Podzemné mesto Reniyw

556 42 0
                                    

Hnala som sa lesom a len, len že som neminula dvere do podzemného mesta.
- Anore- vyslovila som a už sa predo mnou otvorili predtým neviditeľné dvere - tunel. Nemala som na výber, len skočiť.
Skočila som a skoro som sa rozbila o kameň  ktorý ma mal zastaviť aby som nespadla dolu do hĺbky. Opatrne som ho preliezla a zachytila som sa rebríka po ktorom som zliezla dole.
Reniyw sa nachádza na mieste kde bola pred tým podzemná
zásobáreň  vody. Voda však, po tom čo sa na tú zásobáreň zabudlo, vsiakla do zeme. Cez dutiny sa sem občas dostalo semeno stromu alebo neaký ten hmyz. Tak na dne, v úrodnej pôde začal rásť les. Nespočetné jazierka a tône zabezpečovali vlahu a dutiny s povrchu privádzali vzduch. Po čase sa sem dostali aj zvieratá a po nich to tu objavili Strážci/rebeli.  Z vrchnej steny sa sem spúštali korene stromov rastúcich na povrchu v ktorých sa občas zachytil neaký ten hviezdny kameň. Uprostred údolia sa na mohutnom stĺpe nachádza amulet víli Amony ktorý cez deň žiari čírim slnečným svetlom a zalieva ním údolie. V noci spolu s hviezdnými kameňmi zachytenými v koreňoch vytvárajú priam dokonalú nočnú oblohu. My sme sem doniesli oheň a ľad ktorí tu veľmi dobre vychádzali s ostatnými elementmi, často sa to nestáva.
Mala som dosť na ponáhlo, hneď ako som zliezla z rebríka už som sa pohľadom presúvala po rovine.V Reniyw svitalo, najprv sa amulet zablisol a potom zalial údolie jasným svetlom. Hviezdne kamene prestali svietiť a ja som sa rozbehla do doliny.
Dobehla som ku chrámu, kde sa práve učenci pripravovali na Reniywský súboj síl ( súťaž ktorej výherca dostane špeciálne kutú zbraň - elom / meč z diamantovej ocele ). Vtrhla som priamo do miestnosti kde sa práve cvičilo.
- majsterka Teran, ja ich ovládam, oheň,vodu, zem a nebo - vykríkla som. Teran nebola ako ostatné ženy, ona bola vysoká a od pohľadu silná. Mala dlhé červené vlasy spletené do vrkoča a na čele mala čelenku z pera fénixa. Oči boli žlto-oranžové a pery plné a jasno červené. Za opaskom nosila vždy dva dlhé, biele nože s pozlatenou rukoväťou. Mala červenú košeľu a nohavice, na nohách oranžové kožené čižmi. Takto sa obliekali len zástupci národov. Konkrétne bola zástupcom národu ohňa.
- máte voľno, kým sa nevrátim - povedala a jej hlas znel po miestnosti, rozbehla sa ku mne, chytila ma za ruku a odviedla ma na druhú stranu chrámu. V miestosti už čakali ostatní zástupcovia / spravidla to boli ženy :  Finne, voda
                                               Layse,zem
                                               Elen,vzduch
                                               Marry,deň
                                               Natiel,noc
- vie ovládať svoje schopnosti - povedala Teran a pozrela na mňa, akoby som jej vyvraždila rodinu.            
- k tomu dôjsť nemalo- ozvala sa Natiel
- niekto niečím narušil rovnováhu osudu a preto sa to stalo tak skoro - dodala a zamyslene na mňa pozrela. Vytiahla fľaštičku s nočou hmlou a vyliala ju okolo seba.
- volám ducha noci, môjho mŕtveho predka - povedala do hmli a tá sa začala formovať v mužskú postavu.
- moja paní, chce vedieť prečo je osud narušený? - opýtal sa dunivím hlasom. Natiel prikývla.
- presne pred tristo rokmi tento svet opustil Orion aj s Renésmé. Ich vrahyňa im po smrti vzala moc a predala ju svojej moci, teraz je konečne dosť silná na to aby zaútočila a zmietla zo sveta všetko dobré. Je blízko a stále vraždí aby naberala na sile, zozbierala všetkých lovcov a vytvorila tisícovú armádu. Vaše kráľovstvo je rozbité na dve časti . Ale spojiť ho dokáže len následník trónu, bez koruny a sili ju brániť. Za to že sa Janarine schopnosti objavili tak skoro, môže ona sama a osud ktorý jej do cesty vložil elfa. Ten narušil jeho priebeh, tým že jej napomohol objaviť to podstatné.
To čo spája nás všetkých. MÁGIA.- duch sa rozplinul a Natiel pozbierala hmlu naspäť do fľaštičky.
- toho elfa musíme nájsť, keby zomrel, všetko by sa vrátilo do starých koľají a my by sme prišli o Janarinu moc. - vyhlásila Elen. Všetci prikývli.
- a ja som za to aby sa Janaro naučila Wernealey/ tanec sily.- povedala Layse a ukázala na mňa.
- Layse, to nebude také jednoduché. Spomeň si že nehovoríme o jednej schopnosti ale o miliardách ešte nepreskúmaných a ďalších miliardách známich. Toto nebude ani náhodou ľahké, Wernealey je ťažký naučiť dieťa obyčajné. Pamätáte koľko to trvalo u Renésmé? A toto bude sto násobne také.- povedala Marry na jeden nádych. Layse sa vytratila, asi išla hľadať Arona a spol.Už som sa naňho tak nehnevala, odpúšťať som vedela naozaj majstrovsky ...


Paní Severu ✓ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora