Ráno jsem se probudila v 7. byl víkend takže pohoda . šla jsem do koupelny a udělala svojí hygienu . z koupelny jsem šla ke šatníku a vytáhla oblečení. vzala jsem si crop top mikinu a legíny . vzala mobil a šla dolu. "Ahoj liz,,. řekla jsem a obejmula jí. "Ahoj beth,, řekla a obětí mi oplatila. sedla jsem si ke stolu a Liz mi podala kafe a mufin. "Mnam tvý mufiny miluju,,. řekla jsem . "Děkuju,,. řekla a sedla si taky. po chvilce přišel dolu strejda ."Ahoj moje princezny ,,. řekl ."Ahoj odpovědela jsem. on šel k Liz a dal jí pusu . a pak se mně zeptal."Jak ti je,,? "Je mi dobře ,,.řekla jsem a nasadila upřímný usměv. Petr si sedl taky a začali jsme si všichni povídat . po tom ořišel do kuchyně Tom bez trička . "Čau chlape,,. pozdravil ho Petr."Čauky , ahoj Liz Beth,,."Tome ,, řekla jsem a oba jsme se zasmály vstala jsem a obejmula ho on mi objětí oplácel. "Jak i je vzala sis prášky ,,? řekl až moc starostlivě . lepšího bratra mít nemůžu. "Je mi fajn a ne ještě nevzala,,. řekla jsem a on mi podal krabičku z leky . já si jeden vzala a zapila. ted už bylTom spokojenej a sedl si . Připadala jsem si štastně protože jsem dva roky nesedela u stolu . z rodinou. Tohle mně dělá štastnou. "Beth v pondělí deš do školy ,,."Jo vím ,,. řekla jsem a upřímně se usmála na Petra.
V tu chvíli mi začal zvonit mobil. Omluvně jsem se koukla a bežela nahoru to zvednout. "Macu,,?"Ahoj beth,,. "Ahoj jsem ráda že tě slyším líbí se ti ty sluchátka vím že si je chtěl,,. "Moc se mi líbí děkuju,,."A už ti je líp ,,? "Jo je ,,. řekl . "příjdeš dneska k nám ,,? zeptal se. "Jasně ,, řekla jsem ." Budu se tešit už musím tak pá,,. "pá,, Hned na to mi volal Break . "Ahoj lásko ,, zněl smutně."Ahoj , co pak se stalo,,? "Beth , moc tě miluju ,,."Já tebe víc muj medvídku.,," Beth mezi námi je konec ,,. řekl a já se rozbulila. "Proč,,?"Udělala jsem něco špatně,,?"Ne ty ne ,,. "Tak proč,,? "Kruci beth podvedl jsem tě,,? v tu chvíli mi srdce vynechalo pár uderu . zavěsila jsem a strašně moc brečela. "Co se stalo beth,,? přišel za mnou Tom . "Break on on mně podvedl,, řekla jsem a on si povzdechl. "Too bude dobrý to se nak vysvětlí,,. "Rozešel se semnou,,. řekla jsem . Byla jsemuvězněná v Tomově objetí. "Tome vem mně za mamou,, řekla jsem a on tak udělal. zastavili jsme u hřbitova a já si sedla na zem u nahrobku. "Ahoj mami jsem tu zas , je krásný den a semnou se roešel kluk , Byl to Break . Ty víš jak jsem ti o něm povídala minule. taky jsem byla znásilněna a mám rakovinu, Maminko chybíšmi moc moc moc. chci se ti omluvit ted jsi mohla mít zpokojený život bez starostí. Mněla jsi mně nechat umřít, nikdy jsi neodpustím že za tvou smrt můžu já . Tom je přesne takový jakyho si ho chtěla . je skvěly . petr si nás včera vzal do peče a jsme rodina ale chbíš nám šem . co mám mami dělat ,Přišla jsem o tebe moc brzy nemůžu jít jen tak dál. Už pujdu miluju tě apříští týden ahoj,,.šla jsem za tomem do auta ."V pohodě segra ,,? "Jo jo,,. zachvilku jsem usnula v autě . zdál se mi sen o mámě spíš to bylo spojení v tom snu- "Ahoj zlato nemáme moc času, už si nic nevyčitej. Break se unýhlil a určitě tě nechtel podvíst . Ale nekdy je lepší byt přátele než ve vztahu. Chci abyses léčila amojí smrt si nedávej za vinnu, Taky vás moc miluju ,,. řekla a já se probudila.
Zrovna jsme zastavili před barákem dvojčat ."Ahoj řekl usměvavý tínus a hned mně objal . "děkuju za ten dárek ,,. pošeptal"Beth ,, řekl Marcus a utíkal ke mně,,. "Ahoj ,, řekla jsem ale on už mně držel ve vzduchu . "Ty neumřeš řekl a pak podekoval za dárek. zaním se objevil Break . "Je promin nebudeš mít pruser že ne když no ehmm,,. naznačil hlavou k Breakovi."Ne neboj my už spolu nejsme,,. šla jsem dovnitř a ke mně přišel Break. "Ahoj ,, řekl potichu . "Ahoj? čekneš mi jen Ahoj? a co třeba vyvětlení , a víš ty co nic nechi proto jsem nechodila z klukami zlomene srdce ,,. řekla jsem a šla dál do domu. Všichny na nás koukali . pak jsme se ale začali bavit . v tento den se vše změnilo začla jsem znovu . uplně znovu . Rozhodla jsem se se změnit , Život je tmavý žádny barvy . Nikdo mi srdce nezlepí.
ČTEŠ
YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -
FanfictionZnáte ten pocit čemu se říká bolest? Mnoha lidí si myslí že se nejde změnit. ae oni pravdu nemájí. Z málé poslušné holčičky se stane Bad girl ... ale ta Bad girl je jen přetvářka. vnitřku ní se skrývá dívká z mnoha jizvami . A kdo že to je? No EL...