Yoongi sokakta büyük adımlar atarken, ellerini ceketinin cebinin derinliklerine doğru ittiriyor, burnunu örme atkısına gömüyordu. Sonbahar rüzgarı serin gece havasından geçerek, sarı ve turuncu yaprakları hışırdatıyor, yerden havaya kalkmalarını sağlıyordu. Gözlerini sokağa sabitlemişti Yoongi, hareket eden ayağını bir adım ve başka bir adım ilerledikçe takip ediyordu. Ayakkabı tabanlarının altında, ezilmiş yapraklar sıkışıyor ve tatmin edici bir çatırdı çıkarıyordu.Eve dönüş yolunu bulmak için başını kaldırmaya bile zahmet etmedi. Sonuçta, yüz yılı aşkındır aynı yolu yürüyordu.
Yoongi, kendisinin şu an yaşadığı yerden çok uzaktaydı: Seul'ün ara sokakları arasında gizlenmiş 2 katlı evi, her zaman uğultulu ve kalabalık olan ana caddeden uzaktaydı. Uzun süreli komşularının meraklı gözlerinden kaçmak ya da sadece yeni bir şeye başlamak için geçmişte birçok kez yer değiştirmişti. Fakat yüz yılı aşkın bir süre aynı evde kaldı ve bu daha önce kaldığı herhangi bir yerden daha uzundu. Belki de sebebi, taslağını kendisi çıkardığı ve yaratılışının sıfırdan geliştiğine şahit olduğu içindi.
2 katlı bina, bir mimar olarak yaptığı ilk projesiydi, onu yaptığı diğer işlerden daha çok tatmin etmişti ve bir bilim adamı, çiftçi, borsacı, tefeci, doktor ve öğretmen olduğu düşünülürse bu büyük bir başarıydı. Fakat yüz yıldan sonra bile hala mimardı, yani bu da bir şey demekti.
İşkolik olmasının yanında, Yoongi eve yürürken bile şu an bilinçaltı üzerinde çalıştığı projenin düzenini kafasında bitirmişti. Kısa süre içinde düşünce trenini, açıların, denklemlerin ve ölçümlerin karmakarışıklığında kaybetti ve ve evin yanındaki gölgelerin içindeki oğlan siluetini fark etmede başarısız oldu.
Sadece, kapısına giden birkaç somut adım attıktan sonra arkasından tereddütlü bir 'affedersiniz' duydu. Anahtarlarını çantasından çıkarmanın tam ortasında olan Yoongi, çekingen sesin kaynağıyla yüzleşmek için arkasını döndü.
4 katlı çimento merdivenin altında, koyu kahverengi saçlı genç bir çocuk dikiliyordu. Sırt çantası takıyordu ama onun üzerinde bir de spor çantası vardı. Kot pantolonunun dizleri yırtıktı, büyük boy kazağı kalçasının ortasında duruyordu ve gece karanlık olmasına rağmen, ayın uzaktaki parlaklığı Yoongi'nin tanıdık bir çift, tekli göz kapağını görmesi için yeterliydi. Gözleri kahverengi, sıcak ve ah, saftı. Tıpkı hep oldukları gibi.
"Uhm... Geç saatte rahatsız ettiğim için özür dilerim ama bu adresi ilçe ofisinin ilan tablosunda gördüm. Bir oda kiralıyorsunuz değil mi?"
Broşürü sıkıca yumruk yaptığı elinde tutarken, çocuk Yoongi'ye büzülmüş dudaklar ve umutlu gözlerle bakıyordu.
Her şeyin işlenmesi için birkaç saniye sürmesi gerekiyordu ve bu olduğunda, Yoongi minyon çocuğa bakmak için şaşkınlığından kurtuldu. Evinde kiralamak için bir oda ayarladığı doğruydu ve herhangi biriyle iyi olabilirdi, ama onunla değil. Hayır, onun dışında herhangi biriyle iyi olabilirdi.
Kuru havayı solurken, Yoongi sert bir 'hayır' ile cevapladı.
"Hayır mı?" Çocuk üzüntülü gözlerle hayal kırıklılığına uğramış görünüyordu.
"Herhangi bir oda kiralamıyorum. Git başka bir yer bul." dedi Yoongi kayıtsız bir şekilde, sesinin arkasındaki titremeyi gizlemeye çalışırken.
"Ama burada kiraladığınızı söylüyor." Çocuk broşürü sallayarak karşı çıktı.
Yoongi aşağı doğru aceleci adımlar attıktan sonra kağıt parçasını yakaladı ve avuç içlerinde buruşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fated. ✓
Short Story"bir daha asla." dedi yoongi kendi kendine, jimin'in küllerini okyanusa dökerken. "bu sonuncu olacak." © atlantis_princess 2017 yoonmin fanfic'i.