16• C s a k e z t n e

2K 121 6
                                    

-Akarod, hogy megmutassam?
Erre csak bólintottam talán nem ez volt életem legjobb választása.....
-Achilles csókolj meg!
Ach meg oda is ment és tette is amit a nő mondott. Életem egyik legnagyobb hibája volt, hogy odanéztem. A nő ott smárolt előttem Achillessel. Bennem egy világ tört össze. Már csak azt vettem észre, hogy a könnyeim is kicsordultak a szememből. Csak most esett le, hogy ismeretségnél kezdtem többet érezni iránta amit talán nem kellett volna. A nő meglátta, hogy én ott a cellában sírok és abbahagyta tevékenységét és egy gúnyos mosollyal felém fordult.
-Nézd csak Achilles azt hiszem volt egy titkos rajongód.
Ekkor Ach is felém fordult semmi érzelem nem volt látható az arcán és a szeméből se lehetett semmit kiolvasni. Sofi szakította meg bájcsevejünket:
-Te állnok kis.....
-Nyugodtan hordj el mindennek, de ő akarta annyira látni. Hát most megízlelhette, hogy Achilles bármit megtesz nekem amire kérem. Ugye Achilles?
Erre a fiú még mindig engem nézve, bólintott egyet. Ami nálam még pár könnycseppet követelt. Ezután a sárkány elment Achhal, egyedül hagyva minket. Olyan tehetetlennek éreztem magam, nem tudtunk kiszabadulni egyenlőre sehogy se. Amíg haditerveket eszeltem ki addig Sofi kikérdezte Ryant arról, hogy milyen vizsgálatokat akarnak velünk csinálni. A fiú elmondott neki mindent, hogy egy orvosi felszereléssel ellátott szobába vezetnek be bennünket ahol először vért vesznek tőlünk, majd ha megfelel a vérünk a kísérlethez akkor másnap megkell küzdeni egy másik farkassal és ha nyertél akkor még pár vizsgálat után olyan leszel mint Ach, ha pedig veszítesz meghalsz. Ryan ugyan nyert de ő rendesen kapott az ellenfelétől az elején így nem bizonyult olyan erősnek mint amilyet elvártak volna tőle. Így került ide. Sofi bekötözte a sebeit a ruhájából tépett kis darabokkal. (Szerencsére egy hosszú pólóba jött így sok darabka lehetett belőle.) Este felé járhatunk már amikor Achilles jött be. Nem akartam felnézni, de mentás, férfias illata még mindig érezhető volt rajta így tudtam, hogy ott áll cellám előtt. Egyszer csak mély hangján megszólalt:
-Holnap a két lány vizsgálatra megy értve vagyok?
-Igen.-mondta Sofi.
-Te is értetted Pindúr?
-Jah sajnos.- mondtam még mindig a földet tanulmányozva.
Láttóterembe két sportcipő tért be aminek a gazdája legugolt elém és a szemembe nézett.
-Szeretem ha a szemembe néznek miközben hozzám beszélnek. Szóval mit is mondtál?
-Azt, hogy értettem.-néztem bele gyönyörű szemeibe.
-Reméltem is mi belleza.
Fogalmam sincs mit mondott de egy féloldalas mosoly után elsétált előlem és elment. Én csak magam elé kémlelve néztem a gyönyörűséges padlót. Pár szót tudok Ach anyanyelvén de ez a szó nem tartozik hozzájuk. Odafordulok Sofiékhoz akik egy mosollyal próbálnak megnyugtatni. Eddig arra jutottunk, hogy valahogy ki kéne deríteni merre tartják a kulcsokat és ha visznek el a vizsgálatra akkor megszökünk és Ryant is kihozzuk csak akkor Achillest lenne nehéz elhozni innen. Ryan azt ötletelte ki, hogy valahogy Achot kéne visszatéríteni régi önmagához, de Sofival megmondtuk, hogy ezt lehetetlen lenne végrehajtani. Ryan ekkor akart mondani egy ötletet ám egy hangos csörömpölést hallottunk majd egy cifra káromkodás után valaki lekapcsolta a lámpákat a fejünk fölött. Ugye farkas szemünknek is kell egy pár másodperc mire megszokja és aztán láttuk egymást továbbra is és tudtunk még pár szót beszélni, majd nagy nehezen álomra hajtottuk a fejünket.

