Ráno jsem se probudila do slunečného dne. Vstala jsem , vzala si prášky a šla do koupelny ze sebe udělat člověka. Vysprchovala jsem se a omotala okolo sebe ručník . a vyfenovala si vlasy. a ted přišel na řadu make -up. po celou dobu jsem měla pustění písničky. Dala jsem si podkladovou bázu a pak tenkou vrstvu make-upu. Korektor pod oči a celý zafixovala pudrem v ostínu 0,6 . Dala bronzer a hilliter (btw. nevím jak se to píše). Na oční víčka jsem první dala podkladový stín a pak jsem udělala šedé kouřovky . Dál jsem dala Linku a řásenku. tohle udělala na každém oku. obočí jsem si pročesala a nechazala ho napřirodno. Na rty jsem taky dala podkladovou bázu a pak ružový lesk a měla hotovo. Z vlasu udělala cop a vyfotila obličej. šla jsem do své šatny a vybrala si šedý volný svetr s staroružovou šálou a k tomu šede roztrháne jeansi . byla jsem hotová a mohla na snídani. btw. tohle všechno mi zabralo hodinu.
"Ahoj , to bě to ale sluší,, řekla liza . já jí objala oplatila pozdrav a sedla si ke stolu. "Bré ránko ,, řekl Tom a když se podíval na mně jeho brada spadla někam na zem . "bráško to si neviděl tvojí sexy sestřičku? ,, řekla jsem . on se jen zašklebil a řekl. "nezapomínej že jsme dvojčata já jsem teda taky sexy,, já se taky zašklebila. "bré ránko rodinko jak se dneska máme a el vypadáš užasně,, řekl . "děkuju strejdo,, řekla jsem . dali jsme se do jídla . já při tom projíždela instagram yt a takovýhle věci. "brácha hele chtějí z tebou víc videi ,, řekla jsem s plnou pusou. "jaune mof ráf ,, řekl Tom taky s plnou pusou jídla že mu nebylo rozumět . já vybuchla smíchy a strejda mu řekl že s plnou pusou se nemluví.
ted ležím na posteli a poslouchám písničky. "hej segra příjde Marcus a S ním i tinus,, řekl brácha a vrtrhl do pokoje. "hmm, odpovědela jsem a dál koukala do stropu. on si lehl kemně a koukal se mnou do stropu. " co se stalo?,, zeptal se . "hmm,, odpovědela jsem a dál koukala na strop. proč je všechno posraný? proč mám hrozného tátu? proč jsem zavinila mamčinu smrt? proč mně break podvedl? tohle jsou otázky které se mi honí hlavou a ani na jednu neznám odpověd... zná jí někdo? A ještě je tu jedna otázka ... proč už nebolí to co udělal break a vlastně mám pocit že ho nemiluju ? a nebo byla to pravá láska ? a jak vypadá práva laska? najednou se ozval zvuk vonku . brácha šel otevřít a za chvíli přišel do pokoje i ze dvěma blondakama. "ahoj,, řekli oba . "Hmm,, řekla jsem a dál pokračovala v myšlení . kurva proč na nic není odpověd? chci abi jsme byli z breakem zase bff. oni na mně mluvily ale já je nevnímala vnímala své myšlenky a hudbu. A taky je pozorovala . zastavila jsem pohledem na marcusovi . bože on je tak sexy , a ty jeho plné rty a čokoládové oči .
pov. maca:
"co sní je? zeptal jsem se . " nevím ale děsí mně to ,, řekl tom. koho taky ne že? mluvily jsme na ní ale nic neřekla pokud se nepočítá 'hmm' . je tak krásná . chci jí chci abi byla moje princezna kterou nikdy nikam nepustím . Musím jí mít pro sebe . Nakonec jsme se začali bavit já Tom a Tinus .
Ahoj .... rozhodla jsem se že příběh asi vymažu píšu totiž uplné blbosti a nikoho to nebaví
ČTEŠ
YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -
FanfictionZnáte ten pocit čemu se říká bolest? Mnoha lidí si myslí že se nejde změnit. ae oni pravdu nemájí. Z málé poslušné holčičky se stane Bad girl ... ale ta Bad girl je jen přetvářka. vnitřku ní se skrývá dívká z mnoha jizvami . A kdo že to je? No EL...