Alt dudağı, sürekli ısırmasından dolayı şişmiş, parmak boğumları, yumruklarını çok sıkı tuttuğundan dolayı bembeyaz olmuştu; Jimin, patronundan acımasız uyarılar alırken sadece başını aşağıda tutabiliyordu. İşe geç kalmak istememişti; ama okul ofisinde yakalanmak, günlük hayatta planlanan bir şey değildi.Dans pratiği de çok iyi gitmemişti. Yaptığı hatalar sayısızdı; burada ayağın kaysın, burada ritmi kaçır, sadece vücudu müzikle uyumlu değildi, aklı da hayatın oyalamalarıyla çok fazla meşguldü.
Dans takımından gelen hayal kırıklılığı iç çekişleri ve sinirli bakışlar, onun sadece her an devrilmeye hazır, çok yüksek olan endişe listesine ekleniyordu.
Takımından özür dilemek zaten yeterince yorucuydu, ama finansal yardım memuru ile konuşmak daha da yorucuydu. Görünüşe göre işler her zaman yanlış yerleştiriliyor, kayboluyor ya da sözde güvenli kanıt sistemi tarafından işlenirken yok oluyordu. Zaman geçiyordu ve Jimin, restorandaki vardiyasının 10 dakika içinde başlayacağı gerçeği üzerine ayağını stresle yere vururken, resepsiyondaki kadın, zaman kavramını daha önce hiç duymamış gibi sakızını çiğniyordu.
Ne yazık ki Jimin için zaman, patronunun derinden ciddi olduğu bir şeydi ve bu yüzden 30 dakikalık bir gecikme, fazladan bir iş saatine dönüşüyordu. "Verimlilik kaybını telafi etmek için," derdi patron.
Otobüs durağı saat 10'da çalışmayı keserdi ve tüm gün boyunca yaşadığı talihsiz olayların trendini takip ettiğinde, Jimin son sürüşü birkaç dakikayla kaçırdı.
Taksi çevirmek için çok tutumluydu, o yüzden eve giden 45 dakikalık, uzun ve zorlu bir yolculuğa karar verdi.
Yoongi'nin kapısının önüne 11'e 5 kala ulaştığında, Jimin ses çıkarmamak için elinden geleni denedi. Kapı tokmağını dikkatli bir şekilde çevirerek, kapıyı kapattığından beri tuttuğu nefesini serbest bırakırken eşikten geçti.
Ve bir şekilde, sonunda evde olma ve bugün ile birlikte günü bitirme hissi, yorgun vücuduna sıcak bir rahatlama dalgası gönderdi. Gülmek istiyor, ne kadar zorlu ve can sıkıcı olsa da bu günü atlattığı için kendini övmek istiyordu. Ama Jimin, midesindeki düğüm çözülüp, sıcaklık, vücudunu tırmanıp gözlerinden aktığında, kendini kapıdan aşağı kayarken buldu.
"Tanrım, bu da—" diye fısıldadı, avuç içleri gözyaşlarının damlacıklarını yakalamak için yukarı bakıyordu.
Jimin, bir tane kötü gün için ağlayacak kadar zayıf değildi. Ancak zamanla yavaş yavaş biriken çaresizlik, hayal kırıklığı ve hoşnutsuzluğun ezici duyuları, onu, kendini suçlarken dizlerinin üzerine düşürmüştü.
Gözyaşları, göğsünden yayılan eşi benzeri görülmemiş ısı dalgasını ve sıkıntıyı hafifletmeye yardım ediyor; bütün gün onu, sıkışmış ve üstüne yük binmiş şekilde hissettiren şeyleri yakıp geçiyordu. Zorlukla havayı solumaya başladı, bugün ilk kez nefes alıyormuş gibi, uzun uzun nefes alıyordu ve bir şekilde, bu doğru gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fated. ✓
Short Story"bir daha asla." dedi yoongi kendi kendine, jimin'in küllerini okyanusa dökerken. "bu sonuncu olacak." © atlantis_princess 2017 yoonmin fanfic'i.