üçüncü bölüm

1K 169 2
                                    


Müşterileri ile plansız bir toplantıda sıkışmıştı Yoongi, dikkatini, başarılı bir şekilde kaybetmiş olduğu, gereksiz bir şey için tartışan çiften çekti ve gözlerini telaşlı bir şekilde duvarda yükseğe asılmış olan saate kitledi. Kısa kesilmiş ve temizlenmiş tırnaklarla süslenmiş parmaklarını, masanın ahşap yüzeyine sabırsızlıkla vuruyordu, zihni tüm önemsiz istekleri ve şikayetleri zaten geçmişti ve şimdi de biricik insanlarla beraberdi.

"—sshi, Yoongi-sshi! Dinliyor musunuz?"

Yoongi karşısında oturan takım elbiseli adama tekrar odaklanmak için kendine geldi. Yoongi'nin dikkatini çekmek için ileriye doğru eğilen karısı, kazara ağır dekoltesini masanın üzerine saçmıştı.

"Mutfağı genişletebilir misiniz ve—"

"Hayır hayır hayır, mutfak zaten yeterince büyük." Kocası sözünü kesti.

"O zaman en azından yatak odasına daha büyük bir gömme dolap yapın." Kadın pazarlık yapıyordu.

"O kadar büyük bir dolaba ihtiyacın yok. Bizim ihtiyacımız olan şey—"

Avuç içlerini masaya vurarak, çifte, dudakları birbirine sıkıca bastırılmış bir şekilde gülümseyerek baktı Yoongi. "Siz ikiniz her şeyi sonuçlandırdıktan sonra daha fazla konuşmaya ne dersiniz?"

"Ah, ama—"

"Geç oluyor." Yoongi dişlerini gıcırttattı. Sesin bu kadar keskin çıkmasını asla istemezdi ama onun da sabrının bir sınırı vardı. "İstediğiniz zaman konuşabiliriz, isterseniz yarın gelip beni görebilirsiniz. Ama hava kararıyor ve eminim ki siz de eve gitmeye heveslisinizdir. Birbirinizle daha fazla konuşun ve ortak bir fikri kabul ettiğinizde bana bildirin," dedi soğukkanlılıkla.

"T-tabii ki, haklısınız. Bi-bizim bunu düşünmek için daha fazla zamana ihtiyacımız var." Kadın başını salladı, gözleri Yoongi'den eşine doğru kayarken titriyordu. Mimarın soğuk sesi, omuriliğinden aşağı doğru bir titreme göndermişti ve saatin Yoongi'nin ofis saatinden 2 saat geç olduğunu daha yeni fark etmişti. "Gitmeliyiz tatlım." Bilmiş bir şekilde başını sallayan kocasını dürttü.

"Ve bir daha ki sefere lütfen önceden arayın," diye hatırlattı Yoongi, çift ayrılırken.

"Arayacağız. Yakında görüşürüz," diye veda etti adam.

Kapının kapanmasıyla, Yoongi dönen sandalyesinden fırladı ve sandalyesinin etrafına sarılmış ceketini almadan önce dizüstü bilgisayarını çantasına yerleştirdi.

Tüm ışıkları söndürdükten sonra, ofisten ayrılmadan hemen önce saate bir kere daha baktı.

Öğleden Sonra 7:05. Lanet olsun. 9-5 çalışma saati için çok fazlaydı.

fated. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin