5. kapitola - Boj

231 20 0
                                    

Protivník potichu vrčal a hodil sa o zem tak, aby sa dostal pod ňu. 

Erin ale včas zareagovala, skočila dopredu a ukončila tento boj švihnutím katanou. 

Asami sa medzi tým trápila z chrobákmi, no nič na nich nezaberalo. Polovicu tela jej zakrývala samá háveď. 

Čiernovlasý muž ju len s úškrnom pozoroval a prekrížil si ruky na hrudi.

„Asami! Pomôžem ti!" zakričal na ňu známy hlas. Otočila sa za hlasom a všimla si, že jej kolegyňa je už hotová. Len na to pokrútila hlavou. Pri jej otáčaní sa naspäť si všimla, že ostatní naokolo viedli tvrdé boje.

„Asami!" zakričal ďalší známy hlas, no tento krát mužský. 

Hajime už len videl, ako Asami vystrela vedľa seba ruku na znak, aby sa nepribližoval. Potom pomaly naklonila hlavu na bok a zatvorila oči. Žili jej začali postupne navierať čoraz viac a viac. Po chvíli pomaly otvorila oči, pri čom sa dúhovky začali sfarbovať do krvavo červenej farby. 

Jej protivník nechápal čo sa deje, no zovrel ruky do pästí a háveď začala konať. 

Nestihol to. Všetka háveď opadla a vrátila sa tam, odkiaľ prišla.

„Čo sa to..." nedokončil otázku a zamrazilo ho, keď sa objavila za ním. 

Začala potichu vydychovať z pootvorenými ústami. 

Hajime sledoval celú jej premenu. 

„Ty malá!" skríkol jej protivník neustále sa trasúc, rýchlo sa otočil a v pravej ruke držal katanu, v ľavej zas pištoľ, z ktorej v momente vystrelil.

„ASAMI!" zvreskol jeden z jej kolegov. 

Asami sa skrčila, pri čom ho potkla. Hneď na to sa presunula na druhú stranu, keď videla, že sa postavil na nohy. Znova ten istý kolobeh. Neustále spolu bojovali katanami, pri čom zakaždým bol počuť výstrel. Asami sa neustále ohýbala do všetkých strán a keď chcel katanou švihnúť po jej krku, naklonila sa dozadu a švihla katanou po jeho bruchu. Neobvyklá pozícia, ale účinná. 

Jej protivník sa rozzúril a keď jej išiel pištoľou vraziť, chytila mu ju. Prekvapene zažmurkal a jej chladný pohľad ho prinútil, aby sa jej pozrel do očí. Tak desivé krvavé oči. V tom vystrelil, no Asami sa otočila do ľavej strany. 

Hajime sa na to ďalej nemohol pozerať a pribehol k nej.

„Ďalší zmrd." Zahrmel protivník a namieril naňho zbraň. 

Asami zdvihla hlavu, naklonila sa dozadu, pričom dlaňami sa oprela o zem. Jej techniky boli iné ako ostatných.

„Chceš, aby som odbachol tvojho kolegu, ha?!" vyštekol na ňu zúrivo. 

Hajime len čakal, ako sa jeho kolegyňa zachová. 

Asami zdvihla časť svojho tela, nohami sa vo vzduchu odrazila a prerezala mu katanou krk. 

Čiernovlasý chlapec to ledva spozoroval. Neuveriteľná rýchlosť. V tom ho vytrhol z myšlienok jej pohľad. Boli k sebe tvárami tak blízko. Zmeravel a nevedel, čo robiť. 

Nakoniec očami zboku pozrela na ostatných a vrútila sa do ostatných bojov. 

Hajime pochopil, že majú pomôcť ostatným. Asami zozadu skočila na Tatsuovho protivníka a vrazila mu katanu do chrbta. Ten sa len uškrnul a pomaly ju v sebe otáčal. 

V tom ju niečie ruky chytili a posunuli dozadu.

„Schopnosť regenerácie." Vysvetlil jej červenovlasý chlapec a potom ju pustil. Medzi tým sa ich protivník zbavil katany a vstal. 

Hajime švihol po ňom zozadu, no v tom mu ju chytil a odhodil preč. 

Asami spolu s Tatsuom po ňom skočili a snažili sa ho trafiť. Nakoniec zacítila, ako ju niekto pritiahol k sebe. Zboku sa zahľadela na Hajima a očami prešla po jeho ruke, ktorou ju držal za pás. 

V tom sa s ňou otočil a Asami vletela rovno na protivníka, ktorý takmer nestihol odraziť jej útok. 

V tom sa k nej pridal Hajime a Tatsuo ho zamestnával vpredu. 

Po chvíli neúspešných pokusov ho Asami pritiahla k sebe, chytila jeho aj Hajima za ruku a oboma začala krútiť ako na kolotoči. 

Jej kolegovia to pochopili a keď boli dostatočne rozbehnutí, pustili sa a naraz skočili do protivníka, ktorého pevne zvierali. 

Asami spoza nich skočila na protivníka a katanu mu zaryla rovno do srdca. 

Protivník vypleštil oči a pootvoril ústa, z ktorých stihol vydať: „Mon-..štrum." a naposledy vydýchol. 

Tatsuo si vydýchol a s Hajimom ho pustili. Všetci traja vstali a keď sa otočili, všimli si, že ostatní postupne ukončovali boje.

„Výborne! Spoločnými silami ste to zvládli!" pochválil ich Haku nadšene a rýchlo im zatlieskal.

„Pozorovala som váš boj, je z vás skvelý tým." Poznamenala Erin s úškrnom, keď podišla k nim bližšie. Hneď na to začuli od ostatných chvály a vtipné narážky. 

Asami stála vzadu a jej oči sa začali vracať do pôvodnej bledomodrej farby. Keď sa jej žili začali vracať do normálu a jej oči boli pôvodne sfarbené, jej zoslabnuté telo padalo na zem. Ostatní sa pri tom za ňou rozbehli a Hajime s Tatsuom ju stihli včas zachytiť.

„Je priveľmi slabá na to, aby sa udržala na nohách, budeme ju musieť odniesť. Nemala meniť svoj stav." Povedal Tatsuo vážnym, ale zároveň zúfalým hlasom. Nerád vidí, keď niekto v ich týme trpí. Aj keď sa veľa krát pohádajú pre hlúposti.

„Odnesiem ju." Ozval sa jeden z nich a všetky pohľady sa zamerali na najnovšieho člena.

KillersWhere stories live. Discover now