💗5💗

296 9 0
                                    

Ráno mně probudil budík dneska mám nabitý program . Za půl hodiny ve studiu na zpívat další písničku potom na naky to focení  pak jsem domluvená s tinusem a potom ještě  jdeme z brachou za mámou na hrob.

Vstala jsem a šla rovnou do koupelny . Za deset minut jsem byla hotová a šla se najíst dneska tam byla zas liza.

J- ahoj liz promiň za tento včerejšek.
L- ahoj , neomlouvej se . Víš já ti musím něco říct .
J- a co??
L- víš ten můj přítel je petr.
J- C-COŽE?!
L- beth promiň mi to
J- já budu mít bratrance nebo sestřenici a ty budeš má teta?
L- ano
J- to znamená že ...
L- že co?
J- ale nic.

Rychlé jsem se najedla a vyrazila i s tomem do studia. Tam jsme skončili tak po hodině a pak jsem šla za tinusem.

Ahoj řekla jsem a obejmula ho. On mně pozdravil a šli jsme k Willovi. On mně chtěl chytit za ruku ale já jsem se trochu oddálila a svou ruku mu nedala. On nazvedl jedno obočí ale šli jsme dál cestou jsme si povídali. A i v kavárně. Po chvíli co jsme se usadili v kavárně   k nám přišel číšník.

Tak co si dáte ?

Já si dám laté a tady slečna si dá frapucino. Řekl tinus a já nic nenamítala mimochodem frapucino miluju.  Číšník nám po chvilce přinesl objednávku .

Já a tinus jsme kecali ó všem možným několikrát mně chtěl chytit za ruku ale já prostě nemůžu nevěřím prostě. A vždy jsem uhla. Do kavárny přišli naky kluci . Okay byli to kluci ze 4ťaku. Přesněji . Rayn , Toby a filip.  Rayn už na mně několikrát zkoušel něco a vždy ho Break zmlátil.

No co nebudu si jich všímat a dál jsem si povídala z tinusem po chvíli jsem si musela odskočit. A šla jsem dozadu směr zachody. Sáhla jsem po klice ale někdo omotal ruce kolem mého pásu.

R- ahoj kočičko dlouho jsme se neviděli .
J- Rayne půst mně !
R- ne kočičko dneska tu nemáš Breaka jen toho ubožáka.. jsi moje a já si to teď užiju. Si velmi krásná víš to?
J- hmm diky za poklonu ale teď mně půst.
R- čemu jsi kurva nerozuměla

Zatlačil na dveře záchodu a strčil mně tam a on sem šel taky přimáčkl mně na zeď a začal líbat. Já se bránila ale on byl silnější .

R- kočičko neboj vezmu si ochranu a pokud budeš hodná bolet to nebude.
J- prosím Rayne půst mně  už jsem brečela věděla jsem že tohle mám prohraný proč se tinus nezajímá kde jsem ?

Rayn se jen usmál a začal mně ještě víc líbat .  Z rukou zajel pod tričko a zmáčkl mi prso. Já brečela a křičela bohužel nikdo mně neslyšel . Pomalu šel semnou do jedny velký kabinky a tam se to stalo. Brečela jsem ve mně to vyvolalo staré vzpomínky a hodně jsem trpěla. Tinus mně nezachránil. On už dávno odešel a já tam jen ležela a brečela. Po chvíli jsem vstala a šla jsem si sednout zpátky ke stolu. Tinus tam nebyl zeptala jsem se číšníka kam šel a on mi řekl že filip a toby mu řekli že jsem už odešla zadním vchodem a tak se zvedl zaplatil a šel.

Utekla jsem s tý kavárny zrušila jsem to focení a běžela za  Breakem a Tomem dneska mají zkoušku kapely. Byla jsem tam a začla zvonit a tukat. Pořád jsem brečela a měla roztrhané oblečení a byla jsem od modřín. Otevřel Break a já se mu vrhla okolo krku on jen mně silně obejmul a hladil po vlasech.  Vzal mě dovnitř a zavřel dveře.

"kruci Breaku  kdo to je „?
Křičeli kluci Break mně vzal do ruky a odnesl dolů do sklepa kde zkoušejí.

"Beth co se stalo„ zeptal se vystrašené můj bratr.
Já jen brečela a vzpomínala na tu bolest.

Break mně položil na sedačku a přikryl dekou.   Tom šel ke mně a oba mně utěšovali .  Když jsem se trochu z klidnila chtěli vědět co se stalo.

YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -Kde žijí příběhy. Začni objevovat