~Másnap reggel~
Mielőtt elaludtam volna végig Achra gondoltam, hogy miket kérhet tőle nap mint nap az az elvetemült nő. Ha innen kiszabadulunk akkor nem e fog az a sárkány keresni minket. Igen sárkánynak szólítom mert egy igazi elvetemült állat. Na de reggel felkelés után hallottuk, hogy valaki közeleg felénk. Nem volt nehéz kitalálni tömény parfümje és magassarkúja kopogása miatt, hogy ki is ő. Mögötte jött Achilles is. Amint odaértek a nő ráparancsolt a fiúra, hogy nyissa ki a cellám. Ach tette azt amit mondtak neki. A nő megszólalt:
-Gyere Tina ma te leszel az első, mert hallotam tegnap nehezen ment a válasz adás.
Meglepődve néztem a fiúra, hogy ő mindenről beszámol ennek a kis.....Áhh inkább nem is mondom, hogy kinek..
A srác látta, hogy nem fogok megmozdulni helyemről és fogta magát bejött a cellába, felrángatott ülőhelyzetemből és karon ragadva engem elvonszolt a nő után. Betértünk egy szobába olyan volt pont amilyennek Ryan elmesélte. Ach odalökött egy székhez.
-Ülj le!- parancsolt rám.
Vonakodva de leültem a székre. Egy férfi lépett be a szobába, majd a nő aki Achnek adta a parancsokat elment innen. Így két hímnemű egyeddel maradtam. Nagyon szuper. Amikor megláttam a tűt amit belém akar szúrni majdnem elájultam. Ekkora tűt biztos nem fog belém szúrni. Akkor nekem végem ezt még nézni sem bírom. A férfi felém fordult majd Achilleshez szólt rá se nézve.
-Fogd le!
Ekkor oda jött hozzám és erősen leszorította a karom én meg azonnal ki akartam tépni szorításából kezemet, de már mindkettönk szeme sárgán ragyogott. Az övé gyönyörű narancssárgán amiben mindig olyan könnyen el tudok veszni, az enyém pedig citromsárgán virított. Ekkor az orvos közeledett felénk majd belém döfte a tűt. Amint elegendő vért vett tőlem kihúzta a kis műszert belőlem és elsétált. Ach még mindig sárga szemmel nézett rám, de szorítása már enyhült. Éreztem, hogy az ájulás szélén vagyok annyi vért vettek tőlem. Most már értettem ezt a vér vételeset. Nekik nem az volt a lényeg, hogy benne van e a farkas gén, mert persze azt már tudták rólunk, hogy azok vagyunk. Hanem, hogy milyen gyorsan reagál a testünk a sok vérveszteségre. Ezután Ach ugyanúgy visszarángatott a cellámig majd szószerint engem is bedobott oda mint tegnap Ryant. Majd Sofit vitte el. Már szerencsére kezdtem jól érezni magam és nem ájultam el. De Sofi nem volt ilyen szerencsés, mert ahogy visszahozták elájult. Ryan ott ült mellette és a lány kezét fogva átadott neki a saját regenerádoló képességéből annyit, hogy felébredjen. Miután Sofi felébredt körül nézett és elsírta magát. Szerintem ő azt hitte valami rossz álom volt az egész és nem valóság. Ryan magához ölelte a síró lányt és próbálta megnyugtatni. Egy pár perc múlva lépteket hallottunk majd megjelent a nő.
-Sofi sajnos nem ment át a teszten szóval téged meg Ryant holnaputánig itt tartunk. Aztán majd még eldöntöm, hogy mi lesz a sorsotok.
-Ezt hogy érti?
-Vagy meghaltok, vagy elmehetek miután elvettük farkas képességeiteket. Semmi hasznotokat nem vennénk utána. Tináról meg még meg kell tudnunk mennyire erős, mert az első vizsgán átment, de van még hátra pár.......

UNSTOPPABLE |Befejezett|Where stories live. Discover now