"Uhm, şu an depozito için yeterli param yok." Jimin ayağını endişe ile yere vururken açıkladı. "Ama söz veriyorum, yakında tamamlayacağım.""Kendine sakla," dedi soğuk bir şekilde Yoongi, üst kata giden merdivenin ilk basamağında duraksamıştı. "Şu an için odayı kullanabilirsin ama sana kiraya vermeyeceğim. Ne yapman gerekiyorsa yap ve başka bir yer bul. Bir hafta içinde çıkmanı istiyorum."
Başka bir şey söylemeden merdivenleri tırmanmaya başladı, spor çantasının Jimin'e sürtünme sesi, genç olanın onu yakından takip ettiğini gösteriyordu.
İkinci katta, birbirinin yanında olan 2 yatak odası ve bir tane de banyo vardı. Yoongi sol köşedeki odanın kapısını açarak isteksiz bir şekilde Jimin'e onu takip etmesini işaret etti.
"İçeri girebileceğin tek oda burası. Yatak odama ya da alt kattaki çalışma odama girme. Burada her şey olmalı; çarşaf, yorgan, yastık. Banyo koridorun sonunda. Sıcak su için kolu sola çevir. İşte bu kadar." Yoongi bitirdiğinde, gözleri her şeyi gizlediğinden emin olmak için odada gezindi.
Jimin, neden bir yabancının kendi evinde onun ücretsiz kalmasına izin verdiğini tam olarak bilmiyordu ama yine de minnettardı. Birkaç gün içinde bir yer bulup gidebilmeyi umuyordu. İnsanlara borçlu olmaktan hiç hoşlanmıyordu.
"Çok teşekkür ederim," dedi Yoongi'ye ciddi bir şekilde. "Söz veriyorum, evinizi kirletmeyeceğim ya da bir şeyinizi çalmayacağım. Ama iletişim bilgilerime ihtiyacınız olursa numaramı verebilirim ve ah—"
"Sorun değil. Bundan endişelenmiyorum. Sadece çok fazla ses çıkarma." Yoongi odadan çıkarken elini salladı.
"Ben Jimin bu arada!" O odadan çıktıktan sonra Jimin gecikmiş bir şekilde bağırdı. "Park Jimin." Yoongi ona döndüğünde, tekrar etti.
"Ben Yoongi."
"Size hyung desem sorun olur mu?" diye sordu Jimin masumiyetle. Durum göz önünde bulundurulduğunda, büyük olanla arasını iyi tutmak istiyordu.
"Sana ne uyarsa."
"O zaman iyi geceler Yoongi hyung." dedi Jimin, yüzünde bir gülümsemeyle.
Yoongi yanıt olarak hafif bir şekilde 'mhm'layarak cevap verdi, ama uzaklaştıkça, göğsünün içindeki düzensiz gümbürtünün belirginleştiğini fark etti.
Yoongi hyung...
Bu sözleri en son duyduğundan beri çok uzun zaman olmuştu ve itiraf etmek istemese de, sesini özlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fated. ✓
Short Story"bir daha asla." dedi yoongi kendi kendine, jimin'in küllerini okyanusa dökerken. "bu sonuncu olacak." © atlantis_princess 2017 yoonmin fanfic'i.