Akşam yemeği yalnız ve bayattı. Yoongi tek renkli ofisinde, her ısırdığında daha da zorlaşan soğuk hindili sandviçi dışında yalnızdı.Mesai saatlerinde ofiste kalmaktan nefret ediyordu, ama kalbinin hatırına, yapılması gereken şey buydu.
Dün geceden pişmanlık duyuyordu. Dün gece asla olmamalıydı. Çalışma odasında kalmalıydı. Dışarı hiç çıkmamalıydı.
Ağlayan Jimin, onun en büyük zayıflığıydı, zayıflığı ve hep zayıflığı olacak. Bunu biliyordu ama yine de...
Neden oturup dinledi? Neden sarılmama karşılık verdi?
Kahraman olmaya çalışmanın ya da Jimin'i tavlamaya çalışmanın bir anlamı yoktu. Jimin yeniden düşüyorken yoktu... ona düşüyorken.
En çok değer verdiği şey buydu. Jimin'in sevgisi.
Ve bu sabah, genç olanın ona olan bakışından, Yoongi anlamıştı...
İsteksizce, kendini ofisine kilitledi, her şeyi yaptı ve hiçbir şey yapmadı. Saat her zamankinden daha yavaş geçiyor gibi görünüyordu ve eve gitmek için endişeli olmasına rağmen gidemedi. Sınırlı temas, kendini yaklaşmakta olan uçurumdan düşmekten kurtarmanın tek yoluydu. Jimin'e bir hafta diye söz vermişti ve çoktan dördüncü günlerindeydiler. Sadece 3 gün kalmıştı... en azından bu kadar dayanabilirdi... öyle umuyordu.
Saat 10'a çeyrek kala eve geldiğinde, Yoongi yavaşça merdivenlerden yukarı çıkarken geç olanla karşılaşmamayı diledi. Bu noktada, günlük 'eve hoş geldin' karşılaması ve günlük konuşma bile tehlikeli olarak sayılıyordu.
Neyse ki, herhangi bir karşılaşma olmadan Yoongi odasına ulaşmayı başardı. Stresli günün yorgunluğuyla, Yoongi tembel bir şekilde daha rahat kıyafetler giydi.
Ne kadar yorgun olsa da, Yoongi yatağının yanından geçti ve balkonun kapısına doğru yürüdü. Eve gelirken, yıldızların bu gece ne kadar güzel olduğuna dair zihinsel bir not almıştı. Seul gibi kirli bir şehirde, yıldızlı manzaralar çok nadirdi. Beklenti ile perdeleri açarken, stresini azaltacak rahatlatıcı yıldızları görmeyi umdu.
Ve gerçekten, onu selamlayan manzara çok güzeldi. Hayır. Nefes kesici daha iyi bir kelime seçimiydi.
Yıldızlar çok fazla olmalıydılar. Parlak olmalıydılar. Fakat onlar şu an Yoongi'nin en az endişelendiği şeylerdi. Çünkü şu an, gözlerini dolduran tek şey balkonunu kaplayan yalnız parlak bir yıldızdı.
Gevşek kemerli pantolon ve beyaz pamuklu uzun kollu giymiş olan Jimin, çimento balkonunun bir köşesinden diğer köşesine zıplayıp duruyordu. Ayakları çıplaktı ve aynı zamanda ne zaman parmak ucunda dursa çok güzel bir şekilde kavisleniyordu.
Giydiği şeyin boyun kısmı çok genişti, boynunun solukluğunu ve ayın ışığını yansıtması için köprücük kemiklerini açığa çıkarıyordu. Onun silueti tek başına bir sanat eseriydi. Her kıvrımı yumuşaktı ve henüz tanımlanmamıştı, Jimin'in inanılmaz esnekliği, zaten güzel şekillendirilmiş vücudunun akıcılığına katkıda bulunmaktan başka bir şey yapmıyordu.
Yoongi, gözlerinin gördüklerini kaydedemediği için öküzün trene baktığı gibi bakmaktan başka hiçbir şey yapamadı.
Bunun asla olmayacağını düşünmüştü.
Jimin onun için dans etmeye söz verip sadece birkaç gün sonra ayrıldığında, Yoongi sözünü unuttu, ve onun sevgilisiyle birlikte öldüğüne kendini ikna etti.
Ama Jimin sözünü tuttu. Her zaman tutardı.
Parmak uçlarına kadar titreyen Yoongi, sadece orada dikildi ve baktı. Cam kapının kalın katmanından bile bakışları hararetli olmalıydı. Çünkü Jimin birden bire hareketinin ortasında durdu. Hızla başını çevirerek, gözlerini büyüğüyle buluşturmak için etrafına bakındı.
Yıldırım hızlı refleksi ile, Yoongi perdenin desenli kumaşını kaptı ve hızla çekti.
Lanet olsun. Beni gördü. Yoongi içten bir şekilde küfretti. Temastan kaçınmak için bu çok fazla, Yoongi. Gerçekten harika bir şekilde batırdın. Sızlandı.
Beklendiği gibi, hiçbir şey göründüğü kadar kolay değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fated. ✓
Short Story"bir daha asla." dedi yoongi kendi kendine, jimin'in küllerini okyanusa dökerken. "bu sonuncu olacak." © atlantis_princess 2017 yoonmin fanfic'i.