💗2💗

336 12 0
                                    

V 6:30 zazvonil budík . Dneska jdu normálně do školy. Šla jsem do koupelny a provedla svou ranní rutinu. Oblikla jsem si černý crop top a uzke modre kalhoty naky doplňky a sluneční brýle.
Vedle má pokoj Tom (bratr). A tak jsem se šla kouknout jestli je vzhůru . Otevřela jsem dveře a začla ječet z strachem. Postava mýho otce . TOME!!!!! On se vzbudil ale postavu neviděl.
Co je , koukáš na mně jak na ducha . Byl tu ! Zdálo se ti to. Chci se oblic muzez jít?  Bell haló .
Co , jo promiň.
Hlavou se mi hnali myšlenky .

Mám halucinace ? Byl tu? Bude se to opakovat? Zabije nás ?

Otázky na který nikdo neměl odpověď .

No nic jdu dolů čekat na bráchu . Dneska máme  krutu (přezdívka nejhorší vychovatelky). Nepozdravila jsem a čekala na bratra.  Můžeme ? Zeptal se mě bratr a v ruce měl klíčky od auta a ano má auto a řídícak.

Po chvili ticha v autě se ozve tom.

T-hej segra
J- nic , byl tam nejsem blazen
T-je ve vězení
J- kurva Tome včera mně přepad a ukážu jizvy se slzami v očích

Pak už jsme po zbitek cesty mlčeli. Jsme u školy a brácha mně ještě zastaví než vystoupím.

T - segra, on už ti neublíží. Jsem tu ja Alex a Break postaráme se abi ti neublížil trpěla si dost a když trpis ty trpím já si moje dvojnice. Jestli se k tobě přiblíží zabiju ho slibuju.
J- dík a obejmula jsem ho

Oba jsme vystoupili z auta  a šli k partě. Tam už byli: Break , kluci (m&m). Alex (k), Alex (h) a Nela. Začali jsme kecat a objímat se . Včera jsem víc poznala kluky a jsou oba super.

Zrovna když řešíme úkol na matiku jde kolem nás Šprtka.
J- hej pojď jsem.
Š-  ano rekla trošičku vystrašené.
J- ty se mně bojíš ? Beruško nemusíš pokud budeš hodná holčička . Všichni se začali smát . A teď máš ty úkoly nechci dostat pětku.
Š- ano mám  a dala mi je
J- hodná holka a teď jdi .

Hned odešla a mi si zas povídali . Kluci jsou skoro stejný jako já.  Teda Marcus je o něco slušnější ale prechovame ho . A tiny je stejný jako Break.  Po chvíli povídání se ozval strašný zvuk zvonku .

Šli jsme do třídy a já vzdy jako poslední abi si mně každý všiml. Holt princezna třídy. Sedím z Breakem v poslední lavici. A začneme se spolu bavit .
B- jak ti je řekl starostlivě.
J- ani nevím strach vztek smutek bezmoc .
B- babe, jsme tu z tebou a nesmíš se toho krypla bát .
J- jo máš pravdu
On se jen usmál a než stačil něco říct vyrušila nás učitelka.

Mně rovnou vyvolala a za pět. Celá třída zrudla. Ach já je tak miluju.  Učitelka ještě řekla že by ode mne čekala víc že tady není místo pro rozmazlený fracky který tatínek vychovaval a maminka to sami kupovali jím všechno. Upřímně si myslím že vaše matka ve vás udělala chybu.

Naštvala jsem se a začala na ní křičet a roztrhla jí notes jdete klidně do pí**.  A šla si sednout.

Celý den jsem nic nedělala neměla jsem náladu.  A pak si mně pozval po konci vyuki petr nás třídní učitel a můj strýc na kobereček.

Šla jsem k němu . Tukala jsem a ozvalo se dale , elizabetho tai sedni si . Ajajaj .

P- proč , proč jsi byla taková ? Máš napomenutí ředitele sakra . Co se stebou děje.

J- Petře ona urazila mámu .

P- cože ?

J- řekla něco ve smyslu že udělala chybu ve výchově.

P- Bell ,  to je v pohodě neplakej . Přitáhl si mně blíž a utěšoval mně. V očích mi poznal že to není jediny. Co dá?

J- propustily ho , chápeš chlapa který mně malém zabil a k vůli mně zemřela máma .  Nechtěla jsem abi zabil ji . měl zabít mně. Ne ji.

P- Bell , už ti neublíží a ty si mámu nezabila byl to on .

J- nevíš jaký to byl pocit , strašný to vidět ,

Po chvíli jsem šla domů. Tedy do decaku. Nechtělo se mi tam a kluci mají odpolku a tak jsem šla na hřbitov.  Tam si pokecala z mámou a omluvila se jí.

Po hodině jdu pryč takovou malou uličkou  . Za mnou uslyším hlas "ahoj holčičko„

T-ta-tat-tati

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat