Jeho vydesený pohľad bol pre mňa niečo ako odmena.
- tak ešte raz, ja nešpehujem.- povedala som pokojne. Pustila som tyč a vyšla som von.
Hustú tmu občas preriedili svetlá fakieľ, mala som potrebu sa vytratiť. Aspoň na chvíľu. Mimo svetlá fakieľ,mimo svet elfov. Do lesa, či som chcela a či nie, bola som vlk. Vlk ktorý už týždne živoril bez lovu a koristi. Ani som si neuvedomila ako, ale už som bola na love. KONEČNE. Do nosa mi udrel pach potencionálnej koristi - mladý srnec. Nechala som sa viesť čuchom a opatrne som našľapovala aby som ho nevyplašila. Na neštastie som zistila že naňho má zálusk aj niekto iný. Oproti mne sa zjavila medvedica s čiernou srsťou. Grizli.
- kto ho zabije, tomu patrí! - zavrčala som
Obe sme sa vrhli za už vyplašeným srncom. Rútila som sa lesom a medvedica do mňa narážala. Niekedy som sa jej uhla, inokedy som nárazu musela čeliť.Preskočila som spadnutý strom a predbehla som ju. Skočila som na srnca a presným zakusnutím do krčnej tepny som ho zabila. Medvedica dobehla za mnou a zklesle zabručala.
- na - povedala som a pristrčila som ku nej srnca.
- to nie,si hladná a ja si vystačím s ľudskou potravou- povedala a sklonila hlavu. Vtedy mi došlo, že je artis ako ja.
- ty si artis, ja som artis nuž sa podelíme.- povedala som a spolu sme sa pustili do jedla. Mäso bolo mäkké a jemné, tak toho zo srnca veľa neostalo.
Keď sme dojedli obidve sme sa premenili. Dozvedela som sa že medvedica sa volá Eisha a je z mestečka Reniyw. Reniy je niečo ako povstalecká základňa pre tých čo sa vzopreli arogantnému,sebeckému a mocou posadnutému kráľovi, ktorý neprávom zabral moje miesto. A áno povedala som MOJE, lebo som podľa starých zákonov kráľovná. Ibaže skôr než som proti jeho vláde stihla niečo podniknúť, vyhlásil ma za vlastizradkyňu a vyhnal ma. V Reniyw ma prijali a vychovali zo mňa poctivého rebela. Tam som dostala aj moje tretie meno : Verly - vzbura ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paní Severu ✓
Fantastik,,nemôžeš mi stále odporovať,raz ti dojde sila a padneš ako tvoji rodičia ! " rozkričala sa Eryin. ,, Nie, ja nie... ⬇⬇⬇ Som Janaro, Gira Janaro. Netúžila som po moci a sile ,ale mám ich a stratila som kvôli nim všetko. Na začiatku som poznala l...