💗4💗

270 10 0
                                    

Ráno mně probudil můj budík. Vstala jsem bez protestů. A v hlavě hned několik otázek . Co se stalo ? Jak jsem se dostala do postele? Jak dlouho jsem spala?
Z přemýšlení mně vytrhl Tom.
"Už ses zbudila Růženko?„ řekl a trochu se usmál. Chtěla jsem něco říct ale on byl rychlejší .

"už ti je líp„? "jo , mně nebylo dobře„? Řekla jsem protože jsem si nic nepamatovala.

T- no víš včera tě přepadl zase ten debil
J- to jako že mně chce zas to a ...
T- ano , bell neboj společnost ti objednala bodigarda ( nevím jak se to píše sry).
J- jak se nemám bát , on je schopen všeho když zabil mámu.
T- neboj , nespustime z tebe oči a nebudeš ani minutu sama a ni sekundu, a teď se jdeš dolů najist a bez odmlouvani nejedlá si dva dny a potřebuješ se najíst pojď .

Nezbylo mi nic jiného než jít a navíc dneska jsme dostali ředitelské volno . Asi se ptáte proč jsme v decaku a ne u Petra. Petr má malý byt ale slibil že si pořídí domeček a vezme si nás do péče.

Šli jsme dolů a já zjistila že dneska máme lizu . Moje nejoblíbenější vychovatelka podoba se mámě a je i stejně stará jako ona . Ahoj liz řekla jsem a obejmula jí. Ahoj beth si zas vyrostla .

Nebyla jsi tu měsíc to nic není řekla jsem. A proč jsi taková zamlklá? Zeptala jsem se. Beth já tu končím řekla.

Jediná nejlepší vychovatelka která je jako má máma odejde? P-proc. Beth vím že co ti řeknu tě zabolí u srdce ale já si našla přítele a čekám MIMINKO.

Miminko , tak to ti přeju já si musím odskočit nemám hlad promiň . Rozeběhla jsem se pryč v hlavě mi znělo jen miminko , MIMINKO. Brečela jsem a oni za mnou křičeli.

Pohled liz.

Tome já jí nechtěla ublížit vím že se z toho pořád nedostala . Vím jak miluje dětičky . Ona se přes to nepřenese. Nikdy . Liz to je v pohodě nemůžez za to může za to to hovado. Nejhorší je že jí to chtěl znovu udělat . Hlavně buď v klidu jdu za ní . Odnes jí nahoru palačinky .

Tome nabízím vám to znovu nechcete přeci jen do mé péče? Ne a teď navíc máš rodinu. To to nejde. Tome vždy vás budu brát jako rodinu .

End pohledu liz

Brečela jsem proč všichni otěhotnění ? Proč . Já děti miluju teď jsem mohla mýt dvou ročního broučka. Vím byla jsem mladá bylo mi třináct a otěhotněla jsem k vůli znásilnění otcem ale už tenkrát jsem měla rozum a věděla že toho broučka zabiju . Musela jsem ale nikdy jsem ho nepřestala milovat. On když mi to chtěl udělat znovu a chtěl mně zbit a našla nás mamka . Kdyby jsem nekřičela a nechala se teď máma žije. Chtěl mně zabít a máma tam vletěla a zabil jí.

Tuk ťuk. Tome nemám náladu. T- to mně vůbec nezajímá ségra nebreč přej jí to . Ty jednou budeš mít taky děti . Tome teď by mu byli dva roky chápeš. Seděla jsem na zemi v klubíčku. Ségra víš že si musela . Vím ale nikdy ho milovat nepřestanu nikdy. Jo já vím pojď ke mně . Pritulila jsem se k němu po chvíli jsem se ho zeptala jestli nejdem ven .

No víš já dnes jsem domluvený z sindy. Tome!! Porušujete pravidla párty. Promiň já jí fakt miluju . Že jste to vi tak to řešit nebudu . domluvím se z lidmi z party.

Napsala jsem do skupiny na fb.

REBELS:

Já: ahojky , lidi nejde někdo ven??
Sindy: já dneska nemůžu promiň 😉
Nel: mohla bych ale v jednu jdu pryč.
Break : babe můžu jen do 12.
Marcus: jo můžu ✌
Martinus: jo ale ve dvě jdu

Já: ok, kdo odejde odejde . Tak za 15 min u willa?

Jo napsali všichni .

Já se šla oblic a lehce namalovat a pak už višla. U willa je naše nejoblíbenější kavárna. Ani ne pět minut a byla jsem tam . Lidi už tam čekali ze všemi jsem se přivítala a sedla si vedle breaka. Postupem času začli pomálu odchazet až jsem tu zůstala jen ja a Mac s tinusem.  Je divný jak se  z kamatadite  lidmi za 2 - 3 dny.

Jsou super , jeden druhýho  vždy doplní a vznikne z toho třeba dobrý vtip .  Dala jsem jim konečně telefoni číslo .  Seděli jsme tam asi hodinu .  Ale pak se tinus zvedl. " Budu vás muset opustit zítra beth„? "Jo jasně vstala jsem abych ho obejmula ano může mi říkat beth co můžou mohly jenom nejcennější osoby . Takže tom máma liza break a teď kluci. Jo a Nela.

Tak jsme tu zůstaly jen já a mac asi dvě hodiny jsme si tam povídali a pak   se šli projít a po hodině mně doprovodil k decaku.

Pohled Marcuse

Je sladká . Jo máte pravdu brácha odešel k vůli mně .  Za ty dva dny jsem si jí zamiloval a chci abi byla jen moje .  Po 3 hodinách strávených ó samotě sní jsem jí doprovodil. Bylo mi líto že je v decaku.  Stali  jsme u dveří a já se na ní koukal měl jsem nutkání jí políbit a ochutnat její rty . Nebezpečné jsem se přibližoval a ona z nervoznela.  A tvářila se jako bych jí chtěl zabít . Byl jsem par centimetrů od ní zadíval jsem se na jeji rty a hned do očí . Ona znervózněla ještě víc ."v-viš j-ja už bych m-mela jít „ řekla a mně trochu odstrčila.  A potom odešla dovnitř.
Co to bylo proč se tak bala , proč jsem jí nemohl podat ani ruku proč je odtažitá a k Breakovi jde normálně.
Probíhali mi v hlavě tyhle myšlenky . Musím zjistit proč se chová tak divně . Šel jsem domů kde seděl na gauči můj bratr.
"Ahoj na co koukáš „prisedl jsem si k němu.
"Čau ani nevím a ta Bell?„ "no hezky jsme si popovidali je super a ten její smích jen je hrozne odtazita. „
"Takže líbačka nebyla??„"Ne a jdu do pokoje nazdar„!

Pohled Elizabeth

Marcus je fajn ale prostě k němu nemám ještě úplnou důvěru.  Z Marcusem budem dobrý přátelé  je v tipný hezký . Sexy . el klid  nemůžez milovat nenávist vítězí.
Drz hubu. Nenávidím svoje podvědomí . A navíc ho mám jen ráda. A ano zas jsem celý den nejedlá.

Už je pozdě tak jsem vikonala večerní hygu a spadla do říše snů.

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat