy , čokoládovími oči kterých se nikdy nenabažím . Oklukovi že když se usměje a nebo zasměje tak se musíte taky usmát či zasmát .  O Gunnarsenovi . Marcusovi. celou dobu ho tu pozoruju a vždy když se usměje tak se musím taky usmát . Chtěla bych sním prožít celý svuj život chtěla bych sním mít rodinu . nejhorší je že když víte že umírate. Cítím to že se stí rakoviny nevyléčím . Ale poslední dny či měsíce roky mého života chci prožít sním.  musím mu říct co k němu cítím . a řeknu mu to ted hned . "Marcusi?,, řekla jsem potichu . on se o točil a usmál se na mně . "no?,, zeptal se mile . "pujdeme se spolu projít?,, zeptala jsem se. on kýl a stal.

-venku-

 procházeli jsme se po venčí . a normálně si povídali. právě jdeme na moje tajné místo kde mu to chci říct. jak tak jdeme a povídáme si dojdeme na místo já si sednu na kámen a koukámna tu krásu . Marcus je fascinován místem . "Kdy jsi to našla?,, zeptalse mně. "Když mi bylo 14 šla jsem kolem a najednou uviděla lesknoucí se světlo šla jsem za tím a  našla tajto ta voda do tvaru srdce mně fascinovala ty kameny jak jsou kolem jsem sem naskládala já jinak byli všude možně . starala jsem se o tajto místo a nikdyho nikdo nenašel . bylo to jen mé místo . jsem sem chodila přemýšlet brečet a td.  nikdy tu nikdo jiný nebyl. starám se o tajto místo  miluju to tady .,, "A ty liany? jak tvoří du zed? ,, zeptal se. "To tu bylo ale slabá vrstva a tak jsem jí zpevnila abi tohle místo zustalo neoběvené,,  "Proč jsi mě sem vzala?,, zeptal se mně.


 "Marcusi já .....jsem si něco uvědomila, já prostě no...  jsi fakt dokonalý člověk a já no... jsem se do tebe tak trochu zamilovala ,, řekla jsem . on se na mně jen kouknul  a políbil mně. počkat on mně políbil! hned po polibku spojil naše ruce a opřel naše čela. "já tebe taky ,, řekl a já byla štastná vím co to je láska  .

 Takže ahojky , kdo je taky nemocný? tak v příběhu čekejte tak dvě kapitoly ještě a epilog .  tenhle příbeh pro mně moc moc znamená a po dokončení ho budud opravovat. taky  se chci věnovat mídalší knížce new beginning ? a pak mám napad ještě na jednu <3 jinak děkuju že tenhle příběh někdo čte <3                                              -banánek-

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat