Zavrela som oči a pomaly som sa zmierila s tým že proste zomriem. Ale vtedy som pomyslela na rodičov.
Nadýchla som sa, ale neotvárala som oči. Zacítila som na sebe ostré pohľady iných. Otvorila som oči. Vedľa mňa bolo všetko pokryté hrubou vrstvou snehu, všetci lovci boli uväznení v ľade.
- hlavne kľud a nevystraš sa- povedala ustráchane Teran, ktorá stála vedľa mňa. Vedela rovnako dobre ako ja, že keď stratím kontrolu nad mojou mocou, sa ľad rýchlosťou blesku roztopí a my budeme stratení.
Zhlboka som sa nadýchla a sústredila som sa na sneh podomnou.
Snažila som sa nerozptiľovať ostatnými, ktorí rozbíjali ľadové sochy. Trvalo to večne a ja som sa nevedela dočkať. Keď už to vyzeralo, že už, už stratím kontrolu, prišla ku mne návšteva ktorú som absolútne nečakala. Predomnou sa zjavil Arye.
- Aron sa ti chce ospravedlniť, vieš že to nebolo schválne, že? - prihovoril sa mi. Vrhla som sa na ňho a objala som ho.
- mne? A ospravedlňovať sa? Za čo ? Ja by som mala ďakovať! - povedala som. Vedela som že to ako som to tam vysypala mi pomohlo k mojim schopnosťiam. Nehnevala som sa a ani som si neuvedomila ,že sochy sú úplne vporiadku aj bez môjho prehnaného sústredenia. Otočila som sa, ale to už ma objali všetci naraz.
Zasmiala som a snažila som sa vyprostiť s ich objatia, nakoniec ma pustili. Pomohli nám porozbíjať sochy. Finne rozbitý ľad nechcela dať do jazierok a ani do riek, mala ma to dobrý dôvod. V ľade teraz bola čierna mágia, mohlo by sa ľahko stať, že by po tom jazierka a rieky zatopili Reniyw. Ľad sa musel zbaviť aj zbitkov čiernej mágie.
Na to slúžia hviezdne kamene.
Ale teraz som si spomenula, že vy vlastne vôbec neviete prečo Reniw a súčastne s ním aj rebeli existujú. Tak to teda poviem po pravde a od začiatku.Presne pred tisícimi rokmi na trón usadol nový kráľ. Bola to žena, čo bolo vtedy nepriateľné.
Ale ona bola tá, ktorou mala byť a niektorí s tým neboli zmieraní ani po tom, ako spravila so strážcov niečo viac. Po tom, ako podoprela náš druh celou svojou silou a pozdvihla ho k lepšiemu. Tých ľudí stále ubúdalo a všetci si kráľovnú začali vážiť a mať ju radi.
Po sedemsto rokoch jej vlády ostal jediný strážca ktorý ju však s celej duše nenávidel .
Keď ju zabili aj s jej manželom a ( údajne) dcérou, zasadol na trón a násilím si vynútil rešpekt.
Viacerým sa jeho vláda nepozdávala, medzi nimi boli aj terajší zástupci národov a páni lesov. Akurát vtedy sa do hlavného mesta dostala ďalšia strážkyňa. Mohla mať tak pätnásť a už sa ujala miesta kováča. Kráľ sa na ňu od začiatku zameriaval a keď sa z nej vykľula Renésmina jediná dcéra, čo z nej robilo následníčku trónu a po otcovi paní Severu, nechal ju vyhnať. Jej povstalecké názory a podmety na vzburu však pretrvali. Vzburu viedla Teran a polku strážcov vtedy dostala zo spárov kráľa. Tak vznikli najobávanejšie nočné mory kráľa, REBELI. Reniyw nebolo jediné povstalecké mesto, ale poďľa rozprávaní bolo nemožné nájsť, čo i len jeden zo štrnástich vchodov. Bolo vterajšími prostriedkami nedobiteľné.Tak, teraz to viete a ja môžem písať ďalej.
Pomaly sme odchádzali z bojiska a rozprávali sme sa. Dozvedela som sa, že Aron hneď ako som vybehla do lesa za mnou bežal a hľadal ma dve hodiny.
- Úúúú, Aron sa nám zamiloval - jačal tam Nick.
Mala som síce chuť mu rozbiť nos, ale mal šťastie.
Arye ho drgol do ramena, aby si konečne všimol môj vraždiaci pohľad.
Usmiala som sa a drgla som ho naspäť ku Aryeovi. Chvíľu sme si ho drgali medzi sebov.
- ale nooo, to bolo myslené inak. - smial sa Nick a odtláčal nás od seba.
- no ako ? - pridal sa Aron s úsmevom.
- ta tak, nijako- povedal a pobehol do predu aby sa zbavil nášho drgania.
Zasmiali sme sa a zamierili rovno do tunela vedúceho do Sienner.Sienner- planina v juhovýchodnej časti pevniny, už cez tridsať rokov je pod nadvládov lovcov.
Počet kolonií lovcov je záhadou už desať rokov. Kolónie sú večšinou maskované splívacím zaklínadlom, ale objavujú sa aj nemaskované.
Počet lovcov na planine je neznámi, stále. Je známi len jediný prípad kedy sa strážca dostal živý z väznice v Sienner. Ten môj ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Paní Severu ✓
Fantasia,,nemôžeš mi stále odporovať,raz ti dojde sila a padneš ako tvoji rodičia ! " rozkričala sa Eryin. ,, Nie, ja nie... ⬇⬇⬇ Som Janaro, Gira Janaro. Netúžila som po moci a sile ,ale mám ich a stratila som kvôli nim všetko. Na začiatku som poznala l...