Asi po hodině jsme se vrátili domů. Ani nevíte jak bylo těžký koukat se na Breaka. Ani se mi neomluvil. Moje srdce stále patří jenom jemu. Zase bude půl výročí . Už dva roku a půl tu s námi máma není a to kvuli mně . Moc mně to užírá . Asi se furt ptáte co se stalo? já vám to tedy řeknu.
Před dvěma a půl roku mně zase táta dotáhl někam do stodoly za starý vypalený les. Brečela jsem nechtěla jsem abi na mně šahal . nenaviděla jsem ho za to co mi dělal. mamka se to nákým duvodem dozvědela a přišla tam když už bylo pozdě. Táta mi před tím řekl že tohle bude naposled a myslel to tak že už mně nic trápit nebude najde si jinou obět a mně zabije. jenomže přišla máma . On jí vzal dovnitř že se koukne jak umíra její dcera. jenomže já vyběhla a chtěla jí obejmout ,otec otočil pistoly a místo mně trefil mámu přímo do srdce pak mně střelil do nohy a ruky . to už ale houkali sireny a tak se dal na utěk. Máma zemřela kvuli mně a to si nikdy neodpustím . Do tý chvíle co žila jsem byla hodná nedělala problemy byla jsem maminčina holčička. Jenomže když umřela a my se dostali do děcaku potkala jsem Breaka a ten mi dodával sílu.
Vzala jsem si prášky a lehla si do postele . a zas přemýšlela , proč to udělal? "Segra je to debil když o tebe přišel,, přišel za mnou brácha. Jop a do mý party jsem potom zatáhla i bráchu. "Ale já ho miluju,, řekla jsem a koukla na něj z slzami v očích. "To tě přejde,, řekl a obejmul mně. jo nejlepší je mít dvojče. který vám rozumí a nebýt na všechno sami. "Proč to tak bolí?,, zeptala jsem se mezi zvlyky. "Láska holt bolí ale je překrásná,, řekl a já se usmála. "Brácha? nenatočíme video?,, zeptala jsem se už z usměvem. "Jasně už se těším,, řekl . připravili jsme kamery světla a šli natačet.
"Takže ahoj , jsem zpátky a dneska to bude video z mým bráchou . a budeme točit Kdo by spíš,, řekla jsem . "Čus , napsali jsme at píšete otázky,, řekl brácha . koukli jsme se do mobilu a začali číst otázky. "Kdo by spíš snědl/a čili ?,, přečetl Brácha. Chvíli jsem se rozmýšlela ale asi ja . takže jsem dala sebe a brácha zas sebe egoista. "Já bych snědl,, řekl a já se začala smát . "No jasně ,, řekla jsem . a takhle jsme se dohadovali deset minut nakonec jsem zavolala strejdu at nám donese čili. A snědli jsme to oba. "Kdo by spíš si našel/a holku/kluka,, přečetla jsem . a dala hned bráchu ten dal taky sebe nacož jsem ho bouchla do ramene . Takhle jsme ještě točili půl hodiny pak jsem to vypla sestříhala a dala na youtube . Jelikož byl večer šli jsme se navečeřet a na kutě. dnešek byl i super tak snad i zítřek přežiju
Takže ahoj jsem ráda že si někdo našel čas a přečetl si můj příběh ale pořád si myslím že bych ho mněla vymazat doufám že se líbí a napište mi do comm jestli mám pokračovat děkuju banánek <3
ČTEŠ
YOU LOVELY REBELS ( Marcus & Martinus) -DOKONČENO -
FanfictionZnáte ten pocit čemu se říká bolest? Mnoha lidí si myslí že se nejde změnit. ae oni pravdu nemájí. Z málé poslušné holčičky se stane Bad girl ... ale ta Bad girl je jen přetvářka. vnitřku ní se skrývá dívká z mnoha jizvami . A kdo že to je? No EL...