7

216 13 0
                                    

Ráno jsem se probudila brzo kolem 4 ráno.Nemohla jsem spát . Otevřela jsem oči  a všude jen tma a pípání  přístroju. Bála jsem se Rayna i Táty všech. Vzpoměla jsem si na to co mi Udělal Rayn .  Bylo to jako na novo . A pak táta a muj malí andílek . Začla jsem histericky brečet. Asi si říkate že to nic není ale vtu chvíli si všechno vyčítate a navíc cítíte bolest zodpovědnost.Pamatuju si na tu noc co mi to Táta udělal poprvý dal to na internet.  Bylo to jako včera ta bolest. Ta lítost nenávist. "Neeeeeeeeeeeeee,, zakřičela jsem z histerickým Pláčem . Měla jsem halucinaci že předemnou byl Táta a Rayn bylo to tak živé. "Nechte mně být,,. křičela jsem do pokoje přišel Doktor."Klid slečno ,,. řekl ale já v něm viděla Tátu . "Nech mně být ty bastarde,,. křičela jsem na něj . do pokoje vrhl i zdravotní bratr . Ten mi zas  připomínal Rayna . "Nechte mně být,,. křičela jsem mrskala sebou. "Doneste uklidnováka , a už jste volali těm dvoum klukům ,,? řekl ten chlap vypadajíc jako muj táta. "Jo volali už jsou na cestě ,,. řekl ten kluk co mi připomínal Rayna  ,  a odešel . "Nechte mně být jsi muj táta sakra už mně nech bejt. křičela jsem tam bylo mi jedno že mně slyší celá nemocnice. ten doktor mně chytl a já sebou začala čím dál tím víc mrskat. "Prosím nech mně být,,. křičela jsem na něj z brekem .Mrskala jsem sebou sem a tam . dal mi ruce za hlavu a tím mně chtěl uklidnit jenže já začala kopat. "tak kde jsou z tím uklidnovakem ,,. řekl ten doktor . V tom se otevřely dveře."No konečne podejte mi uklidnovák . "Pust mně ty bastarde křičela jsem a stale brečela,,."Doktore to jsme my její bratr a přítel,,. řekli Tom i Break. "Jdete pryč čekáme na uklidnovak a pak jí bude dobře,,. řekl doktor."Prosíííím nech mně ,,. řekla jsem a furt brečela. Break odtrhl doktora a šel ke mně. "shhhh jsem tu z tebou já Break nikdo ti neublíží , klid , klid ,,. Řekl a já se uklidnila uveznil mně v obětí a dal mi letnou pusu do vlasu. cítila jsem se v bezpečí ."Breaku byl tu Táta a Rayn , já jsem se bála,,. řekla jsem potichu. "Nikdo ti už nikdy neublíží ano,,.jen jsem pokývala hlavou  a začala zase usínat . až jsem usla.

Pohled Toma-

spal jsem když v tom mi zazvonil mobil. Ve 4, ráno zbláznili se . říkal jsem si když jsem ale viděl to číslo hned jsem to zvedl. probudilo to i Breaka u kterýho poslední dobou spím. "Dobrý den , vaše sestra dostala histerický záchvat mohl by jste se dostavit,,? ozval se hlas v telefonu."Ano ano ,  hned jsem tam už vyrážím. "co se děje,, zeptal se Break asi už vědel že volali z nemocnice. "Beth dostala histerák ,, řekl jsem oba jsme se oblíkli a jeli  . byli jsme asi ve druhým patře když jsem uslyšel sestru. "Prosííím nech mně býýýt ,,. slyšel jsem jak někdo křičí a u toho brečí. byla to beth. Hned jsme se rozutekli k ní na pokoj. otevřeli jsme dveře a tam doktor jak drží beth a ta kopala a svýjela se . brečela byla zoufala.doktor si myslel že neseme uklidnovak ale já do svý sestry nenechám píchat uklidnovák. nakonec Break odstrčil doktora a šel jí uklidnit. "A vy pane pojdte semnou,,.řekl mi doktor.

"Vaše sestra dostala záchvat, myslíme že jsou to kousky jejího detsví a toho znásilnění z otcem a panem Raynem, je to neobvikle že  to přišlo až tak pozdě ale je to tak , má halucinace a vidí Vašeho otce a toho chlapce co jí znásilnil,,. já jen přikivoval . a pak jsme se dohodli že pozveme psychologa . šel jsem na pokoj a tam sedel Break už v křesle a Beth spala. Beth je muj andílek má sestřička miluju ji."Už spí ,,. řekl Break potichu. "Má halucinace,,. řekl jsem a sedl si do druheho křesla.  pakjsme si o Beth povídali ješte chvíli a pak usnuli v křeslech.

Pohled Breaka.

Tomovi zazvonil mobil ve 4 ráno .chvíli se rozčiloval ale pak to rychle zvedl .bylo mi jasne že to je z nemocnice " Ano ano hned jsem tam už vyrážím,,. řekl Tom . potom jsme se oblíkli a jeli. když jsme tam dorazili vypadala strašne brečela křičela. odstrčil jsem doktora a šel za svou láskou. uklidnil jsem jí a potom usnula . Tom odešel z doktorem  potom přišel . Chvíli jsme si povídali a pak oba usnuli.

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat