9. kapitola - Útok

152 15 1
                                    


„Sú to dvojičky?"

„Nie."

„Akú majú spojitosť?"

„Ako vieš, že majú spojitosť?"

„Takže majú."

„No a?"

„Ale..."

„Nevypytuj sa ma na takéto debility, lebo práve šoférujem toto auto a potrebujeme sa dostať čo najrýchlejšie na miesto, aby sme to zneškodnili, tak daj pokoj!" zavrčala nahnevane zamračene hľadiac na cestu. Dupla na plyn, až sa skoro Hajime slinou zadrhol. 


Keď boli na mieste v časti Minato v Tokyu, vybehli z auta a pokračovali pešo. 

Po chvíli spomalili a začali sa okolo seba obzerať. 

Začínal fúkať čoraz viac a viac silnejší vietor. V okolí nebolo nikoho. Všetko bolo spustošené, ľudia boli na bezpečnejších miestach. 

Asami zboku hľadela na okolie. 

Hajime sa od nej len o kúsok vzdialil a s prižmúrenými očami hľadel do neznáma.

„Prekvapenie!" spoza Hajimeho chrbta sa vynoril protivník, ktoré ho v momente začal škrtiť. Mladý chlapec vypleštil oči a snažil sa z toho čo najrýchlejšie dostať. 

Keď mu Asami bola na blízku, za nohu ju schytil ďalší muž, ktorý ju od nich odhodil čo najďalej. 

Asami dopadla na zem, až jej vyhŕkli slzy. Nemohla sa hýbať. Akokoľvek sa snažila, nemohla sa hýbať. 

Hajimemu dochádzal kyslík a bol čoraz slabší a slabší.


Ichiro a Hikaru sa nachádzali na kraji Tokya. Situáciu mali spočiatku pod kontrolou, no sily boli príliš vyrovnané. Bojové techniky celej skupiny boli na veľmi vysokej úrovni, ale to neznamená, že protivník nebol na tej istej, dokonca na vyššej. 

A čo tieto dvojičky prekvapilo? 

Bojujú s dvojičkami ženami, ktorým by najradšej vytrhli jazyk. Na to, že sú ženy, majú ohromnú silu. Z časti by sa to dalo porovnať s Asami, ale tá pri boji zbytočne nerapotala.


Tatsuo a Kohaku, ktorí sa nachádzali v Chyiode v Tokyu, to nemali tiež jednoduché. Mali protivníkov muža a ženu, ktorí mali zaujímavé sfarbenie očí. Červená farba v rôznych odtieňoch. Akoby im svietili oči. Ale najhoršia vec bola tá, že ich bojové techniky boli takmer rovnaké a dokonca vylepšené ako tie ich. A po čase každému dochádzajú sily.


Erin a Satoshi, ktorí už boli na odchode z Shinjuku v Tokyu, boli jediní, ktorí svojich protivníkov zvládli ľavou zadnou. Mali predsa typ B, ktorý patrí medzi najjednoduchšie typy. A začalo ich znepokojovať, že sa im ešte nikto neozval.


Asami sa snažila pohnúť, ale niečo jej v tom bránilo. Nemohla sa ani len pozrieť na to, ako je na tom jej kolega. 

Vysoký svalnatý čiernovlasý muž, ktorý mal jazvu cez oko až pri kútiku úst, sa uškrnul na Asami a začal sa pomaly prechádzať okolo nej. „Konečne ťa niekto skolil. Som rád, že sa mi dožičilo takej šance." 

Asami navreli žili na spánkoch a krku tak, akoby mali prasknúť. 

Hajime sa vytrhol zo zovretia, ihneď vytiahol katanu a zaútočil na svojho protivníka.

KillersTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang