Môj príbeh

1.9K 83 4
                                    

Dúfam ,že ste iní ako ostatní ,ako tí ktorí mi vzali rodinu a silu sa brániť, silu brániť tých na ktorých mi záleží.Presne pre to chcem aby ste poznali pravdu , ktorá je v dnešnej dobe vzácnosťou .
Narodila som sa dvom najmocnejším ľuďom aký kedy po zemi chodili : Renésmé a Orionovi ktorí za mňa položili život ...
...vlastne všetko čo sa stalo bolo len a len moja vina , a ja som sa bála postaviť tým ktorí ich zabili , ešte stále to bolí ...
Moji rodičia sa nepodobali žiadnym iným pamätám sa len matne na to ako vyzrali - ale viem že boli krásny ako nočná obloha ako rozkvitnutá lúka. Ale mali aj niečo viac , bola v nich iskierka tajomnej mágie ktorej sa obyčajný ľudia tak boja, lebo ju nevedia pochopiť.Ale oni boli iní - matka patrila ku starému rodu, strážcovia ich volali. Vedeli pochopiť mágiu ktorú skrývali živly a tak sa stalo že ich na koniec ovládli. Každý strážca bol jedinečný pretože každý bol v niečom jediný.Niektorí ovládali oheň, iní zas zem, vodu alebo vzduch . Podľa týchto základných odlišností sa delili do národov : ohňa, oblohy, zeme, vody, noci a dňa. Na čele týchto národov stál ich zástupca ale všetkým vládol kráľ.Apráve ním bola matka.
Otec bol v poniekiaľ inších pomeroch. Bol to artis , teda človek schopný premeniť sa na zviera. To na aké zviera sa bude meniť je vrodené.
A čo ja ? Ja kvôli mojim schopnostiam a moci nemám nič ...

Paní Severu ✓ Where stories live. Discover now