dokuzuncu bölüm

883 164 7
                                    


Çalışma odasına kapanmış bir şekilde, evli çiftin isteklerini tatmin edecek bir şeyler çizmek için beynini zorluyordu Yoongi. Çift olduklarını düşünmek bu kadar zor olmamalıydı ve çiftler genelde eşleşirlerdi. Ama bu çift, özellikle de ona, cehennemi yaşatıyordu.

Taslağına odaklanmış ve dalmış olmasına rağmen, dışarıda yankılanan küçük sızlanmaları kaçırmadı. Jimin'in gülüşlerinin ve kıkırdamalarının farklı versiyonlarının hepsini ezberlemişti, o yüzden tabii ki genç olanın ağlayışlarının sesini de biliyordu. Ve birkaç saniye içinde, Yoongi odasının dışına çıktı, hafif adımları onu kapının önünde çömelmiş genç olanın bedenine doğru götürdü.

Işığı açmaya bile tenezzül etmeden, Yoongi, Jimin'in önüne eğildi, parmakları diğerinin titreyen yüzüne doğru süzüldü ama dokunamadı.

"Ö-özür dilerim, r-ahatsız etmek i-istememiştim." Jimin, diğeri tarafından susturulmadan önce özür dilemeye başladı.

"Neden ağlıyorsun? Ne oldu?" Yoongi nazikçe sordu, eli, nihayet genç olanın göz yaşlarını silmek için cesaret bulmuştu.

"H-hiçbir şey, önemli değil. Sadece kötü bir gün."

"Anlat bana."

Jimin, Yoongi'ye tereddüt eder gibi baktı, ışığın yetersizliği, onun sadece büyüğünün yüzünün puslu ana hatlarını görmesine izin veriyordu. "Dinleyecek misin?"

"Kulaklarım sende."

Ve işin garibi, Jimin'in duvarlarını yıkmak için duyması gereken tek şey buydu.

Yanlış giden her şeye değinerek, çekingen bir şekilde gününü anlatmaya başladı. Yoongi'nin düzenli bir şekilde başını sallaması, sessiz 'mhm'lamaları, anladığını belirten 'anlıyorum'ları, Jimin'i sadece rahatlatıp, anlatması için daha fazla teşvik ediyordu. Ve böylece Jimin hatalarını, kusurlarını, iç kargaşasını, pişmanlıklarını anlattı. Onu boğan, omuzlarındaki hayali yük, boğazındaki ve ayaklarındaki halat ve ağzının üzerindeki bant hakkında konuştu. Ve daha sonra da ailesi hakkında konuştu. Onun için büyük umutları olan sevdiği insanlar... Hak etmediğini düşündüğü halde onu seven ve ona inanan insanlar...

"Çok başarısızım. Bir hayal kırıklılığıyım. Hiçbir şeyi doğru dürüst yapamıyorum." Jimin , dizlerini göğsünün daha yakınına çekip başını çarprazladığı kollarına yaslarken mırıldandı.

"Park Jimin, sen bunların tam tersisin."

"Hyung, anlamıyorsun, yeterince iyi değilim. Hayatım boyunca hep böyle oldu."

"Seni yeterince iyi tanıyorum, velet. Sen yeterli miktardan daha fazlasısın, beni sorgulama."

"Çok emin duruyorsun." Jimin, koluna doğru fısıldarken şaşkındı, biraz garip hissediyordu ama iltifat aldığı için de mutluydu.

"Beni dinle. İyi olduğunu kanıtlamak için başkalarının onaylamalarına ihtiyacın yok. Sadece elinden geleni yap ve kendini çok zorlama."

"Ama bazen benim en iyim yeterli olmuyor hyung."

"Ve bu tamamen normal. Kimse mükemmel değildir, Jimin. Kendinle memnun olmayı öğrenmelisin."

"Bu... zor olacak."

"O zaman bebek adımları at. Aceleye gerek yok."

Jimin'in omuzları, Yoongi'nin söyledikleri üzerine gevşedi, en azından daimi olan gerginliği yok olmuştu. Büyük olanın ses tınısında o kadar sakinleştirici bir şey vardı ki, Jimin bu sıcaklıkta, aradığı kesinlik ve güvenlik duygusunu buluyordu. Melodramatik, hatta itici görünebilir, ama şu anda Jimin, Yoongi'ye tüm hayatıyla güvenebilirdi. Kelimelere dökemiyordu, ama diğeri, onu çok güvende hissettiriyordu. Öylesine güvenli ve doğru hissettiriyordu ki açıkça bunu belirtemiyordu bile.

Ve içgüdüsel olarak, barınak ve sıcaklık arayan soğuk bir hayvan gibi, Jimin kendini büyüğüne ulaşmak için ortaya çıkardı. O kadar uzağa gitmesine gerek yoktu, Yoongi tam orada, bir el uzaklığındaydı.

Tepki veremediği için, Jimin göğsüne sokulup kollarını beline sımsıkı dolarken, Yoongi sadece dilini ısırabildi. Jimin'in açık kahverengi saçlarından yayılan tanıdık kokusu etrafa yayılırken, kafası, Yoongi'nin çenesinin altına mükemmel derecede oturmuştu.

Bütün kurallarına ve sağduyusuna karşı çıkan Yoongi, Jimin'e yer açmak için bacaklarını açtı ve çocuğa uzanmak için kollarını daha da çok uzattı. Jimin açılan alana rahat bir şekilde sokulduğunda, Yoongi bacaklarını kırdı ve genç olanın kıvrılmış bedeninin etrafına yarı bir duvar oluşturdu.

"Bebek adımları..." dedi Jimin birden bire, sesi kısık bir fısıltıdan ibaretti. "Sanırım öyle yapmayı deneyeceğim."

"Yap bakalım." Yoongi cesaret verdi.

"Ve eğer düşersen, seni yakalamak için orada olacağım." diye eklemek istedi. Ama tabii ki, Yoongi bunu sesli bir şekilde söylemedi.

fated. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin