EPILOG

232 12 7
                                    

 "Tatínku a proč maminka umřela?,, zeptala se mně malinká el. "Tvoje maminka byla velmi moc nemocná ale určitě by tě milovala ,, řekl jsem já. "A jaká byla maminka?,, "Tvoje maminka byla ta nejokouzlivější osoba ktetou jsem kdy podkal. byla tak trochu rebelka která nechtěla ukazovat svoje city ale potom je ukázala a moc se na tebe těšila byla krásná ,, " já bych jí chtěla poznat,, řekla smutně ."Maminka na tebe furt dohlíží a pojd dáme jí tam tu kytičku jo?,, právě totiž jdeme na hřbitov . Malý El jsou 5 což znamená že Beth už tu snáma není 5 let.  Možná si myslíte že jsem blazen ale Beth cítím na každém kroku.  došli jsme k náhrobku a malá El tam položila kytičku. " Ahoj maminko ,, řekla . "Beth moje sladká Beth všem tu moc chybíš ale vím že jsi tu snámi ,, odešli jsme . El je celá po mamince  . 


A beth? ta by se ted určitě usmívala . všechno zvládáme  a  Beth ted má klid.

                                                                 Z NEBE

 Celou dobu je chráním a pořád na ně koukám . muj andílek  a má největší láska v životě za mnoupořád chodí .  Nejsmutnější je že na den Bethinín narozenin jsem umřela takže slaví Bethininy narozky a jsou smutný kvuli mojí smrti . jsem snima furt. byla jsem snimi když řekla svoje první slovo byla jsem snimi když udělala svuj první krok.  Já našla svuj klid  a čekám tu na ně . Čekám tu na ně a budu na vždy .

Takže tohle je konecccc. moc lidí ted asi plánuje jak mně zabijou nebo tak něco.  ale já jsem s touhle knížkou spokojená . možná v budoucnu vydám druhý díl  ale nwm .  děkuju za votes , komentáře a za to že jste to četli  naposledy váš                   -bánánek-

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat